Co to w艂a艣ciwie jest OMIJANIE ? :)

Data: 2014-10-08 09:21:11
Autor: adam
Co to w艂a艣ciwie jest OMIJANIE ? :)
W dniu 2014-10-08 00:18, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

(...)
Chyba nigdzie nie ma precyzyjnie ile to mo偶e by膰 metr贸w. A kole艣 o kt贸rym piszesz naruszy艂 przepisy i nie ma co szuka膰 usprawiedliwienia. Pieszy wchodzi na pasy - ruch si臋 zatrzymuje.

Mnie z kolei intryguje zakaz wyprzedzania B-25 na 3-pasmowej arterii. Jak go zastosowa膰 gdy p艂yn膮 trzy potoki pojazd贸w, ka偶dy pas swoim trybem. Taki znak widzia艂em w 艁odzi na 14stce na wiadukcie nad torami.

Data: 2014-10-08 10:03:41
Autor: Shrek
On 2014-10-08 09:21, adam wrote:

Mnie z kolei intryguje zakaz wyprzedzania B-25 na 3-pasmowej arterii.
Jak go zastosowa膰 gdy p艂yn膮 trzy potoki pojazd贸w, ka偶dy pas swoim
trybem. Taki znak widzia艂em w 艁odzi na 14stce na wiadukcie nad torami.

Tak samo jak przed przej艣ciem dla pieszych... nie wyprzedza膰. A po co tam stoi to nie wiem. Mo偶e 偶eby si臋 da艂o zmieni膰 ko艅cz膮cy si臋 pas - nie znam miejsca.

Shrek.

Data: 2014-10-08 18:42:45
Autor: Cavallino
Co to w艂a艣ciwie jest OMIJANIE ? :)

[...]