Co to sie porobilo?

Data: 2013-05-31 01:23:26
Autor: mi¶ z okienka
Co to sie porobilo?
Kiedys o tej porze pisali tu ludzie z Ameryki (nawet ta kuchta z Kanady), potem budzily sie australijskie skowronki...
Coz - wiocha spi. Do pierwszego kura!

Data: 2013-05-31 06:31:37
Autor: u2
Co to sie porobilo?
W dniu 2013-05-31 01:23, mi¶ z okienka pisze:
Kiedys o tej porze pisali tu ludzie z Ameryki (nawet ta kuchta z Kanady), potem
budzily sie australijskie skowronki...
Coz - wiocha spi. Do pierwszego kura!

bos buratino, syn partyjniaka i ubeckiej qrwy...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-31 10:13:59
Autor: Marek
Co to sie porobilo?
On 31 Maj, 06:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> budzily sie australijskie skowronki...
> Coz - wiocha spi. Do pierwszego kura!

bos buratino, syn partyjniaka i ubeckiej qrwy...-;)

Kaska, pewnie sie jeszcze gdzies udziela, ale AB, przeciez juz dawno
ziemie gryzie...
Zreszta, ja za tymi Zydkami , specjalnie nie przepadalem.

Data: 2013-05-31 10:43:34
Autor: Leming Show
Co to sie porobilo?
Zreszta, ja za tymi Zydkami , specjalnie nie przepadalem.

Ja tez nie bo to zlodzieje i klamcy, łż± skurwysyny z GW jak i p.
Gross, no ale kniga juz poszla w swiat, przeslanie dla swiata jest
jedno, Polacy to mordercy i kanalie. I to byly Polskie obozy a nie
Niemieckie, a chodzi o wywarcie nacisku na Polske aby wydoic ja z
kasy. Chodzi o to aby projekt Heart dal korzysci. Zdjecie kopaczy z
Treblinki nie jest z Treblinki, to juz opisali 15 lat temu, a p.
Kiryluk miejscowy nie powiedzial wcale tego co napisala GW. Zydostwo z
GW w calej sprawie pominelo jedna wazna sprawe, po wojnie tworzono
oddzialy ktore tez mialy goraczke zlota, celem bylo poszukiwanie zlota
u miejscowych, byly morderstwa milicji na miejscowych, ale zydostwo z
GW tego nie napisze.
http://www.bibula.com/?p=31395

Data: 2013-05-31 19:53:12
Autor: u2
Co to sie porobilo?
W dniu 2013-05-31 19:43, Leming Show pisze:
[...]

im grubsze klamstwo tym lepsze dla lewackich zydkow...-;)

Data: 2013-05-31 21:22:54
Autor: mi¶ z okienka
Co to sie porobilo?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:eb3d3719-4555-468c-bc61-d9417c425553i4g2000vbl.googlegroups.com...
On 31 Maj, 06:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

--

Kaska, pewnie sie jeszcze gdzies udziela, ale AB, przeciez juz dawno

 ..a moze go odlaczyli?

Data: 2013-05-31 23:40:00
Autor: boukun
Co to sie porobilo?
On 31 Maj, 06:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

ziemie gryzie...
Zreszta, ja za tymi Zydkami , specjalnie nie przepadalem.

He, he, he, Pyzolowa to była Żydówka, ale AB nie, ... ale i porz±dni odeszli...
Na scp niedawno kto¶ zapodał smutn± wiadomo¶ć...

http://billiongraves.com/pages/record/ArturSRadko/1910216

https://groups.google.com/group/soc.culture.polish/index/browse_frm/month/2000-08?_done=/group/soc.culture.polish/browse_frm/month/2000-08?&&hl=es

boukun

Data: 2013-06-01 00:12:12
Autor: mi¶ z okienka
Co to sie porobilo?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kob5v2$5c3$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| ziemie gryzie...
| Zreszta, ja za tymi Zydkami , specjalnie nie przepadalem.

Guzik prawda. Pyzolka bronila Zydow, ale ich nie lubila. Kiedys wyskoczyla na mnie z geba, ze nazwalem ja Zydowka, co nie do konca mialo miejsce. Po prostu mala prowokacja sie udala...

Data: 2013-06-01 00:48:01
Autor: boukun
Co to sie porobilo?
Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kob885$cuq$1node1.news.atman.pl...

> [...]

mnie z geba, ze nazwalem ja Zydowka, co nie do konca mialo miejsce. Po prostu

Pyzolowa to była był± żon± jednego z liderów zespołu Perfect, Grzegorza Markowskiego, Żydówka cał± gęb±...

A wyskoczyła na ciebie, bo się konspirowała...

boukun

Data: 2013-06-01 00:54:34
Autor: mi¶ z okienka
Co to sie porobilo?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kob9ul$i2p$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci

| > |
| > |

| Pyzolowa to była był± żon± jednego z liderów zespołu Perfect, Grzegorza
| Markowskiego, Żydówka cał± gęb±...
|
| A wyskoczyła na ciebie, bo się konspirowała...

 z zydowskim pochodzeniem? I ty ja 'rozszyfrowales'?
Buuchacha!

Data: 2013-06-01 00:58:38
Autor: boukun
Co to sie porobilo?
Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kob9o7$edl$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
| Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci

| > |
> [...]
| Markowskiego, Żydówka cał± gęb±...
|
| A wyskoczyła na ciebie, bo się konspirowała...

z zydowskim pochodzeniem? I ty ja 'rozszyfrowales'?

Nie, Miecz-Sławomir j± rozszyfrował...

boukun

Data: 2013-06-01 00:37:24
Autor: mi¶ z okienka
Co to sie porobilo?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a827aa$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

| bos buratino, syn partyjniaka i ubeckiej qrwy...-;)

     nie musisz sie przedstawiac pajacu

Data: 2013-06-01 09:45:13
Autor: matusm
Co to sie porobilo?

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ko8n1d$psf$1node1.news.atman.pl...
Kiedys o tej porze pisali tu ludzie z Ameryki (nawet ta kuchta z Kanady), potem
budzily sie australijskie skowronki...
Coz - wiocha spi. Do pierwszego kura!

PSP upada,nie ma nowych,starzy sie wykruszaj± .
a nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-06-01 17:14:02
Autor: mi¶ z okienka
Co to sie porobilo?

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomo¶ci news:koc8q2$gh9$1usenet.news.interia.pl...

| Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci
| >

| PSP upada,nie ma nowych,starzy sie wykruszaj± .
| -- | -- Sluzba Bezpieczenstwa

Chyba najwiecej tutaj ubylo etatowych prowokatorow.

Co to sie porobilo?