Co to za jeden ten Gromosław Czy?...

Data: 2011-11-24 11:16:02
Autor: Tzva Adonai
Co to za jeden ten Gromosław Czy?...
Piękne słowiańskie imię, pulchne czerwone aryjskie policzki, mały
fioletowy nos, niestety oczu nie widać, bo je zasłania czarny
prostokąt...

Data: 2011-11-24 12:01:46
Autor: Marek
On Nov 24, 8:16 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Piękne słowiańskie imię, pulchne czerwone aryjskie policzki, mały
fioletowy nos, niestety oczu nie widać, bo je zasłania czarny
prostokąt...

Az dziwne, ze taki wielki aferzysta, a nie zyd...

Data: 2011-11-24 21:03:09
Autor: oyster
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
Piękne słowiańskie imię, pulchne czerwone aryjskie policzki, mały
fioletowy nos, niestety oczu nie widać, bo je zasłania czarny
prostokąt...

Taka sama słowiańska świnia, jak i ty. :-P

Data: 2011-11-26 07:06:58
Autor: rAzor
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
> [...]
> fioletowy nos, niestety oczu nie widać, bo je zasłania czarny
> prostokąt...

Taka sama słowiańska świnia, jak i ty. :-P

 Ty jesteś mieszańcem rusko-niemieckim. Po przedkach oddziedziczyłes skłonność
do alkoholu i nienawiść do świata. Tacy jak ty chleją za Realem. Tak bydlaku!
Zbieracie się tam. Kwiat wałbrzyskiego półświatka, menele, byli ubecy i
czerwońcy. Razem narzekacie na cięzkei zycie. Co Wszechpolaku, może nie stoisz
za Realem? --

Data: 2011-11-24 21:11:59
Autor: u2
W dniu 2011-11-24 20:16, Tzva Adonai pisze:
Piękne słowiańskie imię, pulchne czerwone aryjskie policzki, mały
fioletowy nos, niestety oczu nie widać, bo je zasłania czarny
prostokąt...

Nie dorastasz Mu do piet cwelik :)

Data: 2011-11-24 21:25:32
Autor: matusm

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:d1b0b2e1-bd6e-4ce6-9c58-c809087c75efo13g2000vbo.googlegroups.com...
Piękne słowiańskie imię, pulchne czerwone aryjskie policzki, mały
fioletowy nos, niestety oczu nie widać, bo je zasłania czarny
prostokąt...to tylko wykwit rzadów ,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-11-24 23:52:11
Autor: boukun
[...]

Tu już nie
http://www.google.pl/search?q=lektura&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a#pq=gromos%C5%82aw&hl=pl&cp=10&gs_id=8&xhr=t&q=gromos%C5%82aw+czempi%C5%84ski&pf=p&sclient=psy-ab&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl%3Aofficial&source=hp&pbx=1&oq=gromos%C5%82aw+&aq=0z&aqi=g-z2g2&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=cb049b898a86bbff&biw=1680&bih=906

boukun

Data: 2011-11-25 11:39:07
Autor: Klin
Użytkownik boukun napisał:

[...]

   Pewnie zemsta za te wątpliwości:

     Dlaczego rosyjska obsługa wieży kontrolnej niemal do końca utwierdzała pilotów tupolewa w przekonaniu, że wszystko jest w porządku? I czemu wydała zgodę na lądowanie, oznajmiając: "Pas wolny"? Oto pytania, jakie stawia generał Gromosław Czempiński (65 l.). Były szef UOP przeanalizował dla Faktu zapis z czarnych skrzynek samolotu.

Data: 2011-11-25 12:02:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:janr8d$2gt$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Rosyjska wieża kontrolna nie wydała zgody na lądowanie. Wydała zgodę na zniżenie się do wysokości decyzji. Rosyjska wieża kontrolna sprowadziła bezpiecznie samolot do wysokości ok. 140 m i odległości od lotniska okolo 2,5 km.
Wszystko spieprzył pilot próbując mimo wszystko wylądować. I wylądował przed lotniskiem na plecach.

Data: 2011-11-25 12:21:47
Autor: Klin
Co to za jeden ten Gromosław...

Użytkownik boukun napisał:

[...]

    Jakoś łatwiej mi  przyjąć analizy Gromosława niż te "Nietwoje" sugestie,
    które próbują nam wciskać od samego początku ludzie odpowiedzialni
    za katastrofę.

 http://smolensk-2010.pl/2010-07-08-zabraklo-umiejetnosci-mowienia-spadaj.html

Data: 2011-11-25 12:44:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to za jeden ten Gromosław...

Użytkownik boukun napisał:

[...]

No cóż. Jeden woli ogórki, a drugi śmierdzące skarpetki.

Data: 2011-11-25 13:34:03
Autor: Klin
Co to za jeden ten Gromosław...
[...]

      Ty pewnie to drugie!?

Data: 2011-11-25 14:49:45
Autor: boukun
Co to za jeden ten Gromosław...

Użytkownik boukun napisał:

[...]

Odpowiedzialny za katastrofę był w największym stopniu Lech Kaczyński. Nic tego nie zmieni...

Lech Kaczyński, to była jedna wielka katastrofa polska...

boukun

Data: 2011-11-25 14:52:39
Autor: Przemysław W
Co to za jeden ten Gromosław...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Lech Kaczyński, to była jedna wielka katastrofa polska...

Chyba pierwszy raz się z tobą zgadzam.

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-25 21:30:35
Autor: oyster
Co to za jeden ten Gromosław...
Użytkownik - boukun napisał:
Lech Kaczyński, to była jedna wielka katastrofa polska...

boukun

Dlaczego? Za Kaczyńskiego paliwo było ponizej 4 złotych, euro i dolarek były taniuśkie, przybywało miejsc pracy, a PełO grzało ławy jako wrzaskliwa opozycja. To ma być ta katastrofa?

Data: 2011-11-25 22:16:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Co to za jeden ten Gromosław...

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jaott8$o35$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Za Kazimierza Wielkiego paliwo było za darmo. Nie było euri i dolarków. To był raj!

Data: 2011-11-26 00:01:37
Autor: boukun
Co to za jeden ten Gromosław...

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Ale to oni właśnie doprowadzili do tego, że dzisiaj jest taka katastrofa... Zniszczyli całą polską opozycję...

boukun

Data: 2011-11-26 04:59:50
Autor: stevep
Co to za jeden ten Gromosław...
Dnia 25-11-2011 o 21:30:35  napisał(a):

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Przegrać mając takie "walory" to nie katastrofa tylko armagedon.

--
stevep

Data: 2011-11-26 07:09:03
Autor: rAzor
Co to za jeden ten Gromosław...
Użytkownik - boukun napisał:
> [...]

Dlaczego? Za Kaczyńskiego paliwo było ponizej 4 złotych, euro i dolarek były taniuśkie, przybywało miejsc pracy, a PełO grzało ławy jako wrzaskliwa opozycja. To ma być ta katastrofa?

 Coś ty się nadziobał, że pieprzysz takie brednie? Dlaczego chwalisz
Kaczyńskiego, a zapominasz o Romanie Giertychu, któremu lizałes na psp rowa?
No Wszechpolaku, pokaż żeś odważny! Ty kapusiu!

Data: 2011-11-25 14:28:56
Autor: stevep
Dnia 25-11-2011 o 11:39:07 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisał(a):

Użytkownik boukun napisał:

[...]