Co to za film?

Data: 2015-11-22 02:12:05
Autor: dejki89
Co to za film?
W zeszłym roku w kinie widziałem reklamę takie filmu, raczej dosyć znanego, w którym facet po 50 stwierdza, że zaczyna szukać w życiu szczę¶cia, rzuca pracę i chyba zostaje globetrotterem. Odwiedza swoj± star± miło¶ć, a ona ma dwójkę dzieci z innym facetem. Kto mi pomoże, to jakie¶ z tych nowszych.

Niki

Data: 2015-11-23 07:52:39
Autor: adam
Co to za film?
On 2015-11-22, dejki89@gmail.com <dejki89@gmail.com> wrote:
W zeszłym roku w kinie widziałem reklamę takie filmu, raczej dosyć znanego, w
którym facet po 50 stwierdza, że zaczyna szukać w życiu szczęścia, rzuca
pracę i chyba zostaje globetrotterem. Odwiedza swoją starą miłość, a ona ma
dwĂłjkÄ™ dzieci z innym facetem. Kto mi pomoĹĽe, to jakieĹ› z tych nowszych.
Hmm, nie jestem do konca pewien ale wyglada mi to na ten:
"Hector and the Search for Happiness"

http://www.imdb.com/title/tt1626146/?ref_=nm_flmg_act_11

Z tego co pamietam to on tam chyba nie byl po piecdziesiatce.

Pozdrawiam,
A.

Data: 2015-11-23 00:21:39
Autor: dejki89
Co to za film?
W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 08:52:41 UTC+1 użytkownik adam napisał:
On 2015-11-22, dejki89@gmail.com <dejki89@gmail.com> wrote:
> [...]

http://www.imdb.com/title/tt1626146/?ref_=nm_flmg_act_11

Z tego co pamietam to on tam chyba nie byl po piecdziesiatce.

Ten, ten. Dzięki serdeczne.

Pozdrawiam,
Niki

Co to za film?