Co to za awaria?

Data: 2009-05-25 10:41:58
Autor: marek
Co to za awaria?

Witam. Jeśli chodzi o mechanike rowerowa jestem kompletnym laikiem. Wczoraj cos mi strzelilo w tylnej piascie. Niby da się jeździć ale jak mocno depne to wystepuje taka reakcja jakby przy zużytym łańcuchu i trybach (przeskakiwanie). Naped ma już swoje kilometry jednak to nie lancuch przeskakuje ale cos w piascie. Gdy przestane pedałować to musze zrobic caly obrot korba zanim kolo zacznie się znowu obracac. Poza tym gdy pcham rower to korby się obracaja, a nie powinny. Co to za awaria i ile mniej wiecej musze przygotowac kasy na naprawe?

Data: 2009-05-25 10:44:10
Autor: Rafał VFR
Co to za awaria?
Witam
Pewnie zapadka lub sprężynka zapadki sie rozsyapała ...
Skoro nie naprawiasz a i nie piszesz jaka piasta to bez serwisu i tak nie da rady.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski