Co to za cham ten Legutko?...

Data: 2009-12-18 03:47:44
Autor: Woland
Co to za cham ten Legutko?...
Będzie pozew przeciwko prof. Ryszardowi Legutce, autorowi obraźliwych
słów na temat trójki licealistów, autorów petycji w sprawie usunięcia
krzyży we wrocławskim XIV LO.

Komentując inicjatywę trójki maturzystów Legutko, b. minister edukacji
w rządzie PiS, określił ich mianem "rozwydrzonych i rozpuszczonych
przez rodziców smarkaczy", a ich akcję "szczeniacką zadymą".

Autorzy petycji - Zuzanna Niemier, Tomasz Chabinka i Arkadiusz
Szadurski, poczuli się urażeni jego słowami. Z prośbą o pomoc zwrócili
się do Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. W czwartek wieczorem rada
Programu Spraw Precedensowych HFPC jednogłośnie zadecydowała o
udzieleniu im wsparcia.

Adam Bodnar, sekretarz Fundacji: - Prof. Legutko ewidentnie
przekroczył granice debaty publicznej, poniżając swoich dyskutantów..
Ale to nie jest tylko i wyłącznie sprawa trójki uczniów XIV LO. To
walka o to, by każdy mógł być traktowany poważnie i miał takie samo
prawo do uczestnictwa w życiu publicznym.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7379442,Maturzysci_z_XIV_LO_pozwa_europosla_Ryszarda_Legutke.html

Data: 2009-12-18 13:09:29
Autor: awe
Co to za cham ten Legutko?...
No ale taka prawda. To szczeniacka zadyma jakis komuszych wnukow
awe

Data: 2009-12-18 14:09:23
Autor: cyc
Co to za cham ten Legutko?...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:159c60c6-ca99-4b76-ad3b-e32aa2931f7du16g2000pru.googlegroups.com...
Będzie pozew przeciwko prof. Ryszardowi Legutce, autorowi obraźliwych
słów na temat trójki licealistów, autorów petycji w sprawie usunięcia
krzyży we wrocławskim XIV LO.

........<

Legutko ? . Nie ma sie kim przejmowac , to tylko skoltunialy zmoheryzowany pisowiec .

cyc

Data: 2009-12-18 14:40:06
Autor: Karol
Co to za cham ten Legutko?...
Woland <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
Autorzy petycji - Zuzanna Niemier, Tomasz Chabinka i Arkadiusz

rosna zastepy Pawki Morozowa, wychowanych przez antypolakow z GW:)

Data: 2009-12-18 16:16:58
Autor: White Power
Co to za cham ten Legutko?...
Bardzo dobrze popwiedział, trójka śmieci myli swoje role w szkole, jak im sie cos niepodoba to niech wypierdalają do prywatnej szkoły gdzie nie ma krzyży. W szkole rzadzi dyrektor a oni mają tam się uczyć a nie odstawiać jakieś cyrki.

Data: 2009-12-18 18:34:19
Autor: boukun
Co to za cham ten Legutko?...

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgg9tq$3f8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba przesadzasz. Dyrektor to sobie może porządzić w spodniach.... i jak mu się nie podoba, to może założyć sobie prywatną szkołę, a nie odstawiać jakieś cyrki, z wywieszaniem talizmanów nad każdą klasą...

boukun

Data: 2009-12-18 19:34:51
Autor: cyc
Co to za cham ten Legutko?...

[...]

A moze inaczej ? " niech "wypierdalaja" tam gdzie krzyz z natury rzeczy powinien wisiec ? , czyli do prywatnych szol prowadzonych przez ksiezy i orznej masci "ojcow "?

cyc

Data: 2009-12-19 00:22:44
Autor: White Power
Co to za cham ten Legutko?...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

A moze inaczej ? " niech "wypierdalaja" tam gdzie krzyz z natury rzeczy powinien wisiec ? , czyli do prywatnych szol prowadzonych przez ksiezy i orznej masci "ojcow "?

cyc

A niech wypierdalają wpizdu, robią z siebie gwiazdy przy okazji robiąć afere, przy okazji, jak nie chcą krzyży to musza np oddać równowartosć tego co dostali na I komunie, bo jak widze to sa ateistami ale mało który ateista nie da dziecku przyjemosci dostania takiej kupy prezentów.

Data: 2009-12-19 01:32:30
Autor: boukun
Co to za cham ten Legutko?...

