Co to są wartości chrześcijańskie?

Data: 2009-12-30 17:23:51
Autor: boukun
Co to są wartości chrześcijańskie?
Co to jest takiego, te wartości chrześcijańskie, na które stale powołują się dziennikarze w żydomediach, a to przy okazji chrztu dziecięcia Curuś, a to przy każdej innej okazji, gdy chce się na siłę skneblować i usidlić Polaków w tej narzuconej nam obcej wierze? czym specjalnym się wyróżniają te wartości, od innych wartości? Dlaczego akurat te chcą nam przyswoić na kolejne wieki zniewolenia?

boukun

Data: 2009-12-30 17:48:29
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-30 17:23, boukun pisze:
Co to jest takiego, te wartości chrześcijańskie

boukun

Dekalog..

Data: 2009-12-30 17:52:53
Autor: boukun

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhg08u$jsc$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-30 17:23, boukun pisze:
Co to jest takiego, te wartości chrześcijańskie

boukun

Dekalog..

Znaczy ja tyle o ile rozumiem, ze mamy przebaczac, skinac glowe i godzic sie na
role poddanych, wobec narodu wybranego, bo kazdy czlowiek stanowi obraz bozy,
ale ten z Izraela szczególny..., jako naród Bozy...

boukun

Data: 2009-12-30 18:36:26
Autor: Leslaw Malesz

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

bozy,
ale ten z Izraela szczególny..., jako naród Bozy...

   pozostaje do wyjasnienia pewien szczegol: z jakiego to powodu caly ten
w/w
   narod z tak wielka nawet jak na niego nienawiscia przesladuje wlasnie
   chrzescijan juz od niemal dwoch tysiecy lat korzystajac jednoczesnie
   z udzielanych im przez nich bardzo licznych dobrodziejstw?

   ar

Data: 2009-12-30 23:04:06
Autor: boukun

Użytkownik "Leslaw Malesz" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8fe61$4b3b8f80$54702a04$6324news.chello.at...

> [...]

  chrzescijan juz od niemal dwoch tysiecy lat korzystajac jednoczesnie
  z udzielanych im przez nich bardzo licznych dobrodziejstw?

Odpowiedź znajdziesz w nowym wątku, pt. "Rydzyk i Nowak walczą o uprzywilejowaną pozycję narodu żydowskiego, czyli z antysemityzmem"
Bo widzisz, spróbuj sobie odpowiedzieć na pytanie, chrześcijaństwo, czy judaizm? Dlaczego Zyudzi zarezerwowali sobie judaizm, a gojom podsunęli chrześcijaństwo? To taki eproste prtzecież i mamy niby konflikt? Ale nie interesów...

boukun

Data: 2009-12-30 23:21:40
Autor: Leslaw Malesz

> [...]

chrześcijaństwo?
To taki eproste prtzecież i mamy niby konflikt? Ale nie interesów...

  ten co ,podsuneli' to byl akurat to byl akurat ,faryzeusz z faryzeuszy'
saul
  lamane przez paulus.  nic nie wiadomo mi jednak o tym by dla siebie mial
  zarezerwowac akurat judaizm ktorego przedstawiciele w owych czasach
  probowali go zatluc kamieniami.

  ar

  ps nowak to petaczyna i gnojek moralny - nadejdzie dzien gdy ojciec
  dyrektor wreszcie przejrzy i odstawi tego parcha od piersi.

Data: 2009-12-31 14:09:07
Autor: boukun

Użytkownik "Leslaw Malesz" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e789f$4b3bd255$54702a04$19118news.chello.at...

> [...]

 ps nowak to petaczyna i gnojek moralny - nadejdzie dzien gdy ojciec
 dyrektor wreszcie przejrzy i odstawi tego parcha od piersi.

Powiem jeszcze raz i krótko, Żydzi zarezeerwowali dla siebie judaizm, a światu zaszczepili łagodną odmianę tej wiary, chrześcijaństwo i na kanwie rzekomego sporu, mają posłusznych, tępych niewolników, którzy z pokora uznają ich za naród wybrany przez ICH boga do bycia panami gojów...  Tego i tak nie jesteś w stanie zrozumieć...

boukun

Data: 2009-12-31 14:43:03
Autor: Leslaw Malesz

> [...]

naród
wybrany przez ICH boga do bycia panami gojów...  Tego i tak nie jesteś w

    to co piszesz stanowi odzwierciedlenie faktu ze zydom i ich
    pseudochrzescijanskim slugusom (glownie protestantom
    choc i skundlonych katolikow tez tu nie brak) udalo sie
    przeprowadzic zabieg judaizacyjny polegajacy na wmowieniu
    maluczkim ze zydzi sa nadal narodem wybranym ktoremu
    nalezy oddawac czesc niemal boska podczas gdy ICH bogiem
    juz od dawna jest szatan i prawdziwy narod wybrany
    stanowia drugie owce t.j. chrzescijanie (katolicy).

    jest to jednak sukces swiezej daty.  nie zawsze tak bylo
    i nie zawsze tak byc musi.  zydowskie pomysly i zydowskie
    sukcesy nie sa z reguly trwale i wczesniej czy pozniej
    koncza sie upadkiem jak w przypadku komunizmu badz
    obracaja sie przeciw nim samym jak w przypadku
    holubionego przez znaczna ich czesc narodowego socjalizmu.

    jedyna antyzydowska zapore stanowi wiec chrzescijanstwo
    a dokladniej katolicyzm - kto zatem wystepuje przeciw
    kosciolowi ten dziala w zydowskim interesie.

    by przekonac sie ze tak jest naprawde wystarczy porownac
    nienawistny stosunek zydow do kosciola z poblazliwie
    umiarkowanym stosunkiem tych ostatnich do t.zw.
    antysemitow wszelkiej masci pod warunkiem ze ci sa
    jednoczesnie antykatoliccy.  tak bylo i jest z hitleria w niemczech
    tak jest i z roznymi pozal sie boze ,antysemitami' rodzimego
    chowu.  dorosniesz to i sam to kiedys zrozumiesz.

    ar

Data: 2009-12-31 15:03:38
Autor: boukun
[...]

Brnij, brnij dalej... Jestem ciekaw, jak dalece zechcesz TY i tobie podobni "reformatorzy" tłumaczyć żydowską wiarę, aż wyjdzie WAM ona nieżydowska? Judaizmu i tak nie jesteś w stanie przejąć, jeśliś zwykły goj..., he, he, he... A walczyć z judaizmem ich łagodną wersją tej samej wiary, nie jesteś w stanie i nie ma sensu, bo jesteś z GÓRY skazany na porażkę, bo tak zostały podzielone role, na zwyciężców i pokonanych..., przez PANA...

boukun

Data: 2009-12-31 15:13:32
Autor: Leslaw Malesz

> [...]

podzielone
role, na zwyciężców i pokonanych..., przez PANA...

   czort swoje pop swoje!  najdalszy jestem od reformatorskich zapedow.
   by dobrze i wlasciwie zrozumiec to co poprzednio napisalem potrzeba
   nieco rzetelnej wiedzy i wiele zyciowego doswiadczenia.  tu propagitki
   spod szyldu bubla redagowane przez szenicera nie na wiele sie zdadza. :-)

   boukunek ucz sie!

   ar

Data: 2009-12-31 15:22:48
Autor: boukun
[...]

To twoje doświadczenie życiowe rem, ulega rozproszeniu... Postrzegasz świat dokładnie tak, jak sobie Żydzi w Biblii postanowili...
A przecież dałeś już sobie dokładnie tę samą odpowiedź na to jak ja: "by przekonac sie ze tak jest naprawde wystarczy porownac
    nienawistny stosunek zydow do kosciola z poblazliwie
    umiarkowanym stosunkiem tych ostatnich do t.zw.
    antysemitow wszelkiej masci pod warunkiem ze ci sa
    jednoczesnie antykatoliccy."

Po chuj się parasz żydowską religią, która cię wyprowadza na manowce i podporządkowuje sobie...

boukun

Data: 2009-12-31 15:49:19
Autor: Leslaw Malesz

> [...]

>   nieco rzetelnej wiedzy i wiele zyciowego doswiadczenia.  tu propagitki
>   spod szyldu bubla redagowane przez szenicera nie na wiele sie zdadza.
:-)

> [...]

    jednoczesnie antykatoliccy."

Po chuj się parasz żydowską religią, która cię wyprowadza na manowce i

   tamci zydzi mogli sobie postanawiac co chcieli: ja sam i mnie podobni
   jestesmy katolikami dla ktorych to co stoi w starszej czesci pisma
   stanowi glownie zapis przygotowan dawnego narodu wybranego na
   na pierwsze przyjscie chrystusa.  sam do tego narodu nie naleze i nalezec
   nie pragne.  ich droga jest droga wiecznego potepienia nalezna slugom
   piekla.  katolicyzm byl i bedzie religia antytalmudyczna z czego sami
zydzi
   najlepiej zdaja sobie sprawe.  moja droga to droga zbawienia przez
   syna bozego chrystusa w kosciele katolickim.  powtarzam raz jeszcze:
   stworca wszechswiata nie jest zydowskim bozkiem plemiennym
   i wobec tego jedyna religia prawdziwa ktora jest tradycyjny katolicyzm
   zydowskim wynalazkiem nie jest bo nim nigdy nie byl.

   ar

Data: 2009-12-30 19:17:47
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-30 17:52, boukun pisze:

[...]

E chyba nie, dekalog nic nie mówi o godzeniu się na  robienie przez kogoś w tzw. bambuko, czyli konia..

Data: 2009-12-31 06:35:34
Autor: Woland
boukun napisał(a):

Znaczy ja tyle o ile rozumiem, ze mamy przebaczac, skinac glowe i godzic sie na
role poddanych, wobec narodu wybranego, bo kazdy czlowiek stanowi obraz bozy,

Chciałbyś jak Hitler odrzucić wszelkie zasady i zrobić z Polaków
maszyny do zabijania?... Do tego potrzeba wyjątkowego daru, a ty
jesteś zwykłym świniobójcą... Pamiętaj, że goj to leniwe zwierze,
zależy mu tylko na wygodnym życiu... Idealizm zarezerwowany jest dziś
wyłącznie dla osobników silnych i majętnych, którzy potrafią
organizować się w centra wpływów... Czasy aktywizacji proletariatu
należą do poprzedniej epoki, obecnie palącą kwestią jest nadmierny
wzrost populacji ludzkiej, w szczególności ciemnoskórej i
muzułmańskiej.. Wybijanie osobników gorszych jakościowo przy użyciu
metody nazistów jest nieefektywne i trwałoby setki lat... Zresztą mi
się wydaje, że tobie nawet nie zależy na mordowaniu, tylko na powrocie
komuny, pojebany jesteś i tyle...

Co to są wartości chrześcijańskie?