Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)

Data: 2014-10-07 22:36:40
Autor: masti
Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)
Rafał "SP" Gil wrote:

Czy jeśli zachować się tak jak wspomniałem, ale na drodze z 5 pasami do jazdy o tym samym kierunku i zwrocie względem pojazdu będącego po "przeciwległej stronie brzegu", to każdorazowo można nam przypisać omijanie pojazdu ?

Parafrazując: do jakiej odległości odległość mierzy się pojęciem "obok" ? :D

raczej nie odlełości a tak jak napisałeś jesteś na tej samej jezdni i w
tym samym kierunku i zwrocie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-08 07:17:56
Autor: Shrek
On 2014-10-08 00:36, masti wrote:

Parafrazując: do jakiej odległości odległość mierzy się pojęciem
"obok" ? :D

raczej nie odlełości a tak jak napisałeś jesteś na tej samej jezdni i w
tym samym kierunku i zwrocie

Z tym kierunkiem i zwrotem stojącego pojazdu to trochę przesadziłeś;)

Shrek

Data: 2014-10-08 08:31:42
Autor: Robson
Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)

Z tym kierunkiem i zwrotem stojącego pojazdu to trochę przesadziłeś;)

Nie do końca, przy przeciwnych zwrotach będzie już wymijanie ;)

Data: 2014-10-08 08:56:14
Autor: Shrek
On 2014-10-08 08:31, Robson wrote:

Z tym kierunkiem i zwrotem stojącego pojazdu to trochę przesadziłeś;)

Nie do końca, przy przeciwnych zwrotach będzie już wymijanie ;)

Przy przeciwnych tak... ale jesteś pewnym, że strojąca kupa stali ma zwrot i kierunek? ;)

Shrek.

Data: 2014-10-08 08:34:01
Autor: masti

On 2014-10-08 08:31, Robson wrote:

[...]

po pierwsze to ona jest chwilowo stojąca
po drugie samochód to takie bydlę, żę w bok nie pojedzie. Więc nawet
stojąc ma swój kierunek i prawdopodobny zwrot do przodu
po trzecie to jezdnia na której stoi jak najbardziej ma jedno i drugie
:)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-08 11:19:14
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 8 Oct 2014, masti wrote:

po drugie samochód to takie bydlę, żę w bok nie pojedzie.

  Pojedzie, pojedzie.
"Nie pojedzie" a "sam nie pojedzie" to dwa różne przypadki,
z czego jeden jest nadzbiorem ;)

po trzecie to jezdnia na której stoi jak najbardziej ma jedno i drugie
:)

  Z zastrzeżeniem "przeznaczone do", bo jak jezdnia sama jedzie,
to już jest katastrofa budowlana :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-08 10:09:28
Autor: masti
Gotfryd Smolik news wrote:

On Wed, 8 Oct 2014, masti wrote:

po drugie samochód to takie bydlę, żę w bok nie pojedzie.

  Pojedzie, pojedzie.
"Nie pojedzie" a "sam nie pojedzie" to dwa różne przypadki,
z czego jeden jest nadzbiorem ;)

no nie pojedzie a co najwyżej się posunie :)

sprawdzić czy nie trzęsienie ziemi :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-08 13:04:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 8 Oct 2014, masti wrote:

no nie pojedzie a co najwyżej się posunie :)

  Coś koło tego, już chciałem szukać na youtubie
"samochód vs pociąg" :) (wystarczy tramwaj)
  Ale to zmierza do celu - przepisy w tym miejscu
co najwyżej różnicują pojazd (samochód) a nie
drogę na której się znajduje (kierunek pasa).

"Kierunek samochodu" w znaczeniu miejsca z której
strony jest maska też nie gra roli, wystarczy
sobie wyobrazić wyprzedzanie przez jadącego tyłem
(nie przestanie to być wyprzedzanie i nie stanie
się wymijaniem).

