Co to za film

Data: 2020-04-22 04:32:06
Autor: Kamil
Co to za film
Witam

Dawno temu widziałem kawałek filmu ze sceną, w której stary, umierający człowiek leży na łóżku i podchodzi do niego młoda, naga dziewczyna. Kojarzy ktoś tytuł?

Pozdrawiam

Data: 2021-02-28 14:34:59
Autor: ąćęłńóśźż
Co to za film
Francuski? Hiszpański?
"Artysta i modelka"?
(nie wiem, strzelam, J. Rocheforta warto obejrzeć)

Z kolei nie mogę sobie przypomnieć tytułu filmu, w którym do starszego mężczyzny wpada od czasu do czasu studentka, dla własnej przyjemności. W jednej ze scen chyba podjechał pod nią autem po uczelnię.
Akcja zdaje się toczy się w Ameryce Południowej i myślałem, że to "Kroniki motocyklowe" ale takich fragmentów nie znalazłem. "Miłość w czasach zarazy" pewnie też nie.

-- -- -