Co to za duren ten ave ?

Data: 2010-09-02 18:26:45
Autor: konus
Co to za duren ten ave ?
Czytam ta grupe od jakiegos czasu i nie moge nadziwic sie , ze takie cos jak ave jest tu tolerowane .
Przeciez to niespotykanej jakosci przyglup .
Dlugo tu juz funkcjonuje ? , czy to jakis meteor , co przelecial aby zatruc atmosfere , przynajmniej  wydaje mu sie , ze jest to w stanie zrobic , bo tak naprawde to jedyne co robi , to posmiechowisko z siebie .

kwakwa

Data: 2010-09-02 09:28:55
Autor: zbig
Co to za duren ten ave ?
On 2 Wrz, 18:26, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
[...]

ja go nie toleruję, mam go w sitku i święty spokój. polecam

Data: 2010-09-02 09:31:59
Autor: Antenka
Co to za duren ten ave ?
On 2 Wrz, 18:28, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> kwakwa

ja go nie toleruję, mam go w sitku i święty spokój. polecam<

On ciebie też.I słusznie.

Antenka

Data: 2010-09-02 09:37:04
Autor: zbig
Co to za duren ten ave ?
On 2 Wrz, 18:31, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> ja go nie toleruję, mam go w sitku i święty spokój. polecam<

On ciebie też.I słusznie.

Antenka

He, he. Łasił sie jak zbity pies, żeby tylko mu odpowiadać. Wiem bo
moje sitko nie jest automatem

Data: 2010-09-02 18:58:31
Autor: awe
Co to za duren ten ave ?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5edfb1a1-0925-440f-b9e6-0f5d541f012dl20g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

On ciebie też.I słusznie.

Antenka

He, he. Łasił sie jak zbity pies, żeby tylko mu odpowiadać. Wiem bo
-- -- -- --
raczej cenie sobie ze za duzo nie psyksujesz bo i tak nic ciekawego do powiedzenia nie masz zakompleksiony pajacu
awe

Data: 2010-09-02 18:43:21
Autor: awe
Co to za duren ten ave ?

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i5oj89$jog$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
czytasz i nic nie rozumiesz? to u was normalne
awe

Data: 2010-09-02 18:47:58
Autor: u2
Co to za duren ten ave ?
W dniu 2010-09-02 18:43, awe pisze:
czytasz i nic nie rozumiesz? to u was normalne

Zauważ, ze pełobanda potrafi tylko pisać donosy i ściemniać :)

Data: 2010-09-02 18:57:12
Autor: awe
Co to za duren ten ave ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7fd545$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-02 18:43, awe pisze:
czytasz i nic nie rozumiesz? to u was normalne

Zauważ, ze pełobanda potrafi tylko pisać donosy i ściemniać :)
-- -- -- -- -- -
sikac na krzyze, robic z puszek lecha krzyze oraz zakladac grupy wsparcia na facebooku - poza tym nic a nic wiecej. zadnej refleksji. inteligencji ma to nie wiecej niz moj kosz na smieci
awe

Data: 2010-09-02 18:56:05
Autor: u2
Co to za duren ten ave ?
W dniu 2010-09-02 18:57, awe pisze:
sikac na krzyze, robic z puszek lecha krzyze oraz zakladac grupy wsparcia na facebooku - poza tym nic a nic wiecej. zadnej refleksji. inteligencji ma to nie wiecej niz moj kosz na smieci

Inteligencję ma na poziomie spalonych WSI :)

Data: 2010-09-02 21:27:55
Autor: Polok_prawdziwy
Co to za duren ten ave ?
awe wrote:

sikac na krzyze, robic z puszek lecha krzyze

Ksyże sikać...!?

- chebaś zgupioł doresty...!!!

Ksyżyk zawisom sem na kukaracy, gdy łobcom Marynem molestujem...

Wdodatku kukaracem rużańcem sem łobwijom i gzmocem ile wlezie...!

Ksyżyk, wroz z rużańcem działo lepij niźli viadra...

Data: 2010-09-02 21:09:59
Autor: Polok_prawdziwy
Co to za duren ten ave ?
konus wrote:

[...]

To PSYGŁUP ŁOKRUTNY....!

Ai NENDZOż i śMIETNIKOż, bo roboty nimo....!

Ale ktoby takiego CIMNIOKA doroboty psyjonł, jak łod tej jego CIMNOTY, nowet do wyposu łowiecek siem nienadaje...

PS - no chebaze PSYKRUTKI, takich PSYGŁUPUW potsebuje...

Data: 2010-09-04 00:24:53
Autor: Slawek SWP
Co to za duren ten ave ?
Użytkownik konus napisał:
Czytam ta grupe od jakiegos czasu i nie moge nadziwic sie , ze takie cos jak
ave jest tu tolerowane .
> [...]

No cóż, jesteś nietolerancyjny, wypiszą cię z ujni.

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Co to za duren ten ave ?