  Z zastrzeżeniem "przeznaczone do", bo jak jezdnia sama jedzie,
to już jest katastrofa budowlana :)

sprawdzić czy nie trzęsienie ziemi :)

  Obsunięcie :)
  Niekiedy przez kilkadziesiąt lat podkopują, wyrywają
drzewa, podkopują, wyrywają, podkopują...
  I jak "zjedzie" to jezdnia jedzie bardzo dosłownie,
kilkadziesiąt metrów też się zdarzało, a kilkanaście
jest relatywnie częste, trzęsienie to mały pikuś :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-08 17:18:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-10-08 10:34, masti pisze:

po pierwsze to ona jest chwilowo stojąca

Ona NIE STOI. Wg przepisów, znajduje się w RUCHU :), a zatrzymanie wynika z warunków na drodze :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-10-08 17:45:28
Autor: Shrek
On 2014-10-08 17:18, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
W dniu 2014-10-08 10:34, masti pisze:

po pierwsze to ona jest chwilowo stojąca

Ona NIE STOI. Wg przepisów, znajduje się w RUCHU :), a zatrzymanie
wynika z warunkĂłw na drodze :)

To teraz znajdź definicję zwrotu i kierunku w przepisach i porównaj z tym co kolega miał na myśli. Wyjdzie ci, że wymijanie nie istnieje bo będzie to wyprzedzanie;) Naprawdę nie róbmy pewexu:P

Shrek.

Data: 2014-10-14 08:25:51
Autor: Robson
[...]

W Pewexie żytnia była po 1,1$ ;).

Data: 2014-10-14 08:43:09
Autor: Shrek
On 2014-10-14 08:25, Robson wrote:

[...]

Ale zarabiało się kilkanaście dolarów:P

Shrek.

Data: 2014-10-08 22:29:49
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 8 Oct 2014, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

W dniu 2014-10-08 10:34, masti pisze:

po pierwsze to ona jest chwilowo stojąca

Ona NIE STOI.

  Stoi.
  Stanie nie oznacza postoju :) (co sam zauważyłeś,
przywołując "zatrzymanie")

Wg przepisów, znajduje się w RUCHU :)

  Oczywiście, stoi w ruchu!
  Pierwsze słyszysz, że rak to ryba, a marchewka to owoc?
  ;)
  Zresztą... "co to jest: chodzi i stoi", jest znane
chyba od czasu skonstruowania zegara z wychwytem :)

a zatrzymanie wynika z warunków na drodze :)

  Faktu że stoi to nie zmienia.
  "Stanie" nie jest zredefiniowane przez ustawę (a tylko
"postój"), więc obowiązuje znaczenie słownikowe.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-08 10:33:58
Autor: Robson
Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)
Przy przeciwnych tak... ale jesteś pewnym, że strojąca kupa stali ma
zwrot i kierunek? ;)

Z praktycznego punktu widzenia ma - ma przód i tył i oś. A spróbuj zaparkować po lewej stronie jezdni na drodze dwukierunkowej - mandat murowany. Niby stoi a zwrot ma... Einstein by się ucieszył ;)

Data: 2014-10-08 12:02:22
Autor: Shrek
On 2014-10-08 10:33, Robson wrote:

Przy przeciwnych tak... ale jesteś pewnym, że strojąca kupa stali ma
zwrot i kierunek? ;)

Z praktycznego punktu widzenia ma - ma przód i tył i oś.

Zwrot to termin fizyczny. Kierunek też i to o zupełnie innym znaczeniu niż potoczny. Więc nie rób tu pewexu:P

A spróbuj
zaparkować po lewej stronie jezdni na drodze dwukierunkowej - mandat
murowany.

Niby czemu?

Niby stoi a zwrot ma... Einstein by się ucieszył ;)

Nie ma - stoi to nie ma. Kierunek i zwrot są związane z ruchem nie postojem.

Shrek.

Data: 2014-10-08 12:56:04
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2014-10-08 10:33, Robson wrote:

A spróbuj
zaparkować po lewej stronie jezdni na drodze dwukierunkowej - mandat
murowany.

Niby czemu?

  Prawdę powiedziawszy, też mnie to zaintrygowało.
  Niby jest "zakaz jazdy pod prąd".
  Ale kierujący mógł "cofnąć zgodnie z kierunkiem jazdy", albo
jak kto woli po ludzku, (w)jechać tyłem (nie widzę jak można by
wywieść zakaz takiej jazdy).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-08 11:42:30
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2014-10-08 08:31, Robson wrote:

[...]

  Mniej więcej prędkość dźwięku w stronę wschodnią (licząc wobec Słońca) ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-08 13:35:12
Autor: Shrek
On 2014-10-08 11:42, Gotfryd Smolik news wrote:

Przy przeciwnych tak... ale jesteś pewnym, że strojąca kupa stali ma
zwrot
i kierunek? ;)

  Mniej więcej prędkość dźwięku w stronę wschodnią (licząc wobec Słońca) ;)

Abstrahujesz od układu odniesienia:P

Shrek.

Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)