Co to za alpejski szczyt na zdjęciu ?

Data: 2011-09-25 10:17:16
Autor: Otrębus
Co to za alpejski szczyt na zdjęciu ?
http://tinyurl.com/6698ack
chodzi o ten kompleks co widać na zdjęciu ponad chmurami.
z artykułu:
http://lotniczapolska.pl/Za-sterami-Boeinga:-Alicante,21434

Data: 2011-09-25 09:04:15
Autor: Jacek G.
Co to za alpejski szczyt na zdjęciu ?
On 25 Wrz, 12:17, "Otrębus" <wroclawrules.WYT...@gazeta.pl> wrote:
http://tinyurl.com/6698ack
chodzi o ten kompleks co wida na zdj ciu ponad chmurami.
z artyku u:http://lotniczapolska.pl/Za-sterami-Boeinga:-Alicante,21434
Przypomina mi to bardzo grupę Sella w Dolomitach z Piz Boe w prawej
dolnej części i charakterystycznym płaskowyżem w lewej górnej części.
Ta mniejsza wysepka, u góry, to byłby masyw Puez. Ale z treści
artykułu nie bardzo wynika, że lot odbywał się nad Dolomitami, więc
może to zupełnie inny rejon ?
--
Jacek G.

Data: 2011-09-25 20:29:59
Autor: Witek Kaszkin
Co to za alpejski szczyt na zdjęciu ?
Użytkownik "Jacek G." <jginter@wp.pl> napisał
[...]
[...]

Się zgadzam, chyba prawie na pewno to jest Sella.

Witek

Co to za alpejski szczyt na zdjęciu ?