Co to za fiut ten rAzor?

Data: 2010-11-17 11:18:01
Autor: Dobrodziej
Co to za fiut ten rAzor?
Przyglądam się temu cymbałowi i zauważam, że jedyne co potrafi to obrażać innych. Zakompleksione to jak cholera! Molestowali go w dzieciństwie czy tylko wypadł na łeb z taczki?

d.

Data: 2010-11-17 11:27:18
Autor: jadrys
Co to za fiut ten rAzor?
W dniu 2010-11-17 11:18, Dobrodziej pisze:
Przyglądam się temu cymbałowi i zauważam, że jedyne co potrafi to obrażać innych. Zakompleksione to jak cholera! Molestowali go w dzieciństwie czy tylko wypadł na łeb z taczki?

d.

Ale jaki przystojny.. I jaką gadkę ma! Wcale się nie dziwię że tak cię kręci. Sam pewnie robiłbym wobec niego takie podchody gdyby nie te moje "normalne" preferencje.

Data: 2010-11-17 16:36:46
Autor: cirrus
Co to za fiut ten rAzor?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic0an6$at$1news.onet.pl...
[...]

A fuj, musisz sie tak maskować? Dla mnie to bez znaczenia, czy rAzor jest gruby, czy chudy, a antenka to blondyka, czy ruda, liczy się to, że oboje są idiotami.

--
stevep

Data: 2010-11-17 22:50:54
Autor: jadrys
Co to za fiut ten rAzor?
W dniu 2010-11-17 16:36, cirrus pisze:
[...]

Etam. ja jeszcze jestem w tym wieku że uroda  kobiet ma bardzo wielkie znaczenie. I u młodych gejów pewnioe jest podobnie, dlatego w ten sposób odpowiedziałem "Dobrodziejowi" ktory najwyraźniej "leci" na rAzora.

Data: 2010-11-18 09:41:52
Autor: Dobrodziej
Co to za fiut ten rAzor?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic1irn$qep$1news.onet.pl...
[...]

Jak się okazało na rAzora leci u2. No,no! Nie wiedziałem, że są parą! ;-)

d.

Data: 2010-11-20 21:23:29
Autor: jadrys
Co to za fiut ten rAzor?
W dniu 2010-11-18 09:41, Dobrodziej pisze:

[...]

Ten rAzor pojawił się na psp niedawno, a już robi tu furorę, tylko patrzeć jak się niektórzy grupowicze zaczyna bić miedzy sobą o jego względy.

Data: 2010-11-18 16:47:02
Autor: cirrus
Co to za fiut ten rAzor?
[...]

Odniosłem wrażenie, ze to ty lecisz na tego kundla.

--
stevep

Data: 2010-11-19 07:57:00
Autor: Dobrodziej
Co to za fiut ten rAzor?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ic3hq5$oi$1news.vectranet.pl...
[...]

Najwyraźniej. On i u2. Jak się toto oburzyło! ;-)

d.

Data: 2010-11-19 22:19:30
Autor: raff
Co to za fiut ten rAzor?

[...]
Etam. ja jeszcze jestem w tym wieku Ĺźe uroda kobiet ma bardzo wielkie
[...]

:-* przeciez widac ze ty najbardziej gonisz za razorem, buziaczku. Zahirze czy Glancowie czy jak ci tam pojebani rodzice dali zlosliwie na imie.

rAzor, chlopak zakochal sie w tobie. Masz wiernego fana.

R.

Data: 2010-11-20 21:23:04
Autor: jadrys
Co to za fiut ten rAzor?
W dniu 2010-11-18 16:47, cirrus pisze:
[...]

Nawet gdyby ów rAzor był tylko pseudonimem powabnej Blondynki, to i tak nic z tego. Jestem zajęty.

Data: 2010-11-17 17:07:16
Autor: {heÂŽsk}
Co to za fiut ten rAzor?
On Wed, 17 Nov 2010 11:27:18 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Ale jaki przystojny.. I jaką gadkę ma! Wcale się nie dziwię że tak cię kręci. Sam pewnie robiłbym wobec niego takie podchody gdyby nie te moje "normalne" preferencje.

 cos krecisz yadrys.  "normalne" czy normalne zdecyduj sie "chlopie".  z tego co mozna zauwazyc kreci cie trans o ksywce antenka ;o)))

Data: 2010-11-17 22:52:18
Autor: jadrys
Co to za fiut ten rAzor?
W dniu 2010-11-17 17:07, {heÂŽsk} pisze:
[...]

Normalne w cudzysłowie żeby to podkreślić. Coś w Thunderbirdzie sie pochrzaniło że nie mogłem użyć normalnego zaznaczenia tekstu jako podkreślonego.

Antenka nie jest żadnym transem. Jest śliczna 100%-tową Kobietą.

Data: 2010-11-17 11:56:45
Autor: Polok_Prawdziwy
Co to za fiut ten rAzor?
Przygl&#177;dam si&#234; temu cymba&#179;owi i zauwa&#191;am, &#191;e jedyne co potrafi to obra&#191;a&#230; innych. Zakompleksione to jak cholera! Molestowali go w dzieci&#241;stwie czy tylko wypad&#179; na &#179;eb z taczki?

ŁOKRUTNY to fiut....!!!

- awdodatku śMIERDZONCY NARYBEM i ŁONUCEKACAPSKIE...!!!

Data: 2010-11-17 13:28:17
Autor: Neko
Co to za fiut ten rAzor?
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał

Przyglądam się temu cymbałowi i zauważam, że jedyne co potrafi to obrażać innych. Zakompleksione to jak cholera! Molestowali go w dzieciństwie czy tylko wypadł na łeb z taczki?

Pomyliles grupy.

Te twoje zboczone propozycje kieruj na pl.soc.seks-homo

Data: 2010-11-17 16:20:02
Autor: rAzor
Co to za fiut ten rAzor?

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4ce3abd4$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
Przyglądam się temu cymbałowi i zauważam, że jedyne co potrafi to obrażać innych. Zakompleksione to jak cholera! Molestowali go w dzieciństwie czy tylko wypadł na łeb z taczki?

d.

Ja jestem rAzor! Ten idiota to podszywaniec!

--
rAzor

Data: 2010-11-17 17:07:16
Autor: {heÂŽsk}
Co to za fiut ten rAzor?
On Wed, 17 Nov 2010 11:18:01 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

Przyglądam się temu cymbałowi i zauważam, że jedyne co potrafi to obrażać innych. Zakompleksione to jak cholera! Molestowali go w dzieciństwie czy tylko wypadł na łeb z taczki?

d.

 wsadz do kf i nie zawracaj sobie nim glowy. --

Data: 2010-11-18 09:40:38
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ce45050$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No,no! Czyżbym trafił na parkę dokazującą pod wspólnym kocykiem? Bronisz swego kochasia? Kochajcie sobie, kochajcie ile tam wam w dupy wlezie!

d.

Data: 2010-11-19 22:51:56
Autor: kefirh
Co to za fiut ten rAzor?
[...]

Nie wiem czy slyszales, ...
fiuty sa po to aby drenowac pizdy PeOwskie.

k.

Co to za fiut ten rAzor?