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgh6ck$fgo$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

?????????????????
Jaka kupa prezentów, od kogo, może od księdza?
Mój synek nie był u komunii, a rower mu kupiłem o wiele wcześniej...

boukun

Data: 2009-12-18 17:04:36
Autor: Roger Perejro
Co to za cham ten Legutko?...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał

Komentując inicjatywę trójki maturzystów Legutko, b. minister edukacji
w rządzie PiS...

I wszystko jasne.

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-18 17:12:50
Autor: abc
Co to za cham ten Legutko?...
Komentując inicjatywę trójki maturzystów Legutko, b. minister edukacji
w rządzie PiS, określił ich mianem "rozwydrzonych i rozpuszczonych
przez rodziców smarkaczy", a ich akcję "szczeniacką zadymą".

A twoim zdaniem, niepełnoletnie szczeniaki nie są smarkaczami???

Data: 2009-12-18 17:15:37
Autor: Karol
Co to za cham ten Legutko?...
Roger Perejro <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
To, że ktoś jest innowiercą, lub ateistą, nie jest powodem, by nazywac go "rozwydrzonym".

..a nazywanie katolikow *koltunami*, *moherami* jest OK wg Gaziety Wybiorczej?
A slowo pizdziory czy karly itp WYZWISKA, serowowane pod adresem partii
opozycyjnej, to oczywiscie komplementy. Slowo *rozwydrzony* nie jest wcale obrazliwe, vide

synonimy: rozbisurmaniony, rozpieszczony, rozpuszczony, rozwydrzony,
rozzuchwalony, zepsuty, niegrzeczny, niewychowany

Gdyby Pan Legutko nazwal ich np.rozydrzonymi jak zydowskie basiory, to mozna
by ewentualnie miec jakies pretensje do niego. Ale tak, to jest ewidentna glupota.

Data: 2009-12-18 18:31:51
Autor: Roger Perejro
Co to za cham ten Legutko?...
Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

.a nazywanie katolikow *koltunami*, *moherami* jest OK wg Gaziety Wybiorczej?

Daj jeden przykład nazywania katolików kołtunami, moherami przez GW.

A slowo pizdziory czy karly itp WYZWISKA, serowowane pod adresem partii
opozycyjnej, to oczywiscie komplementy.

Nie zauważasz inwektyw pod adresem PO, czy samego premiera?

Slowo *rozwydrzony* nie jest wcale obrazliwe, vide

synonimy: rozbisurmaniony, rozpieszczony, rozpuszczony, rozwydrzony,
rozzuchwalony, zepsuty, niegrzeczny, niewychowany

Jasne, rozwydrzony, to superlatywa!

Gdyby Pan Legutko nazwal ich np.rozydrzonymi jak zydowskie basiory, to mozna
by ewentualnie miec jakies pretensje do niego. Ale tak, to jest ewidentna glupota.

Rozumiem, że za głupotę uważasz sytuację, gdyby Legutko obraził się na kogoś za nazwanie go rozwydrzonym.

Data: 2009-12-18 17:46:47
Autor: Karol
Co to za cham ten Legutko?...
> [...]

Daj jeden przykład nazywania katolików kołtunami, moherami przez GW.

...to raczej ty daj przyklad tekstu w ktorym gazieta wybiorcza napisala tekst napietnujacy takie zachowania.

> A slowo pizdziory czy karly itp WYZWISKA, serowowane pod adresem partii
> opozycyjnej, to oczywiscie komplementy.

Nie zauważasz inwektyw pod adresem PO, czy samego premiera?

..jak nie bedziecie wyzywac pisowcow PIERWSI, to i oni was nie beda w ten
sposob komplementowac.

> Slowo *rozwydrzony* nie jest wcale obrazliwe, vide
>
> synonimy: rozbisurmaniony, rozpieszczony, rozpuszczony, rozwydrzony,
> rozzuchwalony, zepsuty, niegrzeczny, niewychowany

Jasne, rozwydrzony, to superlatywa!

...nazwanie niegrzecznego zachowania po imieniu.

> [...]

Rozumiem, że za głupotę uważasz sytuację, gdyby Legutko obraził się na kogoś

...mysle, ze prof. Legutko to powazny facet, a nie rozydrzony gowniarz,
ktoremu GW nasrala do pustej glowy.

Data: 2009-12-18 21:24:58
Autor: Roger Perejro
Co to za cham ten Legutko?...

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

..mysle, ze prof. Legutko to ....

No a co z przykładem kołtunów i moherów?

Przemek

Data: 2009-12-18 18:35:11
Autor: boukun
Co to za cham ten Legutko?...

[...]