Co to sa "godziwe" zarobki?

Data: 2012-01-07 16:25:12
Autor: Bia³y.Murzyn.PL
Co to sa "godziwe" zarobki?
Takie kiedy po oplaceniu wszystkich rachunkow,
wydaniu pieniedzy na niezbedna zywnosc, ubrania,
srodki czystosci, opieke zdrowotna, edukacje dzieci,
i jakies drobne przyjemnosci zostaje nam pod koniec
miesiaca przynajmniej 10 zl w kieszeni.

Kazda placa ktora tego nie spelnia jest czystym wyzyskiem.
Chodzenie do takiej pracy to strata czasu, juz chyba lepiej krasc.

Data: 2012-01-07 16:54:26
Autor: u2
Co to sa "godziwe" zarobki?
W dniu 2012-01-07 16:25, Bia³y.Murzyn.PL pisze:
[...]

To jest tylko placa minimalna, ale nie godziwa, bo nie przewiduje
rozwoju rodziny.

Data: 2012-02-03 12:42:35
Autor: u2
Co to sa
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]
> miesiaca przynajmniej 10 zl w kieszeni.

To jest tylko placa minimalna, ale nie godziwa, bo nie przewiduje

B³±dzisz bezp³odny bracie!Opêta³ ciê szatan! Nie pij mszalnego wina i nie
w±chaj ju¿ wiêcej tego proszku! W niedzielê marsz do spowiedzi!

Data: 2012-01-07 17:33:23
Autor: stevep
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia 07-01-2012 o 16:25:12 Bia³y.Murzyn.PL <bialy@murzyn.pl> napisa³(a):

[...]

Takie, których nigdy nie osi±gniesz bo¶ za g³upi.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-07 17:38:41
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?
W dniu 2012-01-07 16:25, Biały.Murzyn.PL pisze:
[...]

Taka która pozwala zaspokoić podstawowe potrzeby i porobić choćby minimalne oszczędności.

Data: 2012-01-07 10:35:39
Autor: J-23
Co to sa "godziwe" zarobki?
On 7 Sty, 17:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Kazda placa ktora tego nie spelnia jest czystym wyzyskiem.
> Chodzenie do takiej pracy to strata czasu, juz chyba lepiej krasc.

Taka która pozwala zaspokoiæ podstawowe potrzeby i porobiæ choæby
minimalne oszczêdno¶ci.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

no dobra, ale za co ta placa "godziwa"?

Data: 2012-01-07 19:37:34
Autor: Leprechaun
Co to sa "godziwe" zarobki?

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4b56ddf6-4f4c-4254-af2b-e366412bad37n6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

minimalne oszczêdno¶ci.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Wg naszych rodzimych socjalistów z PiS to p³aca za sam fakt, ¿e siê urodzili.

BomBel

Data: 2012-01-07 20:02:51
Autor: Bia³y.Murzyn.PL
Co to sa "godziwe" zarobki?

U¿ytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f0890ef$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

no dobra, ale za co ta placa "godziwa"?

Wg naszych rodzimych socjalistów z PiS to p³aca za sam fakt, ¿e siê urodzili.

Po co zaraz PiS?

Tacy dajmy na to Niemcy.
Sciagaja masowo Turkow, placa im stawki o ktorych Polacy moga
tylko pomarzyc i jeszcze martwia sie zeby im nie pociekali z kraju.
A u nas ludzie tyraja mo 12 godzin dziennie zeby miec to samo co
Angol na zasilku - czyli za sam fakt ze sie urodzil.

Data: 2012-01-07 20:15:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

U¿ytkownik "Bia³y.Murzyn.PL" <bialy@murzyn.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f0896de$0$1445$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A u nas ludzie tyraja mo 12 godzin dziennie zeby miec to samo co
Angol na zasilku - czyli za sam fakt ze sie urodzil.

Popatrz, Turków chc±, nas nie?
A mo¿e prawda le¿y gdzie indziej. O ile wiem, to Niemcy m±g± zatrudniaæ Polaków bez ¿adnych problemów. Nie wiem, czy stawki jakie Polakom p³ac± s± ni¿sze od stawek p³aconych Turkom. Mo¿e tak, mo¿e nie. Faktem jest, ¿e Polacy nie bardzo garn± siê do pracy w Niemczech. Dlaczego? Mo¿e dlatego, ¿e tam trzeba pracowaæ? Mo¿e kto¶ z was wie?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-07 21:59:55
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?
W dniu 2012-01-07 19:35, J-23 pisze:
[...]

