Data: 2013-07-16 23:55:33 | |
Autor: abn140 | |
Co to za firma ? | |
Co to za części czy faktycznie warte to coś jest czy to chińszczyzna, ktoś je stosował u siebie w aucie? spox. moje dzieci juz beda wymieniac okladziny z tylu calymi cwiartkami auta...., spawanie tylko w aso bo specjalne stopy itp...... co to za marka i model jest zebym przypadkiem nie popelnil..... |
|
Data: 2013-07-17 10:46:22 | |
Autor: Przemeq | |
Co to za firma ? | |
W dniu 2013-07-17 08:55, abn140@googlemail.com pisze:
Ten model to renault thalia/clio tam bęben jest z łożyskiem przykręcany, ale tico też tak ma i pewnie większość aut. Jedynie fiat w swoich modelach dawniej miał bęben przykręcany do piasty 2 śrubkami i golf IV tarcze z tyłu też ma przykręcane do piasty, megane III ma tylne tarcze z łożyskami podobnie jak te bębny. I teraz auto warte 9000 pln a wymiana bębnów i okładzin to koszt od 700 do 1000 czyli 1/.9 auta. Księgowi górą. Przemeq |
|
Data: 2013-07-17 12:28:19 | |
Autor: A.L. | |
Co to za firma ? | |
On Wed, 17 Jul 2013 10:46:22 +0200, Przemeq <przemeq@onet.eu> wrote:
Ten model to renault thalia/clio tam bęben jest z łożyskiem przykręcany, ale tico też tak ma i pewnie większość aut. Jedynie fiat To sie robi specjalnie. Proponuje lekture ksizaki Made to Break: Technology and Obsolescence in America by Giles Slade (Oct 30, 2007) Facet jest profesorem MIT. Ksiazka o tym jak sie dzisiaj projektuje urzadzenai techniczne: projektuje sie tak aby po X latach (gdzie X jest scisle zdefiniowane) produkt sie zepsul, i to tak ze maksymalna ilosc podzespolow powinna sie zepsuc w mniej wiecej tym samym czasie. Tak aby nie oplacalo sie produktu naprawiac i malezalo ow produkt wyrzucic. Bebny z lozyskami to sposob WLASCIWEGO projektowania. Proponuje oczekiwac wiecej innowacji A.L. |
|
Data: 2013-07-17 19:30:23 | |
Autor: Cavallino | |
Co to za firma ? | |
Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ks5m8v$nnp$1@mx1.internetia.pl... W dniu 2013-07-17 08:55, abn140@googlemail.com pisze: Dlaczego nie jestem zdziwiony, że oszuści z Renault robią wszystko żeby orżnąć klienta? |
|
Data: 2013-07-17 20:44:49 | |
Autor: Przemeq | |
Co to za firma ? | |
Oszustów jest więcej nie tylko renault, choć to marna pociecha.
Ale wracając do mojego pytania czy o tej firmie LPR ktoś słyszał. Co to warte, czy może jakieś inne firmy robiące części do aut. Przemeq |
|
Data: 2013-07-17 21:21:12 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Co to za firma ? | |
Dnia Wed, 17 Jul 2013 20:44:49 +0200, Przemeq napisał(a):
Oszustów jest więcej nie tylko renault, choć to marna pociecha. Bęben pewnie jak bęben - byle był prosty, ale jak będzie krzywy to wymienisz od razu na gwarancji. Bardziej bałbym się o to łożysko, ale skoro tu i tak trzeba łożysko razem z bębnem wymienić, to też pewnie powinno ten bęben przeżyć. Co do cen to zadzwoń jeszcze do grupowego kolegi: http://www.autofanty.pl/kontakt.html i zapytaj - bo jak patrzysz po katalogach IC i tym podobnych, no to to są najwyższe ceny jakie tylko mogą być. |
|