Co to za miejsce?

Data: 2016-08-14 00:12:19
Autor: Tomasz
Co to za miejsce?
Jechałem obwodnicą Krakowa od strony Rzeszowa w kierunku Wrocławia, po mojej prawej stronie widziałem w oddali (kilka km) biały kościół - dosyć duży obiekt, wśród drzew, próbuję to namierzyć na google-maps, ale nie udaje się.

Co to było za miejsce?

Może ktoś z Was pomoże zlokalizować, domyślam się, że dla osób z Krakowa to nie problem... z góry dziękuję :)

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2016-08-13 23:01:47
Autor: essi
Co to za miejsce?
Prawdopodobnie (jeśli kierunek Rzeszów-Wrocław i po prawej stronie) to widziałeś klasztor Kamedułów na Bielanach. Klasztor Benedyktynów w Tyńcu jest po lewej stronie.

Data: 2016-08-14 10:18:33
Autor: cef
Co to za miejsce?
W dniu 2016-08-14 o 08:01, essi pisze:
Prawdopodobnie (jeśli kierunek Rzeszów-Wrocław i po prawej stronie) to widziałeś klasztor Kamedułów na Bielanach.
Klasztor Benedyktynów w Tyńcu jest po lewej stronie.

Chyba pod prąd. To modne ostatnio :-)
Przecież pisał, że jedzie w kierunku Wrocławia.

Data: 2016-08-14 10:42:04
Autor: neoniusz
Co to za miejsce?
W dniu 14.08.2016 o 10:18, cef pisze:
[...]

Chyba sie jeszcze nie obudziles ;)

Data: 2016-08-14 11:13:48
Autor: cef
Co to za miejsce?
W dniu 2016-08-14 o 10:42, neoniusz pisze:
[...]

O matko, faktycznie.
Coś mnie zaćmiło.

Data: 2016-08-15 11:44:10
Autor: Tomasz
Co to za miejsce?
W dniu 14.08.2016 o 08:01, essi pisze:
Prawdopodobnie (jeśli kierunek Rzeszów-Wrocław i po prawej stronie) to widziałeś klasztor Kamedułów na Bielanach.
Klasztor Benedyktynów w Tyńcu jest po lewej stronie.

Tak, to był klasztor Kamedułów - zob.:

https://www.google.pl/maps/@50.0338661,19.8157063,3a,90y,74.27h,78.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1swrCIdN5tfCagZXXeJrTQrQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Dziękuję,
Tomek

Data: 2016-08-14 06:42:39
Autor: Cavallino
Co to za miejsce?
W dniu 14.08.2016 o 00:12, Tomasz pisze:
[...]

Klasztor w Tyńcu?

Co to za miejsce?