Co to za autobus (aktualnie)

Data: 2018-01-20 16:18:51
Autor: Tomek
Co to za autobus (aktualnie)
Witam,
Na linii zastępczej ZG (W-wa Zachodnia-Grodzisk Mazowiecki) jechałem po raz pierwszy nieznanym mi autobusem.
- Kasowniki ZTM W-wa (na tej linni jeżdzą zasadniczo autobusy większe bez kasowników ZTM)
- Automatyczna skrzynia biegów
- Drzwi 1-2-0
- niskowejściowy (miejsca tylne po wejściu na próg częsci tylnej)
- Siedzenia 1-2 (siedzenia od strony drzwi - pojedyncze o zwiększonej szerokości)
- długość mała (ok. 8-10 m)
- silnik o dużej mocy (b.dobre przyśpieszenia)
Wydaje mi się (ale tylko wydaje) że miał znaczek jak w Autosanach.

Znacie może tabor jeżdżący na linii ZG W-wa Grodzisk Maz. i nazwę tego autobusu??
T.

Co to za autobus (aktualnie)