Data: 2013-02-26 08:58:32 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Co to za moda | |
PiteR napisał(a) :
(nie wiem czy nowa czy stara) na dzwonienie do ludzi około 18oo-19oo? Tel. o 19-tej? W dzień powszedni? Debila odpowiedzialnego za SMS-a wysłanego 1.stycznia o 7 rano chyba nie przebije nikt. Mój ubezpieczyciel przypominał, że za parę dni mija termin płatności składki :-) Pewnie i tak był to automat, ale ktoś go zaprogramował. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x1E6680DF [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] |
|
Data: 2013-02-26 02:13:49 | |
Autor: Kris | |
Co to za moda | |
W dniu wtorek, 26 lutego 2013 08:58:32 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Tel. o 19-tej? W dzieďż˝ powszedni? Akurat ja np jestem zadowolony że banki/ubezpieczyciele dzwonia w godzinach wieczornych. Jak dzwonia w dzień to i tak grzecznie prosze o drugi telefon po 18tej. I jak do tej pory fajnie to działa., Mam konta w kilku bankach,jestem/byłem klientem kilku zakładów ubezpieczeń+ operatorzy telekomunikacyjni. Zgód nigdy nie wycofuje, zawsze wyrażam, telefony z zastrzeżonych odbieram(bo nie ma dla mnie różnicy czy na wyświetlaczu pisze "brak nr" czy np "22 44 44 44"). Pomimo tego i tak nie jest tego dużo- maks kilka telefonów miesięcznie. Dla mnie to jest ok. |
|
Data: 2013-02-26 20:43:57 | |
Autor: Grzexs | |
Co to za moda | |
Akurat ja np jestem zadowolony że banki/ubezpieczyciele dzwonia w godzinach wieczornych. Jak dzwonia w dzień to i tak grzecznie prosze o drugi telefon po 18tej. I jak do tej pory fajnie to działa., Niektóre firmy w swoich formularzach mają możliwość wyboru zakresu godzin, w jakich mogą się kontaktować z delikwentem. Ten zwyczaj godny jest polecenia także dla banków. -- Grzexs |
|
Data: 2013-02-26 21:01:16 | |
Autor: RobertS | |
Co to za moda | |
Niektóre firmy w swoich formularzach mają możliwość wyboru zakresu a dzwonili do was w sobotę? do mnie niestety tak...;-/ -- pozdrawiam RobertS |
|