Co to za film...moze ktoś pomoże...

Data: 2009-04-24 01:25:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co to za film...moze ktoś pomoże...

Informacje bardzo skromne.
Film lecial w polskich kinach w latach 80-tych - moze bardziej pod ich koniec.Mialem wtedy z 10-15 lat wiec prawie nic nie pamietam z fabuly - wiem tylko ze film mi sie cholernie podobal.
Film byl produkcji japońskiej albo może honkong.Wystepowaly w nim jakies dziewczyny ( chyba 3 ) ktore mogly sie zmniejszać albo powiekszać.Mialy chyba jakas specjalną walizkę do tego celu.Byl to chbyba film S-F. W nazwi bylo coś albo "SUPER..." albo coś "Machines.." czy tez  "Maszyny..."
Od długiego czasu nie moge sobie przypomniec co to było...
Moze ktoś coś skojarzy ?

Miłego szukania.
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_films_of_the_1980s
http://en.wikipedia.org/wiki/Hong_Kong_films_of_the_1980s