Co to za miasto? [NTG]

Data: 2017-07-24 16:43:59
Autor: robot
Co to za miasto? [NTG]
Jakie miasto jest na tejże rycinie?:

https://ibb.co/dwAsS5

Wiem, że wygląda na Świdnik. Ale to chyba nie w Polsce.

Data: 2017-07-24 16:57:35
Autor: Miller Artur
Co to za miasto? [NTG]
W dniu 2017-07-24 o 16:43, robot pisze:
Jakie miasto jest na tejże rycinie?:

https://ibb.co/dwAsS5

Wiem, że wygląda na Świdnik. Ale to chyba nie w Polsce.

niby robot, a czytać podpisu nie umie...

a.

Data: 2017-07-25 09:01:06
Autor: robot
Co to za miasto? [NTG]
W dniu 2017-07-24 o 16:57, Miller Artur pisze:
W dniu 2017-07-24 o 16:43, robot pisze:
Jakie miasto jest na tejże rycinie?:

https://ibb.co/dwAsS5

Wiem, że wygląda na Świdnik. Ale to chyba nie w Polsce.

niby robot, a czytać podpisu nie umie...

Ale jaja.
Zamieściłem to zdjęcie na tej stronie i strona sama dodała podpis.
A jak wrzuciłem na google images to google nie było w stanie rozpoznać.
Czyli co, google ma gorszy algorytm od jakiegoś imgbb? Nie wierzę.

Data: 2017-07-25 16:09:47
Autor: Grzegorz Tomczyk
Co to za miasto? [NTG]

Na przyszłość, warto też sprawdzać pochodzenie zdjęć tutaj: https://tineye.com/search/6b53969dffd7b387bf9135daf0ae735632ef1a12/