Co to ma byc?

Data: 2011-01-14 13:07:49
Autor: Faraon
Data: 2011-01-14 13:22:11
Autor: Marian

Data: 2011-01-14 13:34:14
Autor: Faraon

To przebrany Cejrowski.

Chyba nie. On nie nosi zegarka.

Data: 2011-01-14 14:25:20
Autor: Marian
Co to ma byc?

Użytkownik "Faraon" <faraon@egipt.pl> napisał w wiadomości news:4d3042c8$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Chyba nie. On nie nosi zegarka.

To jest najnowszy model zegarka słonecznego dla czrwonoskórych Indian znad Amazonki, stąd ten kolor.

--

M.

Data: 2011-01-14 13:37:29
Autor: Andrew
Co to ma byc?

Użytkownik "Faraon" <faraon@egipt.pl> napisał w wiadomości news:4d303c97$0$2495$65785112news.neostrada.pl...

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/26061/akpa20101029_1500_5560.jpeg

Kto zgadnie?

Pewnego dnia zabrałem ze soba mojego
dziadka do sklepu w centrum miasta aby
kupić mu nowa pare butow.
Zatrzymaliśmy sie aby kupic sobie cos szybkiego
do przekaszenia. Kiedy podchodziłem do stolika
gdzie siedział dziadek, zauważylem jak przygląda
się on nastolatkowi z nastroszonymi
różnokolorowymi włosami. Mój dziadek przyglądał
mu się uważnie aż w końcu młody chłopak bardzo
wulgarnie odezwał się do dziadka:
- Co kurwa stary dziadu, nigdy w życiu nie zrobiłeś
 nic zwariowanego?
Znajac mojego dziadka szybko połknąłem kawałek
pizzy ktory mialem w ustach, aby nie zakrztusić się
podczas jego odpowiedzi. Nie zawiodłem się.
Bardzo spokojnie i bez zmrużenia oka odpowiedział:
- Tak... raz się tak najebałem, że wyruchałem pawia
 i wlaśnie się zastanawiam czy nie jesteś przypadkiem
moim synem...

Data: 2011-01-14 14:28:58
Autor: the_foe
Co to ma byc?
W dniu 2011-01-14 13:37, Andrew pisze:
wulgarnie odezwał się do dziadka:
- Co kurwa stary dziadu, nigdy w życiu nie zrobiłeś
  nic zwariowanego?

wulgarnie? przeciez LK tez uzywal takiego slownictwa.

--
the_foe

Data: 2011-01-14 14:51:54
Autor: azot
Co to ma byc?

Użytkownik "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl> napisał w wiadomości news:4d30438f$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

to Magdalena jest skrzyżowaniem  pawia i twojego dziadka? Ale jaja.

azot

Data: 2011-01-14 16:42:00
Autor:
Co to ma byc?