Co to za dziwne Palio ?

Data: 2010-09-29 20:36:44
Autor: Adam Szewczak
Co to za dziwne Palio ?
Czesc.

Ano takowe zlapane dzis w Wawie.
http://img214.imageshack.us/img214/6452/foto0069a.jpg

PZDr
Adam

Data: 2010-09-29 20:42:45
Autor: Marcin Kiciński
Co to za dziwne Palio ?
W dniu 2010-09-29 20:36, Adam Szewczak pisze:

Ano takowe zlapane dzis w Wawie.
http://img214.imageshack.us/img214/6452/foto0069a.jpg

Normalne, hatchback :)
Tyle że nie było oferowane w Polsce, to mało ich na drogach.

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2010-09-29 21:13:01
Autor: Borg
Co to za dziwne Palio ?
po co zasłoniłeś rejestracje??

Data: 2010-09-29 21:50:45
Autor: Adam Szewczak
Co to za dziwne Palio ?

Użytkownik "Borg" <borg@op.pl> napisał w wiadomości news:i80344$jki$1opal.icpnet.pl...
po co zasłoniłeś rejestracje??

    Kurde, nie bede z czyjas tablica zdjecia publikowac, moze sobie gosc nie zyczy.

PZDr
Adam

Data: 2010-09-29 20:19:41
Autor: Robert Rędziak
Co to za dziwne Palio ?
On Wed, 29 Sep 2010 21:50:45 +0200, Adam Szewczak
<horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

    Kurde, nie bede z czyjas tablica zdjecia publikowac, moze sobie gosc nie zyczy.

 To niech sobie zasłoni na aucie ;))))

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-09-30 18:13:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co to za dziwne Palio ?

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i805b7$2o4$1news.onet.pl...

Użytkownik "Borg" <borg@op.pl> napisał w wiadomości news:i80344$jki$1opal.icpnet.pl...
po co zasłoniłeś rejestracje??

   Kurde, nie bede z czyjas tablica zdjecia publikowac, moze sobie gosc nie zyczy.

co to za fobia z tymi tablicami?
Przecież każdy ją na aucie wozi i pokazuje (nawet musi pokazywać), ale jak już zdjęcie zrobi to zasłania, jakby to państwowa tajemnica byla.

Podobnie w ogłoszeniach.
Podają numer telefonu, z każdym kto zadzwoni sie umówi na oglądanie, ale tablic nie pokaże, bo jeszcze by sie ktoś dowiedział jakie ma numery ;-)

Zawsze z tego lałem ...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-09-30 18:34:25
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 18:13:24 +0200, Kuba (aka cita) na pl.misc.samochody
napisał(a):

co to za fobia z tymi tablicami?
Przecież każdy ją na aucie wozi i pokazuje (nawet musi pokazywać), ale jak już zdjęcie zrobi to zasłania, jakby to państwowa tajemnica byla.

Po ulicy też chodzisz, - a jednak nie można Twojego wizerunku użyć w
dowolnym celu, n'est-ce pas ?

"Nowe bogactwa i stare meble nieodparcie się przyciągają. Edouard Thielin."

Data: 2010-09-30 18:43:45
Autor: Jotte
Co to za dziwne Palio ?
W wiadomości news:1woxshd3pohr1.38u8he03x5j.dlg40tude.net Marcin

W dowolnym nie.
Porównanie zupełnie nietrafne.
Prawo dość jasno określa te kwestie.

--
Jotte

Data: 2010-09-30 20:46:03
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 18:43:45 +0200, Jotte na pl.misc.samochody
napisał(a):

W dowolnym nie.

:)

Porównanie zupełnie nietrafne.

Bo ponieważ ?

Prawo dość jasno określa te kwestie.

Oczywiście. Nikt nie zakazuje publikowania zdjęć samochodów, z
niezamazanymi tablicami, będących głównym motywem zdjęcia. Jednak ludzie inteligentni, i posiadający minimum wrażliwości, przez analogię do wspomianej ochrony wizerunku, po prostu zakrywają te tablice. Odrobina empatii nikomu nie zaszkodzi :) Ja bym np. nie chciał aby zdjecie mojego samochodu wisiało gdzieś w internecie. I tyle. Może pojmiesz o co chodzi, może nie. Mnie to rybka ...

