Co to są Roraty

Data: 2009-11-30 19:11:49
Autor: Piotr
Co to są Roraty
Dnia Mon, 30 Nov 2009 18:43:16 +0100, abc napisał(a):

Roraty są to adwentowe msze odprawiane przed wschodem Słońca, podkreślają
wyjątkowość tego okresu.

Jak byłem dzieckiem, to chodziłem z lampką na te wieczorne msze, dziś
chodzą moje dzieci. Tylko lampki mają ładniejsze. :-)
Piotr

Data: 2009-11-30 19:59:04
Autor: abc
Co to są Roraty
[...]

A jeszcze wcześniej były to msze poranne, a nie wieczorne.

Co to są Roraty