Za każdą pracę, dotyczy to także panów prezesów. Dla zawodów niebezpiecznych - nurków, pilotów itd. niewielki dodatek.

Data: 2012-01-07 14:10:20
Autor: J-23
Co to sa "godziwe" zarobki?
On 7 Sty, 21:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> no dobra, ale za co ta placa "godziwa"?

Za ka¿d± pracê, dotyczy to tak¿e panów prezesów. Dla zawodów
niebezpiecznych - nurków, pilotów itd. niewielki dodatek.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

 napisz za co ty masz otrzymywac "godziwe" wynagrodzenie. nie martw
sie o nurkow, pilotow i rudych rowerzystow

Data: 2012-01-07 23:37:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:11dcdc5d-5f19-430a-ae1c-8961666c144ft13g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

 napisz za co ty masz otrzymywac "godziwe" wynagrodzenie. nie martw
sie o nurkow, pilotow i rudych rowerzystow

W jego wypadku jest inaczej.
Ma otrzymywaæ tyle ile potrzebuje, a pracowaæ tyle ile chce.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-07 14:41:38
Autor: J-23
Co to sa "godziwe" zarobki?
On 7 Sty, 23:37, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:11dcdc5d-5f19-430a-ae1c-8961666c144ft13g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

wiadomo!

Data: 2012-01-13 20:44:19
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?

W jego wypadku jest inaczej.
Ma otrzymywać tyle ile potrzebuje, a pracować tyle ile chce.

Płaca powinna być dostosowana do podstawowych potrzeb człowieka. Mój wypadek to właśnie taki że nie chcę mieć więcej od nikogo.

Data: 2012-01-13 21:07:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jeq1gd$dc2$3node2.news.atman.pl...

[...]

PÅ‚aca jest ekwiwalentem za wykonanÄ… pracÄ™. I na tym koniec.

Data: 2012-01-14 00:46:51
Autor: XL
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia Fri, 13 Jan 2012 21:07:20 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

P³aca jest ekwiwalentem za wykonan± pracê.

TEORETYCZNIE 3-)
--
XL

Data: 2012-01-14 00:56:00
Autor: A. Filip
Czy kapitalizm jest dla ludzi czy ludzie dla kapitalizmu? [Was: Co to sa "godziwe" zarobki?]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

A kapitalizm jest dla ludzi czy ludzie dla kapitalizmu? :-)
[ Czy nos dla tabiekiery czy tabakiera dla nosa? ]

Masz racjÄ™ ale tylko w wersji uproszczonej.

Data: 2012-01-15 11:12:04
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?

[...]

A wiÄ™c skÄ…d to jej zróżnicowanie? Czy to nie wynaturzenie q**skiego systemu które każe przymierać gÅ‚odem brukarzowi który dziennie przerzuca parÄ™ ton ciężaru i zarabia kilkaset razy mniej od rozpartego w fotelu, przebywajÄ…cego w klimatyzowanym pomieszczeniu -  prezesa banku? Czy Å›wiat by sie zawaliÅ‚ gdyby oni zarabiali tyle samo?

Data: 2012-01-15 11:59:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jeu8nb$7fj$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nikt brukarzowi nie zabrania, by został prezesem banku. Tylko to, co mają w głowach jednego predysponuje do bycia brukarzem, innego do bycia prezesem.
To nie komunizm: "nie matura lecz chęć szczera...". W kapitalizmie potrzebna jest wiedza i umiejętności. Jeśli ich nie masz, zostajesz jadrysem, czy innym brukarzem...

Data: 2012-01-15 20:21:10
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?

[...]

Bzdura i wynaturzenie. Wymysł chyba samego diabła że jeden ma zarabiać więcej od drugiego. Istotnie masz rację - jeden ma predyspozycje do bycia murarzem, a drugi do sterowania statkiem czy prezesowanie w banku, ale nie ma żadnych logicznych przesłanek żeby różnicować ich zarobki.

