Co to za głupi chuj ten Grzegorz Z?

Data: 2012-06-08 21:10:12
Autor: Yogi
Co to za głupi chuj ten Grzegorz Z?
Znacie się na tym, sprawdzie skąd ten chuj jest. Chłopaki obiją mu ryja,
połamią giry, graby przytrącą to odechce się chujowi podszywać pod kogoś!
Co za skurwysyn zdychający! Pierdol się psychopato!

Data: 2012-06-08 15:19:53
Autor: Antenka
Co to za głupi chuj ten Grzegorz Z?
On 8 Cze, 21:10, Yogi <yogi...@wp.pl> wrote:
Znacie si na tym, sprawdzie sk d ten chuj jest. Ch opaki obij mu ryja,
po ami giry, graby przytr c to odechce si chujowi podszywa pod kogo !
Co za skurwysyn zdychaj cy! Pierdol si psychopato!

To szwab ze Szczecina jest! ;-)
Tak, głupi z niego młotek udający intelektualistę :-o)))
Antenka

Data: 2012-06-09 08:08:31
Autor: BomBel
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2c364f3e-3696-4f36-bd00-fec59b630b4bq2g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Czyżby nasz grupowy pedałek nadepnął komuś na odcisk?

Zobacz tu: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-06-12 11:51:19
Autor: Grzegorz Z.
BomBel <smrody.polityczne@pralnia.biz> napisał(a):
> [...]

Antenka

Czyżby nasz grupowy pedałek nadepnął komuś na odcisk?

Ty fiucie, podszywasz się pod BomBla, a wszyscy dobrze wiedzą żeś ciulu
powałbrzyski kundel o ksywce rAzor, katowicka dworcowa ciota.

Data: 2012-06-12 13:52:21
Autor: Grzegorz Z.
Grzegorz Z. napisał:

[...]

Zaraz zaraz, dworcową ciotą to byłem chyba ja???

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-12 12:07:29
Autor: bully300
> [...]

Antenka

Czyżby nasz grupowy pedałek nadepnął komuś na odcisk?

Toejst wtoj uchju sanrany ełb.

Data: 2012-06-09 13:20:07
Autor: Grzegorz Z.

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,11894841,Byl_Niemcem__ale_byl_nasz__Rzecz_o_Bonhoefferze.html

Data: 2012-06-11 09:04:11
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:9ahup2lwsi75$.fnf1zvsmf58i.dlg40tude.net...
-- "Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan

Jak zwykle kłamiesz.

Data: 2012-06-12 11:54:27
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Jak zwykle kłamiesz.

Ty jak zwykle kłamiesz ambitny kapusiu! Ile już razy donosiłeś na
forumowiczów? Kruka żeś gnoju zniszczył! --

Data: 2012-06-12 13:56:24
Autor: Grzegorz Z.
Grzegorz Z. napisał:

[...]

GWno mu zrobił. Przecież Kruk to ja.

Data: 2012-06-12 13:10:31
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Stettinski ksiądz Bonhoeffer był wg was Polakiem?

Data: 2012-06-12 11:49:17
Autor: Grzegorz Z.
Yogi <yogi002@wp.pl> napisał(a):
Znacie się na tym, sprawdzie skąd ten chuj jest. Chłopaki obiją mu ryja,
połamią giry, graby przytrącą to odechce się chujowi podszywać pod kogoś!
Co za skurwysyn zdychający! Pierdol się psychopato!

Ten głupi chuj to rAzor! Podwałbrzyski kubdel, obecnie dworzec główny w
Katowicach.

--

Co to za głupi chuj ten Grzegorz Z?