Co to za glosowanie w sejmie bylo?

Data: 2018-01-12 05:08:45
Autor: Zenek Kapelinder
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
Jacys poslowie opozycji nie przyszli i opozycja przegrala swoj projekt. Ktos wytlumaczy?

Data: 2018-01-12 06:56:51
Autor: Zenek Kapelinder
Co to u drzwi twoich.
A wyszedl chociaz jeden posel opozycji do kobiet protestujacych pod sejmem czy wszyscy chca sie zapisac do pis? To podobno jakis obywtelski projekt byl? Pytam bo sprawy nie sledzilem. Ktos cos wie?

Data: 2018-01-12 17:16:35
Autor: z
Co to u drzwi twoich.
Nie oglądasz telewizji i nie czytasz gazet jak Kazik?
Bravo ;-)

Data: 2018-01-12 10:12:07
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jacys poslowie opozycji nie przyszli i opozycja przegrala swoj projekt. Ktos wytlumaczy?

W sumie jakieś było i jest o tym głośno.
Wychodzi na to że jest jak napisałeś, totalni chcieli coś przepchnąć,
ale nie przyszli wcisnąć guzika.

Ale to i tak tylko wstęp, czy dumać nad tym dalej, czy wyrzucić do kosza.
194:202. 460-194-202=65-ciu gdzieś zniknęło. Za co oni do k..wy nędzy biorą pieniądze?

Data: 2018-01-12 12:16:40
Autor: Zenek Kapelinder
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
A najlepsze jest to ze pan Kaczynski glosowal zeby projekt przeszedl dalej. To glosowanie na razie jest najlepszym prezentem jakie PIS dostal od totalnej jelopozycji. Przez dwa lata dwa razy w tygodniu moze tvpis o nim mowic i nic sie nie zestarzeje.

Data: 2018-01-13 02:33:57
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
[...]

Podobny numer był jak Ryś z KODami co obmyślili w 2016, byli "za" swoim projektem do czasu kiedy kaczyści poparli ich pomysł, wtedy Ryś musiał pokazać
swoja totalność i zmienił zdanie na "nie". Na pajacowaniu nic nie ugrają,
nie te czasy.

Data: 2018-01-13 03:18:48
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
użytkownik A. Filip napisał:

Co by nie zrobili z którejś strony by oberwali.  Jakby projekt przeszedł
do dalszych prac Sejmowych to PiS by tak prawie na pewno go udupił tyle
że później a "w międzyczasie" po totalnej opozycji RM+ by jeździło jak po
burej suce że są za aborcją

Pewnie tak. Jednak totalni są popierani przez swoich i mają starać się "pod swoich", a że pisiorstwo by ujebało w dalszym postępowaniu, to wiadomo.
Jakby opozycja nie kombinowała to pójdzie do wyborów z trzema listami a przy bardzo wielkim sprzężeniu z dwoma.

Obstawiam powrót millerów, 5% powinni chapnąć.

Data: 2018-01-13 05:17:36
Autor: Zenek Kapelinder
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
Ale nie musi ujebac pozniej bo inicjatorzy popierajacy na spedach przyglupow sami w pieknym stylu ujebali projekt. W przyszlosci pis bedzie mial jeden problem mniej i jeden argument przeciwko opozycji wiecej. A co do czerwonej bandy ktora wedlug Ciebie mogla sie zalapac do sejmu. Ich miejsce jest w pierdlach a nie w sejmie.

Data: 2018-01-13 14:44:47
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0e0ddafa-4723-4101-8fbd-fc15a7af9f2fgooglegroups.com...
[...]

http://crowdmedia.pl/najwieksze-afery-pis-hipokryzja-w-oczy-kole/

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

http://forum.gk24.pl/afery-i-przekrety-pis-t117309/

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/pis-i-afera-skok-o-pomoc-prosili-kaczynskiego/3tksejs

http://forum.gazetalubuska.pl/pis-owskie-przekrety-fikcyjnego-zatrudniania-pracownikow-i-dwie-makijazystki-kaczynskiego-na-etacie-t126825/

http://www.newsweek.pl/plus/temat-z-okladki/przekrety-i-finanse-pis-na-celowniku-unii-europejskiej,artykuly,407126,1,z.html

http://cleofas-wieniawa.blog.onet.pl/2015/03/16/pis-i-kaczynski-stoja-za-przekretem-skok-ow-najwiekszym-w-dziejach-bankowosci-polskiej/

http://racjonalista.tv/o-tym-jak-pis-niszczyl-polske-gdy-byl-u-wladzy/

Przyjdzie i czas na ciebie koguciku. Rezerwuj juz celę w Brzegu.

CL

Data: 2018-01-13 14:06:23
Autor: Zenek Kapelinder
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
A niby kto i za co mialby mnie tam wsadzic? Poza tym jak sie PO totalnej opozycji zaczna cele zwalniac to mnie wsrod zywych nie bedzie bo czlowiek nie zolw i sto lat nie zyje.

Data: 2018-01-14 09:43:20
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9bfa84c2-1f81-4c7a-9a50-7d327915da62googlegroups.com...
A niby kto i za co mialby mnie tam wsadzic? Poza tym jak sie PO totalnej opozycji zaczna cele zwalniac to mnie wsrod zywych nie bedzie bo czlowiek nie zolw i sto lat nie zyje.

No to ci już niewiele zostało...

