Co to za głupi chuj ten Grzegorz Z?

Data: 2012-06-08 15:19:53
Autor: Antenka
Co to za głupi chuj ten Grzegorz Z?
On 8 Cze, 21:10, Yogi <yogi...@wp.pl> wrote:
Znacie si na tym, sprawdzie sk d ten chuj jest. Ch opaki obij mu ryja,
po ami giry, graby przytr c to odechce si chujowi podszywa pod kogo !
Co za skurwysyn zdychaj cy! Pierdol si psychopato!

To szwab ze Szczecina jest! ;-)
Tak, głupi z niego młotek udający intelektualistę :-o)))
Antenka

Data: 2012-06-09 08:08:31
Autor: BomBel
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2c364f3e-3696-4f36-bd00-fec59b630b4bq2g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Czyżby nasz grupowy pedałek nadepnął komuś na odcisk?

Zobacz tu: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-06-12 11:51:19
Autor: Grzegorz Z.
BomBel <smrody.polityczne@pralnia.biz> napisał(a):
> [...]

Antenka

Czyżby nasz grupowy pedałek nadepnął komuś na odcisk?

Ty fiucie, podszywasz się pod BomBla, a wszyscy dobrze wiedzą żeś ciulu
powałbrzyski kundel o ksywce rAzor, katowicka dworcowa ciota.

Data: 2012-06-12 13:52:21
Autor: Grzegorz Z.
Grzegorz Z. napisał:

[...]

Zaraz zaraz, dworcową ciotą to byłem chyba ja???

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-12 12:07:29
Autor: bully300
> [...]

Antenka

Czyżby nasz grupowy pedałek nadepnął komuś na odcisk?

Toejst wtoj uchju sanrany ełb.

Data: 2012-06-09 13:20:07
Autor: Grzegorz Z.

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,11894841,Byl_Niemcem__ale_byl_nasz__Rzecz_o_Bonhoefferze.html

Data: 2012-06-11 09:04:11
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:9ahup2lwsi75$.fnf1zvsmf58i.dlg40tude.net...
-- "Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan

Jak zwykle kłamiesz.

Data: 2012-06-12 11:54:27
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Jak zwykle kłamiesz.

Ty jak zwykle kłamiesz ambitny kapusiu! Ile już razy donosiłeś na
forumowiczów? Kruka żeś gnoju zniszczył! --

Data: 2012-06-12 13:56:24
Autor: Grzegorz Z.
Grzegorz Z. napisał:

[...]

GWno mu zrobił. Przecież Kruk to ja.

Data: 2012-06-12 13:10:31
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Stettinski ksiądz Bonhoeffer był wg was Polakiem?