Co to za film: nastoletni surfer na Hawajach

Data: 2009-08-12 09:30:42
Autor: Rozmaryn
Co to za film: nastoletni surfer na Hawajach
Leciało to na RTL7 w latach świetności tej stacji.
Chłopak z Kalifornii uwielbiający surfing wyjeżdża na rok szkolny w liceum na Hawajach. Jego rodzice są rozwiedzeni i mieszka tam jego matka (?) u której będzie mieszkał, ale cały czas ma dobry kontakt z ojcem i będzie do niego pisał listy, opisując w nich jak mu się wiedzie.
W szkole biali koledzy radzą mu się trzymać z dala od "kolorowych". On jednak nie zważa na to, zwiedza Hawaje na własną rękę jadąc autobusem gdzieś za miasto. Trafia na plażę tylko dla tubylców gdzie dostaje "wpierdol". Jednak są i tacy którym podobają się jego umiejętności surferskie i zaprzyjaźnia się z paroma "lokalsami". Niektórzy mieszkają jak w trzecim świecie. Nasz bohater traci kontakt z białymi i od tej pory staje się jednym z Hawajczyków. Pewnego dnia koledzy widzą u niego atak padaczki (chłopak bierze tabletki, ale tym razem olał sprawę).
W końcu wraca do Kalifornii, bo Hawaje okazują się nie być takim rajem, jaki sobie wyobrażał.

Data: 2009-08-15 21:04:30
Autor: Maveriq
Co to za film: nastoletni surfer na Hawajach
Był kiedyś taki film "Na fali". Banda kolesiów ktorzy pływają na deskach organizuje napady na banki w przebraniu prezydentów USA. To tak mi się przy pominalo przy okazji surferów. Z tego, co pamiętam tamci też mieli bzika na punkcie desek surfingowych. Grali tam bodajże Patrick Swayze i Keanu Reeves (w okresie swej najwiekszej świetności. Tytułu tego o Havajach nie znam, ale tak mi się przy okazji przypomniało przy okazji filmów o surferach

Pozdro, M.

Data: 2009-08-18 12:38:18
Autor: Rozmaryn
Użytkownik "Maveriq" <NOSPAMmaveriq@interia.pl> napisał w wiadomości news:h670rl$de3$1news.task.gda.pl...
[...]

To zupełnie inna historia, ale ten film mam i też oczywiście mi się bardzo podoba.
Już nawet przeglądałem na wikipedii hasła filmy o surferach, kręcone na Hawajach, niekręcone na Hawajach ale udające... podobne filmy na Amazon i IMDB i nic...

Co to za film: nastoletni surfer na Hawajach