Co to za auto?

Data: 2010-04-02 16:05:34
Autor: barney
Co to za auto?
Nie mam jak cyknac fotki.
Malutkie czerwone cabrio. Logo to skrzydla troche jak Astona a w srodku stylizowana litera D.
Ktos wie?

Data: 2010-04-02 16:11:51
Autor: Gabriel'Varius'
Co to za auto?
barney pisze:
Nie mam jak cyknac fotki.
Malutkie czerwone cabrio. Logo to skrzydla troche jak Astona a w srodku stylizowana litera D.
Ktos wie?
http://www.daihatsu.com/catalogue/copen/index.html - Daihatsu copen
http://www.motonews.pl/daihatsu/model-454-daihatsu-copen.html
Trafilem ?
   Oskar Wilde

Data: 2010-04-02 16:15:43
Autor: barney
Co to za auto?
W dniu 10-04-02 16:11, Gabriel'Varius' pisze:

http://www.daihatsu.com/catalogue/copen/index.html - Daihatsu copen
http://www.motonews.pl/daihatsu/model-454-daihatsu-copen.html
Trafilem ?
pozdrawiam

Dokladnie! Dzieki :)

Data: 2010-04-02 17:09:05
Autor: Gabriel'Varius'
Co to za auto?
barney pisze:
[...]

Tylko gdzie to ma "skrzydla troche jak Astona"? :-)

   Oskar Wilde

Data: 2010-04-02 17:54:07
Autor: barney
Co to za auto?
W dniu 10-04-02 17:09, Gabriel'Varius' pisze:

Dokladnie! Dzieki :)
Tylko gdzie to ma "skrzydla troche jak Astona"? :-)
pozdrawiam

No ten egzemplaz mial z tylu. Byl pewnie po lekkim tuningu bo przod
troche inny, duzo chromu, felgi jakies takie wypasione.
Zwykle logo Daihatsu to bym sam poznal :)

Data: 2010-04-02 16:22:28
Autor: elmer radi radisson
Co to za auto?
On 2010-04-02 16:11, Gabriel'Varius' wrote:

http://www.daihatsu.com/catalogue/copen/index.html - Daihatsu copen
http://www.motonews.pl/daihatsu/model-454-daihatsu-copen.html

Jak dla mnie, to tak moglbys wygladac 'remake' Syrenki (niekoniecznie sport) gdyby.. no wlasnie, gdyby.

I bynajmniej nie ma to pejoratywnego zabarwienia - w sumie wyglada na
pocieszna zabawke.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-04-02 20:22:04
Autor: Czarek Daniluk
Co to za auto?
W dniu 2010-04-02 16:22, elmer radi radisson pisze:
On 2010-04-02 16:11, Gabriel'Varius' wrote:

[...]

Sajren sport to to zupełnie nie przypomina ;) Zwykłą jak najbardziej :)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-04-02 21:33:44
Autor: Gabriel'Varius'
Co to za auto?
On 2010-04-02 16:11, Gabriel'Varius' wrote:

[...]

Dokładnie, tyle ze bez dachu - taką jak ta: http://www.syrena.nekla.pl/mojeauto/gal78.php
A tu historia w pigulce:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Syrena_%28samoch%C3%B3d%29

   Oskar Wilde

Data: 2010-04-02 22:50:54
Autor: Czarek Daniluk
Co to za auto?
W dniu 2010-04-02 21:33, Gabriel'Varius' pisze:

[...]

Patrzyłem na linię boczną, dach jakoś tak pominąłem :)

Pozdrawiam !

Data: 2010-04-03 00:14:07
Autor: elmer radi radisson
Co to za auto?
On 2010-04-02 20:22, Czarek Daniluk wrote:

Sajren sport to to zupełnie nie przypomina ;) Zwykłą jak najbardziej :)

No przeciez dlatego napisalem - niekoniecznie sport (mimo ze ten maluch jest pseudosportowy). Wlasnie krolowa polskich szos mialem na mysli :).

--

memento lorem ipsum

Co to za auto?