Co to za globusiki?

Data: 2009-07-07 09:52:16
Autor: Tristan
Co to za globusiki?
Witam, na DK 1, jakieś 25km przed Częstochową, widziałem na poboczu co chwilę takie
białe jakby globusiki. Noc była i nie przyjrzałem się dokładniej, co to
było? Dość długo się to ciągnęło. Co jakiś czas globusik. --
Tristan

Data: 2009-07-07 09:58:27
Autor: Cyprian Prochot
Co to za globusiki?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h2utoe$fpp$4news.interia.pl...

było? Dość długo się to ciągnęło. Co jakiś czas globusik.

to jest mapka Stolicy, w bardzo duzej skali, wrecz globalnej ;-)

to tak zebys mogl wczesniej planowac przejazd przez Stolice ;P, kolo kazdego globusika mozna sie zatrzymac, no i nie ma tam 3 pasow ;>

BP, NMSP :P:P:P

Cyprian Prochot

Data: 2009-07-07 01:48:17
Autor: jimiasty
Co to za globusiki?
On 7 Lip, 09:58, "Cyprian Prochot" <cyp...@NOSPAMe-koncept.pl> wrote:

ooo kolega wrocil na lono grupy :) Witamy, witamy :)

MSPANC

--
Pozdro Jimiasty

Data: 2009-07-07 10:55:17
Autor: Cyprian Prochot
Co to za globusiki?

Uzytkownik "jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisal w wiadomosci news:edf55c08-e1f7-457b-bcc0-d142080d85e8h2g2000yqg.googlegroups.com...

MSPANC

LOL & ROTFL & PLONK warning ;>

nie ma to jak skomasowana dawka informacji :D

Cyprian Prochot

Data: 2009-07-07 10:07:41
Autor: Grzenio
Co to za globusiki?
[...]

buuuuuaaaahhhhhaaaaahhhhaaaa - ale mnie rozbawiles z rana :)))))

Data: 2009-07-07 19:18:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Co to za globusiki?
Cyprian Prochot pisze:

BP, NMSP :P:P:P

globus Warszawy w Warszawie ??? ?Toż to na wlocie winno być ustawione obok róży wiatrów.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-07 19:25:20
Autor: Qwerty
Co to za globusiki?
Rafał "SP" Gil pisze:
Cyprian Prochot pisze:

BP, NMSP :P:P:P

globus Warszawy w Warszawie ??? ?Toż to na wlocie winno być ustawione obok róży wiatrów.

No, mam kolegę który swego czasu jeździł po DC z "globusem Warszawy"
(zmięty w zgrabną kulkę plan miasta).

Data: 2009-07-07 22:15:19
Autor: Cyprian Prochot
Co to za globusiki?

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:h3000n$etv$3inews.gazeta.pl...
Cyprian Prochot pisze:

BP, NMSP :P:P:P

globus Warszawy w Warszawie ??? ?Toż to na wlocie winno być ustawione obok róży wiatrów.

;>

Cyprian Prochot

Data: 2009-07-07 15:15:58
Autor: pluton
Co to za globusiki?

na DK 1, jakieś 25km przed Częstochową, widziałem na poboczu co chwilę takie
białe jakby globusiki. Noc była i nie przyjrzałem się dokładniej, co to
było? Dość długo się to ciągnęło. Co jakiś czas globusik.

Zuzyte prezerwatywy ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-07-07 16:16:26
Autor: Tristan
Co to za globusiki?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 15:15 (autor pluton publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2vhuc$smt$1@news.onet.pl>):

Zuzyte prezerwatywy ?

Panowie szydercy pewnie sami gówno wiedzą co to za urządzenia, ale próbują
pobłyszczeć, bo im brak pewności siebie. --
Tristan

Data: 2009-07-07 15:40:11
Autor: to
Co to za globusiki?
Tristan wrote:

na DK 1, jakieś 25km przed Częstochową, widziałem na poboczu co chwilę
takie białe jakby globusiki. Noc była i nie przyjrzałem się dokładniej,
co to było? Dość długo się to ciągnęło. Co jakiś czas globusik.

Jeśli lewitowały i świeciły to bez wątpienia były to ufa.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-10 10:45:23
Autor: Pa_blo
Co to za globusiki?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h2vq8r$r8l$8nemesis.news.neostrada.pl...
Tristan wrote:

Jeśli lewitowały i świeciły to bez wątpienia były to ufa.

A jesli byly na patyczkach i nie swiecily, to prawdopodobnie oznaczenie i jednoczesnie reklama zasadzonych/zasianych roslin  :)

Picasso

Data: 2009-07-10 13:40:53
Autor: JKK
Co to za globusiki?

Użytkownik "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h36v79$a9o$1atlantis.news.neostrada.pl...

A jesli byly na patyczkach i nie swiecily, to prawdopodobnie oznaczenie i jednoczesnie reklama zasadzonych/zasianych roslin  :)

Też to widziałem, po prawej na poboczu, kierunek Częstochowa
wyglądają jak mleczne lampki-kule z łazienki ;-)
stojące bezpośrednio na ziemi.

Pzdr

JKK

Co to za globusiki?