Co to za Porsche?

Data: 2012-06-26 09:59:44
Autor: WW
Co to za Porsche?
Witam

Co to za porsche?
Wczoraj go spotkałem.
Z przodu normalny - chyba, bo krótko go widziałem, ale z tyłu - widziałem go trochę dłużej - jaki¶ dziwny.
Kabrio, bardzo niski i linia za siedzeniami nie była prosta a miał dwa bardzo wyraĽnie garby za głowami kierowcy i pasażera. Takie wybrzuszenia ci±gn±ce się prawie przez cały tył. Trochę jak w starych samochodach wy¶cigowych
Był na szwajcarskich blachach, czarny.

Próbowałem znaleĽć na stronie porsche, ale tam nie ma takiego.

Co to za wynalazek?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2012-06-26 08:16:04
Autor: PK
Co to za Porsche?
On 2012-06-26, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:
Kabrio, bardzo niski i linia za siedzeniami nie była prosta a miał dwa bardzo wyraźnie garby za głowami kierowcy i pasażera. Takie wybrzuszenia ciągnące się prawie przez cały tył. Trochę jak w starych samochodach wyścigowych

Porsche Boxter Spyder

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-06-26 10:19:06
Autor: WW
Co to za Porsche?
W dniu 2012-06-26 10:16, PK pisze:
Porsche Boxter Spyder

Dzięki.

Podobny, ale to nie taki.
Ten ma łagodnie schodz±cy tył, tamten miał prawie równy a na końcu ostro ¶cięty.
Poza tym był jaki¶ taki "kanciaty".

Data: 2012-06-26 08:28:15
Autor: PK
Co to za Porsche?
On 2012-06-26, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:
Ten ma łagodnie schodzący tył, tamten miał prawie równy a na końcu
ostro ścięty.

No to Carrera GT.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-06-26 10:31:40
Autor: WW
Co to za Porsche?
W dniu 2012-06-26 10:28, PK pisze:
Carrera GT.

Dzięki.
To chyba ten.

Data: 2012-06-26 22:33:05
Autor: wromek
Co to za Porsche?
Dzięki.
To chyba ten.

to na pewno ten, 650 szt. wyprodukowane tylko-dlatego nie zajarzyłe¶ od razu o co chodzi ;)

Data: 2012-06-26 22:38:37
Autor: wromek
Co to za Porsche?
to na pewno ten, 650 szt. wyprodukowane tylko-dlatego nie zajarzyłe¶ od razu o co chodzi ;)

jak chcesz to mozesz sobie poszalec takim za troche drobnych:
http://www.autocube.pl/flota/porsche-carrera-gt-id15.html

:)

Co to za Porsche?