Co to są dobra martwej ręki

Data: 2010-04-09 21:00:47
Autor: abc
Co to są dobra martwej ręki
Co to są dobra martwej ręki można przeczytać tu
http://portalwiedzy.onet.pl/2785,,,,dobra_martwej_reki,haslo.html

Co to jest Fundusz Kościelny powołany na mocy art. 8 ustawy z dnia 20 marca
1950 r. o przejęciu przez Państwo dóbr martwej ręki można przeczytać tu
http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/92/221/Fundusz_koscielny.html

W 1989 r. rozpoczęto zwracanie Kościołowi nieruchomości zabranych mu w 1950
r.  Szacunkowo we władaniu Kościoła aktualnie znajduje się ok. 160 tys. ha
ziemi, a przed wojną - 400 tyś. ha ziemi.

Data: 2010-04-09 12:19:35
Autor: Antenka
Co to są dobra martwej ręki
On 9 Kwi, 21:00, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Ja też spiszę testament i przekażę na rzecz KK, ale żywą ręką ;-)

Antenka

Data: 2010-04-09 21:41:55
Autor: abc
Co to są dobra martwej ręki
Ja też spiszę testament i przekażę na rzecz KK, ale żywą ręką ;-)
Antenka

:-)))

Co to są dobra martwej ręki