"Nic tak nie rozpala miłości jak zachęcająca uwaga kogoś postronnego.
Puszkin Aleksander"

Data: 2010-09-30 21:06:41
Autor: Jotte
Co to za dziwne Palio ?
W wiadomości news:54j0qe9jldcc.1fpk8ru47ku9n$.dlg40tude.net Marcin
Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> pisze:

Porównanie zupełnie nietrafne.
Bo ponieważ ?
Właśnie dlatego.

[...]
To tylko twoja, niczym nie skutkująca opinia.
Natomiast o ochronie wizerunku ja nic nie wspominałem, bo to bez sensu i związku.

Ja bym np. nie
chciał aby zdjecie mojego samochodu wisiało gdzieś w internecie.
I tyle. Może pojmiesz o co chodzi, może nie. Mnie to rybka ...
Mnie tam rybka co ty byś nie chciał i co ci się wydaje, że pojmujesz.
Prawo jest prawem. I tyle.

--
Jotte

Data: 2010-09-30 21:33:22
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 21:06:41 +0200, Jotte na pl.misc.samochody
napisał(a):

Prawo jest prawem. I tyle.

Zawsze przestrzegasz *każdego* prawa i robisz tylko to co Ci prawo
nakazuje ? Masz żonę ? Mówisz jej, że ją kochasz ? Prawo ci tego nie
nakazuje :) Jak dla mnie to EOT.

"Nie odwracaj się tyłem do przodków."

Data: 2010-09-30 21:35:06
Autor: Jotte
Co to za dziwne Palio ?
W wiadomości news:uke9vek3m1se$.1rwrmycwwliyx$.dlg40tude.net Marcin
[...]

Jesteś bezsensowny.
Skoro spadasz to po co zadajesz mi pytania?
W dodatku mądre inaczej.

--
Jotte

Data: 2010-09-30 19:23:48
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Marcin Stankiewicz pisze:

Po ulicy też chodzisz, - a jednak nie można Twojego wizerunku użyć w
dowolnym celu, n'est-ce pas ?

http://www.libertas.pl/warszawa_polska.html
Na zdjeciu z pl. Zamkowego widac mnostwo ludzi - wszyscy podpisali zgode na uzycie wizerunku?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-30 17:27:55
Autor: masti
Co to za dziwne Palio ?
Dnia pięknego Thu, 30 Sep 2010 19:23:48 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

Marcin Stankiewicz pisze:

[...]

a moĹźe przeczytaj co mĂłwi w tym zakresie prawo?
Nie, nie musieli.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-30 19:30:35
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
masti pisze:

[...]

A ironia to musi cie w dupsko pogryźć żebyś załapał?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-09-30 20:53:35
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 19:23:48 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

http://www.libertas.pl/warszawa_polska.html
Na zdjeciu z pl. Zamkowego widac mnostwo ludzi - wszyscy podpisali zgode na uzycie wizerunku?

Ironia nie wyszła Ci całkowicie. Zapewne widzisz różnicę w kompozycji obu zdjęć, prawda ?

Jeśli jednak nie : czy mnie się wydaje, czy to Palio jest głównym motywem tego pstryka ?

I tak - prawo nic w tym temacie ( odnośnie zasłaniania tablic ) nie mówi.
Tak samo jak nie mówi, że sąsiadom wypada mówić dzień dobry, ustępować
starszym miejsca w autobusie, kobiety puszczać przodem, i takie tak.
Podstawowe zasady dobrego wychowania nie są nakazem, a jednak ludzie na
poziomie potrafią sie do nich dostosować. I żeby uprzedzić dalszą jałową dyskusję - skoro tak bardzo literalnie
chcesz trzymać się przepisów prawa, to czemu łamiesz zapisy PoRD ?

"Nieznajomy wróg jakiś miesza ludzkie rzeczy. Jan Kochanowski (1530 - 1584)"

Data: 2010-09-30 21:45:31
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

Ja pier..., a ow Palio to niby jakie intymne tajemnice wlasciciela ujawnia? Widac na nim jak kochanka gałe mu robi czy co?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-30 21:50:07
Autor: Artur Maśląg
Co to za dziwne Palio ?
napisał(a):

[...]

Nawet specjalnie jakiegoś przepisu nie złamał, ale pojawił się ruch
wyzwolonej wycieraczki (tylko jakaś taka rozmazana) :)

Data: 2010-09-30 21:53:44
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Artur Maśląg pisze:

[...]

