Co to wlasciwie jest ten caly mix?

Data: 2010-05-08 14:33:05
Autor: badzio
Co to wlasciwie jest ten caly mix?
Witam wszystkich,

konczy mi sie abo w orange i zastanawiam sie co dalej. rozwazam
pozostanie dalej przy abo, karte albo mixa. z roznych przyczyn raczej
zostane przy orange.
teraz pytanie - czym sie rozni mix od abo? patrze sobie na delfin abo
i delfin mix. ceny rozmow takie same, dodatkowe bonusy tez identyczne,
ceny telefonow ciut nizsze w abo.
moze mnie ktos oswiecic co to jest ten mix?

pozdrawiam

Data: 2010-05-08 23:44:15
Autor: SDD
Co to wlasciwie jest ten caly mix?

Uzytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisal w wiadomosci news:db502bc6-8324-4ed4-8d37-ca4c3f0cda06d19g2000yqf.googlegroups.com...

ceny telefonow ciut nizsze w abo.
moze mnie ktos oswiecic co to jest ten mix?

Dla laika raczej niewielka roznica z abo - po prostu jak Ci sie kasa na koncie skonczy to nie bedziesz mogl dzwonic - jak w telefonie na karte.
Nie dostaniesz tez nigdy rachunku wiekszego niz ustalona w umowie kwota. Wszystko, co chcesz wydzwonic ponad to musisz doladowywac.
Dla hobbystow sa i inne roznice - brak uslug dodatkowych, jak zawieszenie, oczekiwania, konferencja - itp.
Funkcjonalnosc taka sama jak w POP czy Orange Go.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-08 23:53:35
Autor: Piotr M
Co to wlasciwie jest ten caly mix?
Jak pamiętam, to najfajniejszy mix to ma chyba Plus. Nie ma umowy  terminowej, a liczbę zdeklarowanych kwot do wpłacenia z minimum jedną na  miesiąc. Chyba że coś się zmieniło i wszędzie jest taka praktyka lub jej  nie ma wcale.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-09 00:33:47
Autor: J.F.
On Sat, 8 May 2010 23:44:15 +0200,  SDD wrote:
[...]

W obecnej chwili chyba w ogole malo oplacalna taryfa.

Funkcjonalnosc taka sama jak w POP czy Orange Go.

No to jest jeszcze zetafon do rozwazenia - zalezy na czym komu zalezy.

J.

Data: 2010-05-09 08:59:29
Autor: Janina Kolina
Co to wlasciwie jest ten caly mix?
W obecnej chwili chyba w ogole malo oplacalna taryfa.

chymba ze masz nastolatka w domu. Kupujesz mu telefon z np 30 PLN za miesionc. Chce wiecej musi sam zaplacic z kieszonkowego.

jk

Data: 2010-05-09 09:41:50
Autor: ..::Wiskoler::..
Dnia Sun, 9 May 2010 08:59:29 +0200, Janina Kolina napisał(a):

Kupujesz mu telefon z np 30 PLN za miesionc.

Co miałaś z polskiego?
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz szedł nocą przez las. Nagle zobaczył na drzewie świecące oczy.
- Sowa - pomyślał Stirlitz.
- Sam jesteś sowa - pomyślał Bormann.

Data: 2010-05-09 09:58:02
Autor: Jakub Danecki
Motylek wrote:
> Co miałaś z polskiego?
Piontke ;)
Chiba solidnom czfurkie na sinach.

Data: 2010-05-09 17:03:03
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-05-09 11:58, Jakub Danecki pisze:
Motylek wrote:
Kupujesz mu telefon z np 30 PLN za  miesionc.
Co miałaś z polskiego?
Piontke ;)
Chiba solidnom czfurkie na sinach.

A z czerwonych paskĂłw to tylko ten na dupie;)

Data: 2010-05-10 17:14:59
Autor: J.F.
Co to wlasciwie jest ten caly mix?
Uzytkownik "Janina Kolina" <kolstek.walica@yako.com> napisal
W obecnej chwili chyba w ogole malo oplacalna taryfa.
chymba ze masz nastolatka w domu. Kupujesz mu telefon z np 30 PLN za miesionc. Chce wiecej musi sam zaplacic z kieszonkowego.

I dostaje wysokie ceny rozmow.
To juz chyba lepiej zetafon i stale doladowanie, czy podwyzka kieszonkowego .

J.

Data: 2010-05-09 01:44:30
Autor: tomekjot
Co to wlasciwie jest ten caly mix?
Mix w orange to jest zwykły abonament, gdzie po wykorzystaniu kwoty
abonamentu masz blokowane wychodzące.

wydaje się ze taka usługa jest również w abo.
Swego czasu w mix orange przysyłali nawet rachunki. Jednak klasyczny
mix w orange to zetafon (ale juz nie ten po ostatnich zmianach)

Data: 2010-05-09 11:39:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-05-09 10:44, tomekjot wrote:
Mix w orange to jest zwykły abonament, gdzie po wykorzystaniu kwoty
abonamentu masz blokowane wychodzące.

Z technicznego punktu widzenia (obsługi karty SIM, doładowania itp) u wszystkoch polskich operatorów miź to prepaid, nie abonament. DOchodzi do niego umowa wiążąca klienta na X miesięcy i jakiś telefon.

Data: 2010-05-10 17:17:47
Autor: J.F.
Co to wlasciwie jest ten caly mix?
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>
On 2010-05-09 10:44, tomekjot wrote:
[...]

Z formalnoprawnego zas to chyba abonament, skoro klient jest zobligowany placic comiesieczna kwote.
I chyba nawet w tych mixach placi sie normalny rachunek np poborem z banku.

prepaid z cyrografem i sluchawka to zetafon czy taktak fon.

J.

Data: 2010-05-09 04:34:47
Autor: badzio
On 8 Maj, 23:33, badzio <bad...@gmail.com> wrote:
moze mnie ktos oswiecic co to jest ten mix?

dzieki wszystkim za odpowiedzi, wreszcie zrozumialem. jeszcze poczytam
o zetafonie, jak bede mial pytania to wroce :)

Data: 2010-05-20 18:26:43
Autor: Marcin Mokrzycki
On Sat, 8 May 2010 14:33:05 -0700 (PDT), badzio wrote:

teraz pytanie - czym sie rozni mix od abo? patrze sobie na delfin abo
i delfin mix

W przypadku nowych taryf w Orange jest jedna spora różnica - w miksie nadal
jest pakiet kwotow, którego nie ma w abonmencie. Oznacza to, że w abo za
roaming, smsy premium, czy transfer dnych zawsze płacisz dodatkowo,
natomiast w miksie pójdzie to z miesięcznej opłaty.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Co to wlasciwie jest ten caly mix?