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/375931-na-nic-histeria-feministek-sejm-w-pierwszym-czytaniu-odrzucil-projekt-komitetu-ratujmy-kobiety-2017

CL

Data: 2018-01-14 01:42:36
Autor: Zenek Kapelinder
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
Ale odrzucil glosmi opozycji. Pokazuja teraz tv kobiety protesujace wczoraj przed sejmem. Pretensje maja do opozycji.

Data: 2018-01-15 08:13:29
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:5aa099d4-c235-437c-8de9-4faeaf992278googlegroups.com...
Ale odrzucil glosmi opozycji. Pokazuja teraz tv kobiety protesujace wczoraj przed sejmem. Pretensje maja do opozycji.

Ilu posłow PiS głosowało przeciwko tym 9-ciu? Chcesz powiedzieć, że tych kilku posłów PO i .N ma taką siłę? ;-)))

CL

Data: 2018-01-15 15:40:13
Autor: Presidente de San Escobar
"Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS" <Ciemny.Lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

Ilu posłow PiS głosowało przeciwko tym 9-ciu? Chcesz powiedzieć, że tych kilku posłów PO i .N ma taką siłę? ;-)))

Ach ta Zenusia Kapusia alternatywna rzeczywistość :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-13 12:07:38
Autor: A. Filip
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
Irytujacy Irygator vel Karbonylek
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> pisze:
[...]

burej suce że są za aborcją czyli "zabijaniem tysięcy nienarodzonych rocznie".
Dla mnie sprawa sprowadza się do tego że totalna opozycja okazała się
opozycją niezbyt wysokich lotów czyli niezbyt zręczną politycznie.

IMHO Jedyne zręczne wyjście dla opozycji jako całości to atak stadny po
wszystkich flankach.  Jedna partia atakuje PiS za poparcie dla aborcji
(50+ posłów chciało dalszych prac Sejmu) a druga partia atakuje PiS za
to że większość PiS była za jego odrzuceniem od razu.  Kaczyński ma z
tego tylko rozbicie (iluzorycznej) "jedności opozycji".  Jakby

Data: 2018-01-12 15:02:12
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jacys poslowie opozycji nie przyszli i opozycja przegrala swoj projekt. Ktos wytlumaczy?

to był projekt za wyskrobaniem ciebie. Masz fuksa :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-12 15:49:54
Autor: przeX
Co to u drzwi twoich.

Jacys poslowie opozycji nie przyszli i opozycja przegrala swoj projekt.
Ktos wytlumaczy?

Nie przyszli, bo kolędowali na Nowogrodzkiej,
śpiewając : u drzwi twoich stoję panie, czekam na twe zmiłowanie ...

Data: 2018-01-14 02:58:55
Autor: jacekbialy80
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
Ano od dziesiątek lat grali tymi skrobankami, grali... Aż w końcu zakiwali się na śmierć. Takie to życie bez WSIarskiej opieki - bez Pani Matki śmieszność stanęła po niewłaściwej stronie.
JB

Data: 2018-01-14 12:04:38
Autor: A. Filip
jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Aborcja/"Zabijanie nienarodzonych" to sprawa która dzieli bardzo.
To się powinno wyciągać raz na kilkanaście lat, przerzucić wtedy cały
ten gnój bardzo dogłębnie i odstawić na kolejne kilkanaście lat.
Wyciąganie tego co trochę "niezbyt poważnie" tylko konserwuje obecny
"zgniły niby kompromis".

Data: 2018-01-14 12:10:19
Autor: jacekbialy80
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
Osobiście nie jestem za aborcją na każde życzenie, ale temat ten wyskakiwał zawsze akurat wtedy, gdy szło o lustrację i dekomunizację. Widać z tego, że był to temat zastępczy dla peerelowskich służb, które lustracją i dekomunizacją czuły się zagrożone najbardziej.
Teraz gdy te służby zostały wreszcie zdekomunizowane, ich polityczne narzędzia zupełnie się pogubiły (wiedzieli czego chcieli walcząc z dekomunikacją). A obecny kompromis w sprawie aborcji uważam za dobry.

JB

Data: 2018-01-14 21:45:51
Autor: u2
W dniu 14.01.2018 o 21:10, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Teraz gdy te służby zostały wreszcie zdekomunizowane, ich polityczne narzędzia zupełnie się pogubiły (wiedzieli czego chcieli walcząc z dekomunikacją).

ano, najważniejsza jest komunikacja

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-14 13:29:58
Autor: jacekbialy80
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
Bingo!  :-}

Data: 2018-01-15 10:34:56
Autor: jacekbialy80
Co to za glosowanie w sejmie bylo?
Nu towarzyszu Piździk... Przesunął wam się ptaszek o jedną spacje w prawo i wyszło na to, że znowu piliście!

_kolektyw

Data: 2018-01-15 01:31:28
Autor: Przewielebny
Co to Nikt nie zgłosił.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:5988993e-1ffd-4e15-9a1c-5d450af4ac6fgooglegroups.com...

Osobiście nie jestem za aborcją na każde życzenie,

JB

Nikt nie zgłosił projektu aborcji na kazde życzenie.

Data: 2018-01-15 08:14:22
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+wnykhc86df-i1e0@wp.eu...
[...]

Przecież to całe towarzystwo gra tak jak sukienkowi im każą..

CL

Co to za glosowanie w sejmie bylo?