Co to za film

Data: 2012-01-19 01:00:55
Autor: bodo_
Co to za film
Witam

Mam takie strzępy filmu w głowie, nie mogę sobie przypomnieć tytułu,
stąd prośba o pomoc: prowincjonalne miasteczko w USA, policjant
(zastępca szeryfa albo i on sam) jedzie swoim jeepem za miasto z
czasopismem pornograficznym, ściąga gacie aż tu nagle słyszy strzał, z
tymi spuszczonymi gaciami idzie po strzelbę i z daleka strzela i
zabija gościa który stoi przy jakiejś zagrodzie dla zwierząt.

Ktoś ma pomysł?

Data: 2012-01-19 08:18:49
Autor: Piotr
Co to za film
[...]