Co to za jeden ten "Muniek"?

Data: 2015-05-13 19:40:27
Autor: Joschi
Co to za jeden ten "Muniek"?
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mivsbg$2fu$6news.albasani.net...
"Miałem nie iść na wybory, ale w ostatniej chwili zagłosowałem na Pawła. On jest takim przewietrzeniem pokoju w chacie - mówi Muniek Staszczyk, lider zespołu T. Love o sukcesie wyborczym Pawła Kukiza."
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/muniek-staszczyk-glosowalem-na-kukiza/67cegj

Od kiedy to zdanie jakiegoś wiejskiego muzyka ma znaczenie?

MW

A jednak ma, wieśniaki wybiorą swojego prezydenta...

Data: 2015-05-13 23:38:09
Autor: MarkWoydak
Co to za jeden ten "Muniek"?

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
A jednak ma, wieśniaki wybiorą swojego prezydenta...

Czyli nastaną rządy plebsu i motłochu! "O take Polske walczyłem"?

MW

Co to za jeden ten "Muniek"?