Co to za nr z SMS-a?

Data: 2010-09-03 17:36:39
Autor: kranu
Co to za nr z SMS-a?
W dniu 03.09.2010 17:26, Big Jack pisze:
Dostałem dzisiaj SMS-a o treści kompletnie nieistotnej. Natomiast
zaskoczył mnie nr z jakiego został wysłany: 0412, a centrum SMS to
+48602006071 czyli _chyba_ Era. Ktoś kojarzy co to może być?

Również dzisiaj dostałem SMS'a z tego numeru o treści: "zabek
wyrwidabka". Myslalem, ze to pomylka, ale moze to jakas grubsza akcja
typu wyszukiwanie aktywnych numerow do wysylania spamu dzieki raportom
doreczenia?

--
pozdrawiam,
 Kranu

Data: 2010-09-03 17:49:44
Autor: liliputek
Co to za nr z SMS-a?
Witam
Również dostałem na wszystkie swoje numery w erze. Nawet na te przeniesione kiedyś z orange.

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2010-09-03 18:06:58
Autor: Big Jack
Co to za nr z SMS-a?
W wiadomości
*kranu* napisał(-a):

[...]

No właśnie taki sms dostałem. Coś mi tu śmierdzi :| SMS z godziny 16:42:53

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-03 18:13:10
Autor: Big Jack
Co to za nr z SMS-a?
*kranu* napisał(-a):

[...]

Zaponiałem dodać, że komórke mam w Orange z ichnim nr.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Co to za nr z SMS-a?