Co to za głupi film leciał o 13:45 na jedynce?

Data: 2010-10-09 18:55:09
Autor: boukun
Co to za głupi film leciał o 13:45 na jedynce?
Jakieś klechy cały czas, wywracali krzyże, procesje, co to, dzisiaj niedziela, czy to już będzie tak chleb powszedni?

W pizdu, niechcący wpadłem na jakiś głupi film propagandowy i zaraz przełączyłem na inny kanał... Tego się nie da już oglądać...

boukun

Data: 2010-10-09 19:15:11
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8q72j$uic$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no to jak przelaczyles to twoja strata, na cholere sie dopytujesz
awe

Data: 2010-10-09 19:12:37
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8q7k5$mi7$1news.onet.pl...

[...]

Bo się nie mogę wyrzygać...

boukun

Data: 2010-10-09 19:21:49
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8q83b$4jh$1mx1.internetia.pl...

[...]

popatrz w lustro poleci latwo
awe

Co to za głupi film leciał o 13:45 na jedynce?