Data: 2012-01-15 22:06:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jev8u4$9t3$1node2.news.atman.pl...

[...]

Komunistyczny idiotyzm.
Brukarz zawodu uczy się w tydzień. Kopacz rowów w godzinę. Lekarz lata całe, a potem się dokształca. całe życie. I mają jednakowo zarabiać? Na głowę upadłeś!

Data: 2012-01-17 13:38:26
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?

[...]

Płaci się za robotę a nie za dokształcanie. Chce zarabiać, osobnik siedzący w zależności od pory roku w klimatyzowanym bądź ogrzewanym gabineciku i w białym fartuszku to niech wykonuje pracę która wymaga pogłębiania wiedzy, ale niech w bezczelny sposób nie żąda za swoją pracę trzykrotnej stawki brukarza.
Ty Bogdan naprawdę sądzisz że zrównanie płac dla wszystkich pozbawi nas, społeczeństwo prezesów, dyrektorów, sportowców, prezenterów telewizyjnych czy aktorów? Nie będzie posłów, senatorów, premierów i prezydentów miast i kraju bo stawka brukarza nikogo nie zachęci do wykonywania takiej pracy?

Data: 2012-01-17 13:48:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf3q0v$7gt$1node2.news.atman.pl...

[...]

Masz Chiny - państwo komunistyczne. Jedź tam i przekonaj się ile zarabia robol, a ile dygnitarz partyjny.
Ależ ty jesteś infantylny i ogłupiony.

Data: 2012-01-17 13:53:18
Autor: A. Filip
Co to sa "godziwe" zarobki?
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości

A więc skąd to jej zróżnicowanie? Czy to nie wynaturzenie
q**skiego systemu które każe przymierać głodem brukarzowi który
dziennie przerzuca parę ton ciężaru i zarabia kilkaset razy
[...]

pracÄ™ trzykrotnej stawki brukarza.
[...]

A ile jesteś gotów płacić za "ubezpieczenie od rewolucji"?
Nie spodziewam się (od ciebie) odpowiedzi że każdą cenę, ale "nic" mówią
najczęściej idioci bez zdolności przewidywania i/lub "syny".

Data: 2012-01-17 13:57:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87hazuxzgh.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Nie rozumiem o co ci chodzi? Możesz to wyjaśnić bliżej i jak to się ma do zarobków?

Data: 2012-01-17 17:50:43
Autor: A. Filip
Co to sa "godziwe" zarobki?
[...]

To ma się do tego w którym momencie "ostre różnicowanie zarobków" z
bycia głównie motywatorem do pracy/wieloletniego wysiłku staje się
głównie motywatorem do rewolucji (choćby i bardzo długotrwale było
"tylko" przyczynÄ… "cichego wkurwienia").

Czy ty sądzisz że w RP3 większość sądzi że "prezesostwo" dostaje wysokie
płace/dochody za fachowość [dzięki której polskie firmy podbijają świat :-) ] czy zasadniczo "za znajomości"?

Data: 2012-01-17 18:15:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:877h0qnuho.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Jedno drugiego nie wyklucza. Długa nauka czy długoletnie zdobywanie "znajomości" jast pracochłonne, kosztochłonne i czasochłonne. Jeśli byłoby tak łatwe zdobwywanie "znajomości", to ty i ja oraz jadrys i wielu innych byliby prezesami dużych firm, a nie pierdo...liby głupoty na psp.

Data: 2012-01-17 18:22:10
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?

[...]

O czym ty dobry, (choć tępy) człowiecze chrzanisz? Jakie Chiny?Jacy dygnitarze chińscy?

Data: 2012-01-17 18:26:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf4alj$pnt$1node2.news.atman.pl...

[...]

Biedny człowieku. Jest mi cię tak żal, że nie będę się nad tobą dłużej pastwił. Ale jednak idź do jakiegoś dobrego specjalisty. A nuż ci pomoże? Skorzystaj z mojego dobrego serca płynącej rady.

Data: 2012-01-18 05:31:06
Autor: stevep
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia 17-01-2012 o 18:26:27 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jf4alj$pnt$1node2.news.atman.pl...

