Co to za debil z tego abc

Data: 2009-06-28 08:00:32
Autor: Grzegorz Z.
Co to za debil z tego abc
Same przedruki z nieaktualnego przedsoborowego katechizmu kat. i
internetowych stron sekty lefebrystów.

Ani słowa własnego zdania.

Data: 2009-06-28 10:02:50
Autor: J-23
Co to za debil z tego abc
On 28 Cze, 17:00, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Same przedruki z nieaktualnego przedsoborowego katechizmu kat. i
internetowych stron sekty lefebrystów.

Ani słowa własnego zdania.

Same pierdoly

Data: 2009-06-28 10:29:43
Autor: Mariusz Merta
a kawecki, pietrzykowski panu nie przeszkadzaja ?
zwlaszcza kawecki jest na czasie z tematami walkowanymi w mediach...
sprawe te podnosil kilka razy Stanislaw Michalkiewicz wskazujac dziwna
koincydencje kiedy nagle cala sfora dziennikarzy pisze nagle o tym
samym w podobnym tonie...jakby na rozkaz czy polecenie...czyje?...moim
zdaniem oficerow prowadzacych...zupelnie jak w prl
Mariusz Merta

Data: 2009-06-28 10:36:08
Autor: Grzegorz Z.
Co to za debil z tego abc
On 28 Cze, 19:29, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
[...]

Czym różni się pastowanie Kaweckiego od pastowania lefebrysty?

Tym że Kawecki nigdy nie pastuje tego samego dwa i więcej razy?

Data: 2009-06-28 18:03:01
Autor: jadrys
Co to za debil z tego abc
Grzegorz Z. pisze:
Same przedruki z nieaktualnego przedsoborowego katechizmu kat. i
internetowych stron sekty lefebrystów.

Ani słowa własnego zdania.

A jednak wie co przedrukowywać.. Więc nie bardzo debil.

Data: 2009-06-28 10:23:32
Autor: Grzegorz Z.
Co to za debil z tego abc
On 28 Cze, 18:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> Same przedruki z nieaktualnego przedsoborowego katechizmu kat. i
> internetowych stron sekty lefebrystów.

> Ani słowa własnego zdania.

A jednak wie co przedrukowywać.. Więc nie bardzo debil.

Gdybym ja tu od paru już lat (odsyłam do archiwum Google jakby co) co
i rusz pastował paragrafy Manifestu PKWN też byś tak mnie ocenił - że
"nie za bardzo" ?

Data: 2009-06-28 20:09:30
Autor: jadrys
Co to za debil z tego abc

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Nazwałbym Cię raczej "nawiedzonym". :-D

Data: 2009-06-28 18:20:06
Autor: abc
Co to za debil z tego abc
W powtarzających się sytuacjach zawsze korzystam z gotowych narzędzi. Gdy mam wbić gwóźdź w ścianę to sięgam na odpowiednią półkę i biorę stamtąd gotowy młotek.

Nie przeszkadza mi jednak gdy ktoś dla wbicia każdego gwoździa sporządza całkiem nowy, własny, originalny i niepowtarzalny młotek. Ludzie różnią się między sobą i różne rzeczy ludzi "kręcą".

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-06-28 18:43:06
Autor: pulsar
Co to za debil z tego abc
abc napisał(a):
[...]

No dobrze abc, religia to taki wasz młotek,
którym walicie w ciemię naród od wielu wieków...
ale czy nie macie żadnych wyrzutów sumienia ?
Żyjecie ze straszenia i czczych obietnic,
czyli z mamienia ludzi, naprawdę nie macie
wyrzutów sumienia ?

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-06-28 18:53:12
Autor: abc
Co to za debil z tego abc
No dobrze abc, religia to taki wasz młotek,

Wasz?  A Ty nie jesteś ochrzczony?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-06-28 10:33:53
Autor: Grzegorz Z.
Co to za debil z tego abc
On 28 Cze, 18:53, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
> No dobrze abc, religia to taki wasz młotek,

Wasz?  A Ty nie jesteś ochrzczony?

A ty należałeś do Hitlerjugend?

Data: 2009-06-28 18:58:14
Autor: Piotr
Co to za debil z tego abc
Dnia Sun, 28 Jun 2009 18:53:12 +0200, abc napisał(a):

Wasz?  A Ty nie jesteś ochrzczony?

