Co to za film...moze ktoś pomoże...

Data: 2009-04-24 01:03:53
Autor: Kis
Co to za film...moze ktoś pomoże...
Informacje bardzo skromne.
Film lecial w polskich kinach w latach 80-tych - moze bardziej pod ich koniec.Mialem wtedy z 10-15 lat wiec prawie nic nie pamietam z fabuly - wiem tylko ze film mi sie cholernie podobal.
Film byl produkcji japońskiej albo może honkong.Wystepowaly w nim jakies dziewczyny ( chyba 3 ) ktore mogly sie zmniejszać albo powiekszać.Mialy chyba jakas specjalną walizkę do tego celu.Byl to chbyba film S-F. W nazwi bylo coś albo "SUPER..." albo coś "Machines.." czy tez  "Maszyny..."
Od długiego czasu nie moge sobie przypomniec co to było...
Moze ktoś coś skojarzy ?
Pozdr.

Data: 2009-04-24 01:25:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Miłego szukania.
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_films_of_the_1980s
http://en.wikipedia.org/wiki/Hong_Kong_films_of_the_1980s

zyga

Data: 2009-04-24 10:41:14
Autor: BartekGSXF
[...]

A nie bylo tam takiego duzego zolwia?
Jesli byl to polski tytul "Superpotwór"
http://www.imdb.com/title/tt0081675/

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-24 10:44:52
Autor: Rais
BartekGSXF pisze:
[...]

Ej... żółwia to by chyba pamiętał.
:)

--
pzdr

Data: 2009-04-24 10:53:42
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsru93$gj$1news.onet.pl...
A nie bylo tam takiego duzego zolwia?
Jesli byl to polski tytul "Superpotwór"
http://www.imdb.com/title/tt0081675/

Ej... żółwia to by chyba pamiętał.
:)
No moze :)
Ale ZTCP to wlasnie te trzy kosmitki sie zmniejszaly.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-24 16:04:23
Autor: Seoman
BartekGSXF wrote:
A nie bylo tam takiego duzego zolwia?
Jesli byl to polski tytul "Superpotwór"
http://www.imdb.com/title/tt0081675/

Pamiętam, w jak ciężkim szoku byłem, gdy, będąc małoletnim smarkaczem, obejrzałem sobie ten film w jakimś wakacyjnym kinie ponad dwadzieścia lat temu. Potem przez długie lata wracała do mnie wizja wielkiego żółwia i kosmicznych potworów :) To był czad.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-04-24 21:21:57
Autor: Michal Jankowski
"Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> writes:

[...]

O, to, to. Tylko film inny i lat "troszkę" więcej:
http://www.filmweb.pl/f128402/Inwazja+potwor%C3%B3w,1965

  MJ

Data: 2009-04-24 11:19:11
Autor: Kis
Co to za film...moze ktoś pomoże...
jesteście genialni...o to chodziło...dziękuję bardzo :)

Data: 2009-04-24 11:19:50
Autor: Rais
Kis pisze:
jesteście genialni...o to chodziło...dziękuję bardzo :)

No ale o co chodziło? O Gamerę?!

--
pzdr

Data: 2009-04-24 11:56:32
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gss0ak$6v0$1news.onet.pl...
Kis pisze:
jesteście genialni...o to chodziło...dziękuję bardzo :)

No ale o co chodziło? O Gamerę?!
Czyli jednak zowia nie pamietal :)
Swoja droga pamietam, ze bylem na tym filmie w kinie chyba 32 razy :)

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-24 12:30:09
Autor: Rais
Kis pisze:
jesteście genialni...o to chodziło...dziękuję bardzo :)
No ale o co chodziło? O Gamerę?!
Czyli jednak zowia nie pamietal :)

Żeby z filmu o żółwiu mutancie zapamiętać jedynie kosmiczne laski...

Szacun!
:D

Swoja droga pamietam, ze bylem na tym filmie w kinie chyba 32 razy :)

A ja za to stałem dwie godziny po bilety.
:)
--
pzdr

Data: 2009-04-24 11:30:43
Autor: Kis
Co to za film...moze ktoś pomoże...
tak jest..." superpotwór " to jest to :) dzieki bardzo...

Data: 2009-04-24 12:24:38
Autor: Ghost

Użytkownik "Kis" <Jiss@interia.pl> napisał w wiadomości news:gss0rl$qih$1inews.gazeta.pl...
tak jest..." superpotwór " to jest to :) dzieki bardzo...
Ueee myslalem, ze atomowki.