Komunistyczny idiotyzm.
Brukarz zawodu uczy siê w tydzieñ. Kopacz rowów w godzinê. Lekarz  lata ca³e, a potem siê dokszta³ca. ca³e ¿ycie. I maj± jednakowo  zarabiaæ? Na g³owê upad³e¶!

P³aci siê za robotê a nie za dokszta³canie. Chce zarabiaæ, osobnik  siedz±cy w zale¿no¶ci od pory roku w klimatyzowanym b±d¼ ogrzewanym  gabineciku i w bia³ym fartuszku to niech wykonuje pracê która wymaga  pog³êbiania wiedzy, ale niech w bezczelny sposób nie ¿±da za swoj±  pracê trzykrotnej stawki brukarza.
Ty Bogdan naprawdê s±dzisz ¿e zrównanie p³ac dla wszystkich pozbawi  nas, spo³eczeñstwo prezesów, dyrektorów, sportowców, prezenterów  telewizyjnych czy aktorów? Nie bêdzie pos³ów, senatorów, premierów i  prezydentów miast i kraju bo stawka brukarza nikogo nie zachêci do  wykonywania takiej pracy?

Masz Chiny - pañstwo komunistyczne. Jed¼ tam i przekonaj siê ile  zarabia robol, a ile dygnitarz partyjny.
Ale¿ ty jeste¶ infantylny i og³upiony.

O czym ty dobry, (choæ têpy) cz³owiecze chrzanisz? Jakie Chiny?Jacy  dygnitarze chiñscy?

Biedny cz³owieku. Jest mi ciê tak ¿al, ¿e nie bêdê siê nad tob± d³u¿ej  pastwi³. Ale jednak id¼ do jakiego¶ dobrego specjalisty. A nu¿ ci  pomo¿e? Skorzystaj z mojego dobrego serca p³yn±cej rady.

Pró¿ne zachody, jadrys pozostanie niewzruszony, wieczne my¶li genialnego  generalisimusa ponad wszystko.

Data: 2012-02-02 15:24:03
Autor: jadryÅ›
Co to sa "godziwe" zarobki?

[...]

Co za sierota, co za zakompleksiony człeczyna który swoją wartość ceni na 1/3 jakiegoś faceta w białym fartuchu. Dla poprawienia samopoczucia wyczyść panu lekarzowi buciki.

Data: 2012-02-02 15:41:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to sa "godziwe" zarobki?

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jge6a7$sjn$1node2.news.atman.pl...

[...]

Twoja choroba postępuje w zatrważającym tempie. Czy w domu wśród domowników wprowadziłeś komunizm?

Data: 2012-02-03 13:52:47
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?

[...]

Tak, najlepiej przejmuj się innymi, a sam na własne życzenie pozostań kimś gorszym od innych.
  U mnie domu panuje system sprawiedliwoÅ›ci rodzinnej. Na zasady wszyscy musieli wyrazić zgodÄ™. I ja nie jestem od wprowadzania, ja co najwyżej mogÄ™ wprowadzić projekt.

Data: 2012-02-04 06:51:06
Autor: stevep
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia 03-02-2012 o 13:52:47 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Co za sierota, co za zakompleksiony cz³eczyna który swoj± warto¶æ ceni  na 1/3 jakiego¶ faceta w bia³ym fartuchu. Dla poprawienia samopoczucia  wyczy¶æ panu lekarzowi buciki.

Twoja choroba postêpuje w zatrwa¿aj±cym tempie. Czy w domu w¶ród  domowników wprowadzi³e¶ komunizm?

Tak, najlepiej przejmuj siê innymi, a sam na w³asne ¿yczenie pozostañ  kim¶ gorszym od innych.
  U mnie domu panuje system sprawiedliwo¶ci rodzinnej. Na zasady wszyscy  musieli wyraziæ zgodê. I ja nie jestem od wprowadzania, ja co najwy¿ej  mogê wprowadziæ projekt.

Zw³aszcza, ¿e to jednoosobowy rodzinny system, a decyzje podejmuje  jednoosobowa wiêkszo¶æ,  ;)

Data: 2012-02-03 06:10:48
Autor: stevep
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia 02-02-2012 o 15:24:03 jadry¶ <rg@yachoo.com> napisa³(a):

[...]