Przecie ci pisze, "wasz". Smród jak z murzyńskiej chaty, a ty się jeszcze
pytasz, he, he...
Piotr

Data: 2009-06-28 19:21:15
Autor: pulsar
Co to za debil z tego abc
Piotr napisał(a):
[...]

A ty Piotr wiesz chociaż o czym tu
piszemy? Pytałem abc o sumienie...
sumienie pasożytów z tej religii.

Data: 2009-06-28 19:24:20
Autor: Piotr
Co to za debil z tego abc
Dnia Sun, 28 Jun 2009 19:21:15 +0200, pulsar napisał(a):

A ty Piotr wiesz chociaż o czym tu
piszemy? Pytałem abc o sumienie...
sumienie pasożytów z tej religii.

Znam wielu, którzy niezwykle chętnie zajmują się cudzym sumieniem.
Piotr

Data: 2009-06-28 19:28:06
Autor: pulsar
Co to za debil z tego abc
Piotr napisał(a):
[...]

Wiem, że znasz. Oni nawet wymyślili spowiedź
i spowiadają do dziś... by mieć wgląd w cudze
sumienie...

Data: 2009-06-28 19:37:43
Autor: Piotr
Co to za debil z tego abc
Dnia Sun, 28 Jun 2009 19:28:06 +0200, pulsar napisał(a):

Wiem, że znasz. Oni nawet wymyślili spowiedź
i spowiadają do dziś... by mieć wgląd w cudze
sumienie...

Ty też to lubisz.
Ale pewnie niczego nowego nie wymyśliłeś.
Piotr

Data: 2009-06-28 10:40:41
Autor: Grzegorz Z.
Co to za debil z tego abc
On 28 Cze, 19:37, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> sumienie...

Ty też to lubisz.
Ale pewnie niczego nowego nie wymyśliłeś.

Sugerujesz że to wasi wymyślili przesłuchanie? Zauważ - już Piłat
przesłuchiwał. Nihil novi.

Data: 2009-06-28 20:24:06
Autor: Piotr
Co to za debil z tego abc
Dnia Sun, 28 Jun 2009 10:40:41 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Sugerujesz że to wasi wymyślili przesłuchanie? Zauważ - już Piłat
przesłuchiwał. Nihil novi.

Wasi, nasi... Przyszedłeś sobie znowu powekslować zgrzesiu?
Piotr

Data: 2009-06-28 19:53:09
Autor: pulsar
Co to za debil z tego abc
Piotr napisał(a):

Ty też to lubisz.
Ale pewnie niczego nowego nie wymyśliłeś.
Piotr

Nie podkładaj się Piotr za abc...
i nie mów o mnie, co lubię, kim
jestem... sądziłem, że ci przeszło
kiedy wziąłeś mnie ostatnio za Lorna...

Ale o sumieniu oszustów i pasożytów
w sutannach, możemy podyskutować...
bo szkodzą krajowi jak nikt.

Data: 2009-06-28 20:27:47
Autor: Piotr
Co to za debil z tego abc
Dnia Sun, 28 Jun 2009 19:53:09 +0200, pulsar napisał(a):

Nie podkładaj się Piotr za abc...
i nie mów o mnie, co lubię, kim
jestem... sądziłem, że ci przeszło
kiedy wziąłeś mnie ostatnio za Lorna...

Nie pieprz, sam o sobie mówisz dosyć. A od lorna nie sposób cię odróżnić,
ten sam GWniany krój.

Ale o sumieniu oszustów i pasożytów
w sutannach, możemy podyskutować...
bo szkodzą krajowi jak nikt.

Podyskutować? He, he, przecie ty już pulsarze/lornie "najlepiej" wiesz,
co ktoś inny ma na sumieniu. A co do szkodników, to niestety ci w sutannach się nawet na pudło nie
łapią.
Piotr

Data: 2009-06-28 19:03:23
Autor: pulsar
Co to za debil z tego abc
abc napisał(a):
No dobrze abc, religia to taki wasz młotek,

Wasz?  A Ty nie jesteś ochrzczony?

Byłem ochrzcony, ale ponieważ było mi
to narzucone, to kiedy zrozumiałem całą
przewrotność i perfidię tej wiary, uznałem
ten akt za niebyły.

Dlaczego odpowiadasz mi pytaniem na moje
pytanie... to mało eleganckie.

Data: 2009-06-28 10:08:17
Autor: J-23
Co to za debil z tego abc
On 28 Cze, 19:03, pulsar <galakt...@dm.eu> wrote:
abc napisał(a):

> [...]

Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach

Tez odczytuje swoj chrzest jako akt agresji wobec mnie, wowczas
bezwolnego oseska.

J-23 itede

Data: 2009-06-28 19:18:05
Autor: Piotr
Co to za debil z tego abc
Dnia Sun, 28 Jun 2009 10:08:17 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Tez odczytuje swoj chrzest jako akt agresji wobec mnie, wowczas
bezwolnego oseska.

Ranyy, jeszcze jeden katol...
A gdzie wy byliśta "chszczeni"*? I czym.
Piotr
*info dla idiotów: wiem.

Data: 2009-06-28 20:16:20
Autor: abc
Co to za debil z tego abc
Wasz?  A Ty nie jesteś ochrzczony?

Byłem ochrzcony, ale ponieważ było mi
to narzucone, to kiedy zrozumiałem całą
przewrotność i perfidię tej wiary, uznałem
ten akt za niebyły.

To bez znaczenia co ty uznałeś. Sakramentu Chrztu nie da się undo. Podobnie
jak Sakramentu Bierzmowania oraz Święceń Kapłańskich.

Są to sakramenty niepowtarzalne. Wyciskają one na duszy niezatarte piętno i
można je przyjąć tylko raz w życiu.

Jeśli aktualnie jesteś apostatą i nawrócisz się np. dopiero na łożu śmierci,
to nikt nie będzie cię przecież chrzcił ponownie, bo przecież już jzostałeś
ochrzczony.

Pamiętaj, w przypadku nagłej śmierci możesz nie zdążyć się nawrócić, a wtedy
wylądujesz w piekle. Modl się o łaskę wiary.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-06-28 11:43:43
Autor: Grzegorz Z.
Co to za debil z tego abc
On 28 Cze, 20:16, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
> [...]
> przewrotność i perfidię tej wiary, uznałem
> ten akt za niebyły.

To bez znaczenia co ty uznałeś. Sakramentu Chrztu nie da się undo.

A przynależność do Hitlerjugend da się undo?

Data: 2009-06-28 20:31:46
Autor: pulsar
Co to za debil z tego abc
abc napisał(a):

[...]

1) Może to jest bez znaczenia... dla ciebie,
ale nie dla mnie. Dla mnie jest to niebyłe.
Spróbuj zrozumieć...
2) Wasze teorie waszych sakramentów są dla mnie
bez znaczenia.
3)Wiem kim jestem i dlaczego. Spróbuj to zrozumieć
bez stosowania tych waszych oszukańczych zabiegów.
4)Patrz pkt 3.

Zbaczasz, pouczasz, straszysz by tylko nie odpowiedzieć
na wcześniejsze pytanie ? To aż tak niewygodna kwestia?

To co tu robisz abc, to tylko błazeński spektakl...

Data: 2009-06-28 20:37:51
Autor: abc
Co to za debil z tego abc
3)Wiem kim jestem i dlaczego. Spróbuj to zrozumieć

Ależ rozumiem. To zupełnie trywialny przypadek apostaty. Apostaci są to ochrzczeni, którzy zupełnie odpadli od wiary chrześcijańskiej. Apostaci podlegają prawom Kościoła, gdyż są jego poddanymi, chyba że Kościół bądź wyraźnie, bądź milcząco uważa ich za wyjętych spod swego prawa. To co ty sobie o tym myślisz jest całkowicie bez znaczenia.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-06-29 09:53:43
Autor: Vic
Co to za debil z tego abc
abc wrote:
Apostaci podlegajÂą prawom KoÂścioÂła, gdyÂż sÂą jego poddanymi

Poddanymi? Pogielo cie?
Kosciol to wspolnota wiernych, a nie krolestwo/cesarstwo...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 12:54:33
Autor: pulsar
Co to za debil z tego abc
Vic napisał(a):
abc wrote:
Apostaci podlegajÂą prawom KoÂścioÂła, gdyÂż sÂą jego poddanymi

Poddanymi? Pogielo cie?
Kosciol to wspolnota wiernych, a nie krolestwo/cesarstwo...

Ależ vicu, to nie jego pogięło...
bo takie są dziś realia tych "wartości
chrześcijańskich". Ty tu mówisz o jakiejś
wspĂłlnocie... wiesz gdzie ci animatorzy WC
mają takie gadanie?