O fakt i ze na PL Bankowym jest! ;)
A jak ktos zrobi zdjecie W0 DUPA i wrzuci w net jako "4 Fun" to nikt sie nie bulwersuje, jeszcze sobie podsylaja z glupimi komentarzami.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-30 22:00:38
Autor: Artur Maśląg
Co to za dziwne Palio ?
W dniu 2010-09-30 21:53, DoQ pisze:
(...)
O fakt i ze na PL Bankowym jest! ;)
A jak ktos zrobi zdjecie W0 DUPA i wrzuci w net jako "4 Fun" to nikt sie
nie bulwersuje, jeszcze sobie podsylaja z glupimi komentarzami.

No wiesz, a taki MariuszM mi tu 'groził' dzisiaj, że mnie na Puławskiej
nagra, jak to ja zasadniczo jeżdżę zgodnie z rozsądkiem i przepisami.
Też te tablice zamaże?

Data: 2010-09-30 22:04:45
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 21:53:44 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

A jak ktos zrobi zdjecie W0 DUPA i wrzuci w net jako "4 Fun" to nikt sie nie bulwersuje, jeszcze sobie podsylaja z glupimi komentarzami.

A to w takim razie zakrywanie tablic jest powodem do bulwersowania ?

Ktoś nie chce zakrywać, ktoś chce - czy coś jest w tym złego ? Pytanie
dotyczyło "skąd ta maniera" - może właśnie stąd, że chce - wolno mu.

"Był więc tylko jeden kruczek - paragraf 22 - który stwierdzał, że troska o
życie w obliczu realnego i bezpośredniego zagrożenia jest dowodem zdrowia
psychicznego. Joseph Heller"

Data: 2010-09-30 22:09:43
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Marcin Stankiewicz pisze:

A to w takim razie zakrywanie tablic jest powodem do bulwersowania ?

Pytanie tylko po co?
Jak zamaluje kola to tez bedzie mialo sens?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-30 22:18:58
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:09:43 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

Marcin Stankiewicz pisze:

A to w takim razie zakrywanie tablic jest powodem do bulwersowania ?

Pytanie tylko po co?

Pisałem wcześniej. Bo posiada choć odrobinę empatii.

Jak zamaluje kola to tez bedzie mialo sens?

Po kołach możesz zidentyfikować samochód :) ?

"Optymistę spotyka w życiu tyle samo niepowodzeń i tragedii, co pesymistę,
ale optymista znosi to lepiej. Martin Seligman"

Data: 2010-09-30 22:22:24
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Marcin Stankiewicz pisze:

Jak zamaluje kola to tez bedzie mialo sens?
Po kołach możesz zidentyfikować samochód :) ?

Po tablicach możesz znaleźć dane właściciela?
Ok zidentyfikowałeś po zdjeciu Palio WF71204 na Pl. Bankowym - co mozesz zrobic z ta wiedza? Na podstawie jakiego paragrafu wlasciciel moze ci zalozyc sprawe?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-09-30 22:56:51
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:22:24 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

Po tablicach możesz znaleźć dane właściciela?

Zidentyfikować samochód. O tym pisałem - przeczytaj jeszcze raz.

Na podstawie jakiego paragrafu wlasciciel moze ci zalozyc sprawe?

A kto pisał, że może :) ? Dalej nie starasz się zrozumieć, że ktoś może
sobie pomyśleć "ok, mam to zdjęcie jako poglądowe, ale może właściciel
samochodu nie chciałby abym ujawniał te tablice, więc je zakryję". Nie po
to aby chronić tyłek przed jakąś sprawą, ale po prostu - z empatii. I w drugą stronę - jak nie mówisz "dzień dobry" sąsiadowi, to przecież nie
założy Ci sprawy - ale będzie miał o Tobie niezbyt przyjemnie zdanie :)

"Większego trzeba rozumu, aby czyjejś dobrej rady posłuchać, niż aby, jej
komuś udzielić. M. Wolska"

Data: 2010-09-30 23:04:53
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Marcin Stankiewicz pisze:

Po tablicach możesz znaleźć dane właściciela?
Zidentyfikować samochód. O tym pisałem - przeczytaj jeszcze raz.

