Data: 2013-07-16 21:12:08 | |
Autor: Przemeq | |
Co to za firma ? | |
Skończyły się bębny przy przebiegu 130 kkm i niby nic nadzwyczajnego ale księgowi projektują samochody i teraz bębny są z łożyskami.
W studenckich czasach 126 p to łożysko i piasta sobie a bęben sobie. I teraz cena tych części niby oryginał z TRW to koszt bębna z łożyskiem 338 za 1 sztukę, mechanik proponuje mi zamiennik z firmy LPR niby firma z Włoch, (ten skrót do tej pory z samochodami mi się nie kojarzył) twierdzi że są ok. Co to za części czy faktycznie warte to coś jest czy to chińszczyzna, ktoś je stosował u siebie w aucie? Przemeq |
|
Data: 2013-07-16 22:57:02 | |
Autor: PiteR | |
Co to za firma ? | |
na ** p.m.s ** Przemeq pisze tak:
Co to za czę¶ci czy faktycznie warte to co¶ jest czy to http://www.lpr.it/e-stabilimenti.asp http://www.lpr.it/e-azienda.asp Chyba bębny nie s± tak krytycznym elementem żeby się obawiać produkcji w Chinach. Mój laptop też jest z Chin ;) (choć kupiony w Anglii gdzie bardziej się licz± z klientem) ew możnaby wywalić łożyska z kompletu i dać np polskie. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2013-07-17 00:43:33 | |
Autor: TW Dziobak | |
Co to za firma ? | |
Użytkownik "PiteR" napisał
ew możnaby wywalić łożyska z kompletu i dać np polskie. O ile pamietam to FŁT sprzedane. pozdrawiam Pieszy |
|
Data: 2013-07-17 19:05:38 | |
Autor: PiteR | |
Co to za firma ? | |
na ** p.m.s ** TW Dziobak pisze tak:
ew możnaby wywalić łożyska z kompletu i dać np polskie. Ej chyba nie? Dzi¶ kupiłem cztery do odkurzaczy. Czy poparłem obcy kapitał? Tfuuuu :/ -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2013-07-17 19:19:06 | |
Autor: Michał Baszyński | |
Co to za firma ? | |
W dniu 2013-07-17 19:05, PiteR pisze:
ew możnaby wywalić łożyska z kompletu i dać np polskie. FŁT to niestety też już chińszczyzna, choć jeszcze robiona u nas.. -- Pozdr. Michał |
|
Data: 2013-07-16 23:55:33 | |
Autor: abn140 | |
Co to za firma ? | |
Co to za czę¶ci czy faktycznie warte to co¶ jest czy to chińszczyzna, kto¶ je stosował u siebie w aucie? spox. moje dzieci juz beda wymieniac okladziny z tylu calymi cwiartkami auta...., spawanie tylko w aso bo specjalne stopy itp...... co to za marka i model jest zebym przypadkiem nie popelnil..... |
|
Data: 2013-07-17 10:46:22 | |
Autor: Przemeq | |
Co to za firma ? | |
W dniu 2013-07-17 08:55, abn140@googlemail.com pisze:
Ten model to renault thalia/clio tam bęben jest z łożyskiem przykręcany, ale tico też tak ma i pewnie większo¶ć aut. Jedynie fiat w swoich modelach dawniej miał bęben przykręcany do piasty 2 ¶rubkami i golf IV tarcze z tyłu też ma przykręcane do piasty, megane III ma tylne tarcze z łożyskami podobnie jak te bębny. I teraz auto warte 9000 pln a wymiana bębnów i okładzin to koszt od 700 do 1000 czyli 1/.9 auta. Księgowi gór±. Przemeq |
|
Data: 2013-07-17 12:28:19 | |
Autor: A.L. | |
Co to za firma ? | |
On Wed, 17 Jul 2013 10:46:22 +0200, Przemeq <przemeq@onet.eu> wrote:
Ten model to renault thalia/clio tam bęben jest z łożyskiem przykręcany, ale tico też tak ma i pewnie większo¶ć aut. Jedynie fiat To sie robi specjalnie. Proponuje lekture ksizaki Made to Break: Technology and Obsolescence in America by Giles Slade (Oct 30, 2007) Facet jest profesorem MIT. Ksiazka o tym jak sie dzisiaj projektuje urzadzenai techniczne: projektuje sie tak aby po X latach (gdzie X jest scisle zdefiniowane) produkt sie zepsul, i to tak ze maksymalna ilosc podzespolow powinna sie zepsuc w mniej wiecej tym samym czasie. Tak aby nie oplacalo sie produktu naprawiac i malezalo ow produkt wyrzucic. Bebny z lozyskami to sposob WLASCIWEGO projektowania. Proponuje oczekiwac wiecej innowacji A.L. |
|
Data: 2013-07-17 19:30:23 | |
Autor: Cavallino | |
Co to za firma ? | |
Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ks5m8v$nnp$1@mx1.internetia.pl... W dniu 2013-07-17 08:55, abn140@googlemail.com pisze: Dlaczego nie jestem zdziwiony, że oszu¶ci z Renault robi± wszystko żeby orżn±ć klienta? |
|
Data: 2013-07-17 20:44:49 | |
Autor: Przemeq | |
Co to za firma ? | |
Oszustów jest więcej nie tylko renault, choć to marna pociecha.
Ale wracaj±c do mojego pytania czy o tej firmie LPR kto¶ słyszał. Co to warte, czy może jakie¶ inne firmy robi±ce czę¶ci do aut. Przemeq |
|
Data: 2013-07-17 21:21:12 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Co to za firma ? | |
Dnia Wed, 17 Jul 2013 20:44:49 +0200, Przemeq napisał(a):
Oszustów jest więcej nie tylko renault, choć to marna pociecha. Bęben pewnie jak bęben - byle był prosty, ale jak będzie krzywy to wymienisz od razu na gwarancji. Bardziej bałbym się o to łożysko, ale skoro tu i tak trzeba łożysko razem z bębnem wymienić, to też pewnie powinno ten bęben przeżyć. Co do cen to zadzwoń jeszcze do grupowego kolegi: http://www.autofanty.pl/kontakt.html i zapytaj - bo jak patrzysz po katalogach IC i tym podobnych, no to to s± najwyższe ceny jakie tylko mog± być. |
|