Co to za film / bajka: pies z obrożą, która mówi . Pies krzyczy "Wiewiórka!"

Data: 2009-08-07 05:21:23
Autor: monisien
Co to za film / bajka: pies z obrożą, która mówi . Pies krzyczy "Wiewiórka!"
Moi drodzy,
widziałam kilka dni temu urywek trailera jakiejś bajki.

Pamiętam moment, jak piesek do swojego właściciela się uśmiecha, czy
coś, a świecąca obroża mówi:
"Cześć, mam teraz nową obrożę, która mówi to, co myślę...
Wiewiórka! [tu pies szybko odwraca się w bok]..."

Kojarzycie, co to za bajka?
Za Chiny nie mogę tego nigdzie skojarzyć, ani wyszukać...

Data: 2009-08-07 14:39:50
Autor: Jo'Asia
Co to za film / bajka: pies z obrożą, która mówi. Pies krzyczy "Wiewiórka!"
monisien wystukała:

http://www.filmweb.pl/f436704/Odlot,2009

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2009-08-10 00:07:30
Autor: monisien
Co to za film / bajka: pies z obrożą, która m ówi. Pies krzyczy "Wiewiórka!"
On Aug 7, 2:39 pm, Jo'Asia <joa...@hell.pl> wrote:
monisien wystukała:

> [...]

 .__.'|   -< Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Anno Drybula"         >-

TAK! Dzięki!!!!!

Co to za film / bajka: pies z obrożą, która mówi . Pies krzyczy "Wiewiórka!"