Co to za film? Nazista skazany na śmierć, jego adw okatem okazuje się jego wnuk

Data: 2010-01-02 10:19:54
Autor: Konrad Szczęśniak
Co to za film? Nazista skazany na śmierć, jego adw okatem okazuje się jego wnuk
Witam, chciałbym się zapytać czy ktoś zna tytuł filmu (oglądałem go
jakiś spory czas temu na TVP1, 2 lub Polsacie) w którym opowiedziana
jest historia pewnego nazisty skazanego na karę śmierci, którego
adwokatem okazuje się być jego wnuk. Niestety niewiele pamiętam z tego
filmu, ale jakoś tak zapadł mi w pamięć że szukam już go pewien czas i
nadal nie mogę odnaleźć. Nie jestem do końca pewien ale chyba został
on oskarżony o podpalenie domu, w którym znajdowały się dwie małe
dziewczynki.

Data: 2010-01-02 19:57:39
Autor: Quentin
Co to za film? Nazista skazany na śmierć, jego adwokatem okazuje się jego wnuk
"Komora" zapewne, wg powieści Grishama.

Data: 2010-01-02 11:47:27
Autor: Konrad Szczęśniak
Co to za film? Nazista skazany na śmierć, jego adwokatem okazuje się jego wnuk
Właśnie o to mi chodziło, wielkie dzięki! Skoro ten film był oparty na
tej powieści to chyba skuszę się na jej przeczytanie :)

Data: 2010-01-02 22:39:14
Autor: Narazka
Co to za film? Nazista skazany na śmierć, jego adwokatem okazuje się jego wnuk
Jak w radiu Erewań :) Nie nazista, tylko członek Ku-Klux-Klanu i nie podpalił, tylko wysadził.

Data: 2010-01-04 10:16:26
Autor: flower
Co to za film? Nazista skazany na śmierć, jego adwokatem okazuje się jego wnuk
Użytkownik "Konrad Szczęśniak" <kszczesniak88@gmail.com> napisał w
wiadomości
[...]
-- -- -

Polecam też "Pozytywkę" - dziadek posądzony o bycie esesmanem w Budapeszcie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Co to za film? Nazista skazany na śmierć, jego adw okatem okazuje się jego wnuk