No zidentyfikowales - jest to Fiat Palio WF71204 , fiat jak fiat - tablice jak tablice, kazdy je widzi na ulicy. Wiec?

Empatia do tablic, wzruszajace ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-30 23:20:50
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:04:53 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

No zidentyfikowales - jest to Fiat Palio WF71204 , fiat jak fiat - tablice jak tablice, kazdy je widzi na ulicy. Wiec?

Więc ? Nic. Zapytaj się właściciela, co on na to. Może kiedyś dostanie
wezwanie z policji, aby stawił się w celu złożenia wyjaśnień na okoliczność
tego, że odjechał nie płacąc za bak paliwa :) Bo przypadkiem jakieś łepki
mające skłonności do nie płacenia, posiadające takie Palio, widziały w
internecie taki samochód z takimi tablicami - wytłumaczyć się będzie
zdecydowanie trudniej niż w przypadku niezgodności marki samochodu z
tablicami. Tak - równie dobrze ktoś mógł zobaczyć go na ulicy - ale po co
hipotetycznie ułatwiać/prowokować ?

Empatia do tablic, wzruszajace ;-)

Do ludzi :) Ale najwyraźniej nie chcesz tego pojąć :)

"Tylko ten nie ma przyjaciół kto sam przyjacielem być nie chce."

Data: 2010-10-01 00:28:05
Autor: Adam Płaszczyca
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:20:50 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

Tak - równie dobrze ktoś mógł zobaczyć go na ulicy - ale po co
hipotetycznie ułatwiać/prowokować ?

Żeby nie ulegać wszechobecnej manii srania ze strachu pod siebie. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-02 19:38:52
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Marcin Stankiewicz pisze:
Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:04:53 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

Empatia do tablic, wzruszajace ;-)
Do ludzi :) Ale najwyraźniej nie chcesz tego pojąć :)

Chyba jednak do tablic, bo ich ujawnienie nie ujawnia automatycznie właściciela. Tak wiec nie wiemy o kim rozmawiamy.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-09-30 22:13:21
Autor: Artur Maśląg
Co to za dziwne Palio ?
W dniu 2010-09-30 22:04, Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

Bulwersowania? Kogo/czego?

Ktoś nie chce zakrywać, ktoś chce - czy coś jest w tym złego ? Pytanie
dotyczyło "skąd ta maniera" - może właśnie stąd, że chce - wolno mu.

Nie, nie - ta maniera wynika z czego innego...

Data: 2010-09-30 22:21:56
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:13:21 +0200, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
napisał(a):

Bulwersowania? Kogo/czego?

Wszystkich, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że ktoś nie ma
ochoty publikowania zdjęć z niezamazymi tablicami w internecie.

Nie, nie - ta maniera wynika z czego innego...

Mianowicie z ... ?

"Wrzuć szczęściarza do wody, a wypłynie z rybą w zębach."

Data: 2010-09-30 22:25:00
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Marcin Stankiewicz pisze:
Bulwersowania? Kogo/czego?
Wszystkich, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że ktoś nie ma
ochoty publikowania zdjęć z niezamazymi tablicami w internecie.

Dlatego zapytalem, dlaczego nie zamazywac opon.
Przeciez ktos moze zindetyfikowac debice frigo 175/70/13 w srodku lata.

Nie, nie - ta maniera wynika z czego innego...
Mianowicie z ... ?

Nieznajomosci prawa.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-30 22:25:12
Autor: Jotte
Co to za dziwne Palio ?
W wiadomości news:1ildno3ngparr$.q529oqgya0lj$.dlg40tude.net Marcin
Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> pisze:

Bulwersowania? Kogo/czego?
Wszystkich, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że ktoś nie ma
ochoty publikowania zdjęć z niezamazymi tablicami w internecie.
Jeśli ktoś nie ma ochoty publikowania w Internecie zdjęć z niezamazanymi tablicami to niech po prostu tego nie robi.
Co cię w tym, chłopcze, bulwersuje?

--
Jotte

Data: 2010-09-30 23:09:43
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:25:12 +0200, Jotte na pl.misc.samochody
napisał(a):

Jeśli ktoś nie ma ochoty publikowania w Internecie zdjęć z niezamazanymi tablicami to niech po prostu tego nie robi.

Bo ponieważ ? Ty tak chcesz ?*

Co cię w tym, chłopcze, bulwersuje?

