Co to za

Data: 2012-10-17 14:49:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to za

U偶ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k5m790$mv1$1node1.news.atman.pl...
Procedury kt贸re pozwalaj膮 sterylizowa膰 ludzi bez ich zgody?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019407,title,Poddana-sterylizacji-Wioletta-Szwak-domaga-sie-pol-miliona-zl-odszkodowania,wid,15016664,wiadomosc.html?ticaid=1f5c6

Mo偶e poczekasz na wyrok s膮du?
A tak nawiasem m贸wi膮c, to ta kobieta mog艂a wyrazi膰 zgod臋, tylko nie mia艂a poj臋cia na co (jest nieco, infantylnie m贸wi膮c, przymulona). Poczuli zapach pieni臋dzy i poszli tym tropem. TV pokazywa艂a t臋 rodzin臋. Brud i smr贸d.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-17 16:16:41
Autor: Chiron
Co to za
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:507ea94b$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To w Polsce mo偶na i艣膰 do lekarza i poprosi膰 o sterylizacj臋- a on j膮 wykona? To jest w Polsce legalne?

demokracja to rz膮dy os艂贸w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-17 17:13:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to za

U偶ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k5mek7$usa$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mo偶e geniuszu poczytasz zawarto艣膰 linka, a dopiero potem si臋 wypowiesz?
Na twoje pytanie, nie odnosz膮ce si臋 do tematu dyskusji, znajd藕 odpowied藕 w necie, pos艂uguj膮c si臋 cho膰by wyszukiwark膮 Google.

A 偶e mieszkamy w kraju katotalibskim, s膮dz臋 偶e wazektomia jest nielegalna i jedynie z powod贸w medycznych mo偶e by膰 wykonana. A to zdaje si臋 o to chodzi艂o w omawianej sprawie.

Mnie to wcale nie obchodzi (nie dotyczy) nie zg艂臋bia艂em wi臋c tajnik贸w polskiego prawa.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-17 19:51:37
Autor: Chiron
Co to za
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:507ecb24$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja czyta艂em. Ty pewno te偶. Ja- zrozumia艂em.

Data: 2012-10-17 20:08:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to za

U偶ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k5mr98$c7r$1node1.news.atman.pl...
[...]