Co to za muzyka w reklamie ?

Data: 2009-03-07 17:23:08
Autor: Artur Dębski
Co to za muzyka w reklamie ?
Może mi ktoś podpowie co to za muzyka jest w reklamie kart VISA
w której mężczyzna w kapeluszu i marynarce porusza się po ulicy na
czymś w rodzaju kul inwalidzkich odwiedzając uliczne sklepiki a
przez chwilę jedzie na deskorolce podpierając się tymi kulami ?

Z góry dziękuję

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

Data: 2009-03-07 18:37:57
Autor: II Artur II
Co to za muzyka w reklamie ?

Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gou7i3$s0r$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To juz jest Nas dwoch, ja tez chetnie sie dowiem ;-)

Artur Wojtkowski / II Artur II

Data: 2009-03-07 19:49:51
Autor: [MF] PL
Co to za muzyka w reklamie ?
2009-03-07 18:37, II Artur II napisal (a):
[...]

http://blog.muzykazreklam.pl/197-visa-zyje-sie-lepiej-2009.html

Co to za muzyka w reklamie ?