Mnie nic, dziewczynko :) Ale najwyraźniej Ciebie zamazane tablice mierżą bardzo.

*PLONK*

*pytanie retoryczne, nie wymagające odpowiedzi.

"Wykształcenie wcale nie zabija kobiecości: doktorki są takie głupie jak
inne kobiety."

Data: 2010-09-30 23:11:49
Autor: Jotte
Co to za dziwne Palio ?
W wiadomości news:16yae38239k67$.1eaizfefve6p8$.dlg40tude.net Marcin

Bo ponieważ jesteś idiotą.

*PLONK*
Nie idiotą jednak jesteś.
Po prostu debil na maxa.

--
Jotte

Data: 2010-09-30 22:41:47
Autor: Artur Maśląg
Co to za dziwne Palio ?
napisał(a):

Bulwersowania? Kogo/czego?

Wszystkich, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że ktoś nie ma
ochoty publikowania zdjęć z niezamazymi tablicami w internecie.

Coś Ci się pomyliło. Niektórych z nas bawi takie podejście i pokrętne
tłumaczenie podobnych zachowań. W kwestii 'bulwersowania' - jeśli już,
to zdecydowanie widzę ją po stronie obrońców zamalowywania...

Nie, nie - ta maniera wynika z czego innego...

Mianowicie z ... ?

Z wielu przyczyn - braku odwagi, braku znajomości prawa, chęci
zaistnienia itd.

Data: 2010-09-30 23:03:14
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:41:47 +0200, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
napisał(a):

Coś Ci się pomyliło. Niektórych z nas bawi takie podejście i pokrętne
tłumaczenie podobnych zachowań. W kwestii 'bulwersowania' - jeśli już,
to zdecydowanie widzę ją po stronie obrońców zamalowywania...

A któż tym obrońcą jest ? Bo chyba nie ja ... jest mi obojętne czy ktoś
zamazuje, czy nie, ale potrafię zrozumieć, że to robi.
Z wielu przyczyn - braku odwagi, braku znajomości prawa, chęci
zaistnienia itd.

Pokrętne tłumaczenie obrońców mówisz ? ... Braku odwagi :) ? A co w tym
odważnego nie zamazać tablic ? Braku znajomości prawa mówisz ? Czy jakiś
przepis zabrania zamazywania tablic ? Nie. Tak samo jak żaden nie każe ich
zamazywać. Chęci zaistnienia ? A to jest najbardziej ciekawe - w jaki sposób można
zaistnieć publikując zamazane tablice ? --
"Sceptycyzm to elegancja strachu. Cioran Emil"

Data: 2010-09-30 23:14:33
Autor: Artur Maśląg
Co to za dziwne Palio ?
W dniu 2010-09-30 23:03, Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

A któż tym obrońcą jest ?

Nie odwracaj kota ogonem - najpierw pokaż to sugerowane
"bulwersowanie".

Bo chyba nie ja ...

Skąd...

Data: 2010-09-30 23:24:23
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:14:33 +0200, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
napisał(a):

Nie odwracaj kota ogonem - najpierw pokaż to sugerowane "bulwersowanie".

Rozumiem, że nie masz nic przeciwko zakrywaniu tablic :) ?

"Istnieje pewien gatunek ludzi, wobec których trzeba mieć, jeśli nie
poczucie humoru, co jest lepsze, to przynajmniej świętą cierpliwość. s.241
Zofia Kucówna - Zatrzymać czas"

Data: 2010-09-30 22:44:32
Autor: Adam Płaszczyca
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 18:34:25 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

[...]

Tablica to nie wizerunek. --
     ___________ (R)

Data: 2010-09-30 23:05:08
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:44:32 +0200, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
napisał(a):

Tablica to nie wizerunek.

Tak jest Watsonie.

Słowo klucz - analogia, i wcale nie podyktowana koniecznością
podporządkowania się prawu, tylko zwykłym ludzkim odruchem :)

"Szczęście mniej zależy od pracy niż nieszczęście od lenistwa."

Data: 2010-09-30 23:12:04
Autor: Jotte
Co to za dziwne Palio ?
W wiadomości news:t8iwddcem88k$.zj95wiyxfh6g.dlg40tude.net Marcin
[...]

Jakiś tam głupi Stankiewicz ma zwykły, rzekomo ludzki odruch zamazywania tablic na fotkach bez konieczności prawnej i się tym chwali.
Ciekawe, co na to specjaliści...

