Co to w ogóle kurwa za zwyczaj z tymi jajkami?...

Data: 2009-04-11 10:00:12
Autor: Tzva Adonai
Co to w ogóle kurwa za zwyczaj z tymi jajkami?...
Jakiś neopogański?.. Pamiętam, że jako dziecko byłem zmuszany dymać z
koszyczkiem pod klesze kropidło.. Tłuszcza kościelna tratowała się jak barany,
żeby tylko dostąpić zaszczytu obryzgania "świętą" cieczą.. Bez chociaż jednej
dającej się odczuć kropelki nikt nie chciał wyjść z kościoła, klecha musiał się
ostro namachać, żeby wszystkich zadowolić..

Najbardziej w tym wszystkim podobał mi się śmigus-dyngus.. Byłem bezlitosny dla
dziewczynek, zarówno tych starszych jak i w moim wieku...

Data: 2009-04-11 10:06:52
Autor: Jerzy Tabortowski
Co to w ogóle kurwa za zwyczaj z tymi jajkami?...
Najbardziej w tym wszystkim podobał mi się śmigus-dyngus.. Byłem bezlitosny dla
dziewczynek, zarówno tych starszych jak i w moim wieku...

Niczym żołnierz IDF ??

Data: 2009-04-11 10:29:30
Autor: Tzva Adonai
Co to w ogóle kurwa za zwyczaj z tymi jajkami?...
Niczym żołnierz IDF ??

Miałem sporo plastikowych psikawek w kształcie pistoletów, ganiałem z nimi za
dziewczętami, a one piszczały jak szalone.. Niby się opierały, jednak w głębi
duszy marzyły tylko o tym, żeby być zmoczonym przez jak największą liczbę
chłopców.. To już chyba wtedy zaczęły się kształtować moje upodobania seksualne...

Data: 2009-04-11 10:35:34
Autor: Jerzy Tabortowski
Tzva Adonai pisze:
[...]

Uuuuu, ostro, znaczy do chłopców ??

Data: 2009-04-11 10:09:12
Autor: konserwator
Co to w ogóle kurwa za zwyczaj z tymi jajkami?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:605e.00000302.49e04e0cnewsgate.onet.pl...
Jakiś neopogański?..

nie. To zwyczaj antysemicki!

rym

Co to w ogóle kurwa za zwyczaj z tymi jajkami?...