Co to za miniserial?

Data: 2009-07-29 23:48:32
Autor: k768
Co to za miniserial?
Pamiętam, że leciał na jednym z kanałów tv - zaledwie kilka odcinków (około 6).
Serial kryminalny. Amerykański detektyw/policjant zostaje przeniesiony (?) do Londynu. Serial w miarę świeży - fajne ujęcia kamery. Pamiętam też, że mieszkał ze współlokatorką i miał czarnoskórego szefa.
Jaki ma tytuł?

k768

Data: 2009-07-30 01:07:44
Autor: JanKo
Co to za miniserial?
Agent k768 nadaje:
Jaki ma tytuł?

Keen Eddie
Co wygrałem? A serial rewelacyjny... ;-)

Data: 2009-07-30 23:05:13
Autor: k768
Co to za miniserial?

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:h4qksr$hcf$1inews.gazeta.pl...
Agent k768 nadaje:
Jaki ma tytuł?

Keen Eddie
Co wygrałem? A serial rewelacyjny... ;-)

Zgadłeś i dzięki.
Nieziemski serial. Mogliby znowu puścić w tv...

k768

Co to za miniserial?