--
Jotte

Data: 2010-09-30 23:36:58
Autor: Adam Płaszczyca
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:05:08 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

Tablica to nie wizerunek.

Tak jest Watsonie.

Słowo klucz - analogia, i wcale nie podyktowana koniecznością
podporządkowania się prawu, tylko zwykłym ludzkim odruchem :)

Raczej odruchem leminga. Mania chowania się za murkiem anonimowości, jaki
obserwuję w naszym kraju jest IMO bezsensowna. --
     ___________ (R)

Data: 2010-09-30 23:47:50
Autor: Marcin Stankiewicz
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:36:58 +0200, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
napisał(a):

Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:05:08 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

Mania chowania się za murkiem anonimowości

Niemniej jednak każdy ma do niej prawo. To czy jest to bezsensowne, czy nie
pozostaje subiektywną oceną rzeczywistości :)

"Większość życiowych problemów rozwiązuje się jak algebraiczne równania:
sprowadzaniem do najprostszej postaci. Lew Tołstoj (1828 - 1910)"

Data: 2010-10-01 00:28:50
Autor: Adam Płaszczyca
Co to za dziwne Palio ?
Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:47:50 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

Mania chowania się za murkiem anonimowości

Niemniej jednak każdy ma do niej prawo. To czy jest to bezsensowne, czy nie
pozostaje subiektywną oceną rzeczywistości :)

No to się chowaj i sraj za swoim murkiem ze strachu. I zamazuj na zdjęciach
wszystko, co wyraźne. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-01 22:54:46
Autor: pj
Co to za dziwne Palio ?
Podobnie w ogłoszeniach.
Podają numer telefonu, z każdym kto zadzwoni sie umówi na oglądanie, ale tablic nie pokaże, bo jeszcze by sie ktoś dowiedział jakie ma numery ;-)

Od ogłoszeń się zaczeło,
  po prostu handlarz z Ciechocinka miał samochód z tablicami ze śląska i nie chciał na samym początku odpowiadać na trudne pytania o pochodzeniu auta. A jak ktoś już przyjedzie obejrzeć to patrzy na to łaskawiej. Pojechałem oglądać raz samochód zarejestrowany w Polsce (na zdjęciu miał numery), a okazało się że tablice miał przełożone tylko do fotki, żeby można było umieścić w grupie "zarejstrowany w Polsce".
Pozdrawiam
PJ

Data: 2010-09-30 19:27:50
Autor: DoQ
Co to za dziwne Palio ?
Adam Szewczak pisze:

   Kurde, nie bede z czyjas tablica zdjecia publikowac, moze sobie gosc nie zyczy.

A "smiesznych" juz sie nie boja publikowac?
http://chomikuj.pl/djtede221/SMIESZNE+TABLICE+Rejestracyjne+!!!

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-29 21:40:03
Autor: MariuszM
Co to za dziwne Palio ?
W dniu 29-09-2010 20:36, Adam Szewczak pisze:

Ano takowe zlapane dzis w Wawie.
http://img214.imageshack.us/img214/6452/foto0069a.jpg

Pewnie wersja na Amerykę Południową.
Tam sprzedają różne dziwadła.
--
M.

Data: 2010-09-29 22:40:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co to za dziwne Palio ?
W dniu 2010-09-29 20:36, Adam Szewczak pisze:
Czesc.

Ano takowe zlapane dzis w Wawie.
http://img214.imageshack.us/img214/6452/foto0069a.jpg

Palio nie Weekend. Ot co. Czyli taka Siena bez kufra. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-30 00:20:10
Autor: Przemysław Czaja
Co to za dziwne Palio ?

Użytkownik "Adam Szewczak"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Palio

Data: 2010-10-03 21:16:29
Autor: scyzoryk
Co to za dziwne Palio ?

Ano takowe zlapane dzis w Wawie.
http://img214.imageshack.us/img214/6452/foto0069a.jpg

Palio hatchback. Nie oferowane w Polsce. Produkowane w brazylii, trochę było tego u Włochów ale w PL raczej egzotyka. Czasem trafiają się sprowadzane do kupienia. Generalnie dokładnie to samo co weekend/siena tyle że bez "dupy"

Pozdr

Co to za dziwne Palio ?