Co to wino z człowiekiem robi

Data: 2013-10-31 09:36:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to wino z człowiekiem robi
No, dramatycznie jest. Naprawdę. Poseł Wipler został pobity i opity. A może i odwrotnie. No i kto za tym stoi, pytam?

A już serce człowiekowi się kraje, jak pokornie przed kamerami pobożny i prawy człowiek prawicy staje, ojciec czterech dzieci i piątego w drodze i drżącym z przejęcia głosem skarży się na życie, walcząc z wszechobecnym kacem.

“Byłem kopany w krocze, w plecy i w głowę. Skuto mnie kajdankami…” Słyszeliście, kopali go w krocze, czyli po prostu w jaja!  No, tylko po kiego z tego powodu zaraz taką awanturę robić. Kopali, to kopali. Ostatecznie jako się rzekło, gościu piątkę dzieciaków już zmajstrował, więc może basta. Po kiego mu jeszcze te jaja?  A tak na marginesie: może on z Kukizem pił? No, tamten to dużo może. Wipler przy nim to cienias.

http://tiny.pl/qgtzz

Data: 2013-10-31 18:45:30
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5272169b$0$2174$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obawiam się, że pił z Adasiem Wielki Ptak albo Agentem 07 z PiS. Podkarpacki ochlaj pokazał, że obaj mogą pociągnąć! Ciekawe, jakiego haka ma Wielki Ptak na ZbawPolskę? Normalnie to Adaś dawno już by wyleciał a tu proszę, wciąz ze swoim pedalskim usmieszkiem opowiada kolejne bzdury powstałe w umyśle prezesa i Antoniego.

MW

Co to wino z człowiekiem robi