Co to za film...moze ktoś pomoże...

Data: 2009-04-24 11:19:11
Autor: Kis
Co to za film...moze ktoś pomoże...
jesteście genialni...o to chodziło...dziękuję bardzo :)

Data: 2009-04-24 11:19:50
Autor: Rais
Kis pisze:
jesteście genialni...o to chodziło...dziękuję bardzo :)

No ale o co chodziło? O Gamerę?!

--
pzdr

Data: 2009-04-24 11:56:32
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gss0ak$6v0$1news.onet.pl...
Kis pisze:
jesteście genialni...o to chodziło...dziękuję bardzo :)

No ale o co chodziło? O Gamerę?!
Czyli jednak zowia nie pamietal :)
Swoja droga pamietam, ze bylem na tym filmie w kinie chyba 32 razy :)

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-24 12:30:09
Autor: Rais
Kis pisze:
jesteście genialni...o to chodziło...dziękuję bardzo :)
No ale o co chodziło? O Gamerę?!
Czyli jednak zowia nie pamietal :)

Żeby z filmu o żółwiu mutancie zapamiętać jedynie kosmiczne laski...

Szacun!
:D

Swoja droga pamietam, ze bylem na tym filmie w kinie chyba 32 razy :)

A ja za to stałem dwie godziny po bilety.
:)
--
pzdr

Co to za film...moze ktoś pomoże...