A jak obliczy³e¶ tê 1/3?

Data: 2012-01-16 13:17:20
Autor: t-1
Co to sa "godziwe" zarobki?

[...]

Uzasadnieniem zróżnicowanych pensji, którego nie dostrzegasz, jest zapotrzebowanie społeczeństwa na wytwory pracy.
Ponieważ społeczeństwo bardziej potrzebuje pożyczek z banku niż zdobycia wiedzy potrzebnej do zrozumienia swej głupoty, dlatego więcej za nie płaci i bankowiec zarabia więcej niż nauczyciel.
Z drugiej strony, każdy ostatecznie zarabia tyle ile umie zarobić (pracuje na granicy swoich możliwości i kompetencji).
Przy równych płacach nie istniał by czynnik mobilizujący do nauki i zmiany pracy na przynoszącą większe zarobki (a więc bardziej potrzebnej społeczeństwu).
Największe wzięcie miałby na przykład zawód sprzedawcy zakopconych szkieł w czasie zaćmienia słońca.
Zmusił byś kogoś aby ciężej pracował? A powinien zarabiać jak inni?
Ale czy Che (czy to ksywka od tego bandyty) może to zrozumieć?

t-1

Data: 2012-01-17 13:37:24
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?
W dniu 2012-01-16 13:17, t-1 pisze:

[...]

Bzdura, panie młodszy.. Jest tylko tylko relikt po fedualizizmie. Nie można już na wprost zniewalać i różnicować ludzi, to robi się to pod innymi płaszczykami.

Data: 2012-01-16 05:41:53
Autor: stevep
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia 15-01-2012 o 11:12:04 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jeq1gd$dc2$3node2.news.atman.pl...

W jego wypadku jest inaczej.
Ma otrzymywaæ tyle ile potrzebuje, a pracowaæ tyle ile chce.

P³aca powinna byæ dostosowana do podstawowych potrzeb cz³owieka. Mój  wypadek to w³a¶nie taki ¿e nie chcê mieæ wiêcej od nikogo.

P³aca jest ekwiwalentem za wykonan± pracê. I na tym koniec.

A wiêc sk±d to jej zró¿nicowanie? Czy to nie wynaturzenie q**skiego  systemu które ka¿e przymieraæ g³odem brukarzowi który dziennie przerzuca  parê ton ciê¿aru i zarabia kilkaset razy mniej od rozpartego w fotelu,  przebywaj±cego w klimatyzowanym pomieszczeniu -  prezesa banku? Czy  ¶wiat by sie zawali³ gdyby oni zarabiali tyle samo?

Czy to ten brukarz syn kamieniarza, który by³ ojcem Rokosowskiego?  ;)

Data: 2012-01-14 05:31:03
Autor: stevep
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia 13-01-2012 o 20:44:19 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Ale to chyba nie twój pomys³ "ka¿demu wg jego potrzeb"?

Data: 2012-01-14 08:52:34
Autor: Leprechaun
Co to sa "godziwe" zarobki?

[...]

Jasne. Mamy jednakowe żołądki. Zapomniałeś, że różne zdolności i chęć do pracy. Komuch z ciebie.

BomBel

Data: 2012-01-08 07:33:28
Autor: stevep
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia 07-01-2012 o 23:10:20 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym  kierunku..

A co nie powinien dbaæ o cyklistów?  :@

Data: 2012-01-13 20:44:22
Autor: jadrys
Co to sa "godziwe" zarobki?
W dniu 2012-01-07 23:10, J-23 pisze:

  napisz za co ty masz otrzymywac "godziwe" wynagrodzenie. nie martw
sie o nurkow, pilotow

Ja mam za pracÄ™ którÄ… wykonuje, i nie widzÄ™ żadnych powodów dlaczego miaÅ‚bym mieć wiÄ™cej lub mniej od innych. I nie zapominam  o tych którzy wykonujÄ… prace szczególnie uciążliwe dla zdrowia.

Data: 2012-01-08 07:32:14
Autor: stevep
Co to sa "godziwe" zarobki?
Dnia 07-01-2012 o 17:38:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Czyli "ka¿demu wg jego potrzeb" to Marksa, czy Lenina, a mo¿e Engelsa?