Co to za numer?

Data: 2009-08-05 16:32:51
Autor: Zenon
Co to za numer?
Witajcie,

ponieważ często pada pytania pt. "Co to za numer 50*****" itd. postanowiłem przygotować serwis do wygodnego sprawdzania takich numerów. Na początek obsługuje tylko numery komórkowe i uwzględnia MNP (baza Ery). Niebawem rozpoznawanie stref numeracyjnych.

Adres: http://numer.taryfy.eu/

Można też łatwo przekierowywać na stronę dla danego numeru, np.: http://numer.taryfy.eu/numer/510100100

Mile widziane Wasze sugestie

pozdrawiam
Zenon

Data: 2009-08-05 16:51:04
Autor: Animka
Co to za numer?
Zenon pisze:
[...]

Przecież jest fajny malutki programik do tego.
http://www.idg.pl/ftp/pc_21055/wjakiejsieci.pl.1.0.html

--
animka

Data: 2009-08-05 18:55:03
Autor: ToMasz
Co to za numer?
Animka pisze:
Zenon pisze:
[...]

ale ten programik wymaga systemu windows, kosztującego wiecej niż
przeciętny telefon z allegro.
ToMasz

Data: 2009-08-05 19:37:40
Autor: Animka
Co to za numer?
ToMasz pisze:

ale ten programik wymaga systemu windows, kosztującego wiecej niż
przeciętny telefon z allegro.

Aha :-(

--
animka

Data: 2009-08-05 20:33:53
Autor: Piotr M
Co to za numer?
Animka pisze:
ToMasz pisze:

ale ten programik wymaga systemu windows, kosztującego wiecej niż
przeciętny telefon z allegro.

Aha :-(

Ale nie smuć sie tak.. większość z nas przecież ma windowsa..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-05 22:42:12
Autor: ToMasz
Co to za numer?
Piotr M pisze:
Animka pisze:
ToMasz pisze:

ale ten programik wymaga systemu windows, kosztującego wiecej niż
przeciętny telefon z allegro.

Aha :-(

Ale nie smuć sie tak.. większość z nas przecież ma windowsa..

szczególnie jak jesteś w firmie i masz sprawdzić ( nieważne po co) w
jakiej sieci jest numer xxxxxxxx

LEpiej jest dowolnym komputerem/pda/telefonem wejść na www i sprawdzić,
czy skorzystać z jednego z 99.9% komputerów, sciagnąć i zainstalować
program i tą metodą sprawdzic? ja wybieram www.

ToMasz

PS czy mimo wszystko operatorzy nie mają przypadkiem jakiegoś darmowego
automatu (typu *555) do sprawdzanai czyj jest numer?

Data: 2009-08-06 01:28:56
Autor: Piotr M
Co to za numer?
ToMasz pisze:

PS czy mimo wszystko operatorzy nie mają przypadkiem jakiegoś darmowego
automatu (typu *555) do sprawdzanai czyj jest numer?

Ale po co Ci to? Może teraz tak. Teraz to ważne bo są darmowe migracje i ogólny szum, wolność, swoboda. W sumie zresztą zwykła normalność. Ale w naszych warunkach IMO za dwa trzy lata takie sprawdzanie numerów nie będzie miało najmniejszego sensu.

Data: 2009-08-06 15:12:46
Autor: Zenon
Co to za numer?
Piotr M wrote:
[...]

Dodałem jeszcze sprawdzanie numerów stacjonarnych. Zwraca oczywiście strefę numeracyjną, np: http://numer.taryfy.eu/numer/224136996

Jeśli zaś chodzi o przydatność to czasem lubię wiedzieć jaki numer do mnie dzwoni, ale nie znam wszystkich prefiksów i zakresów numeracji. Stąd pomysł na serwis do sprawdzania.

pozdrawiam
Zenon

Data: 2009-08-06 15:47:12
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Co to za numer?
Zenon wrote:

Dodałem jeszcze sprawdzanie numerów stacjonarnych. Zwraca oczywiście strefę numeracyjną, np: http://numer.taryfy.eu/numer/224136996

A dlaczego tylko tylko SN, a nie np. operatora, któremu przydzielono daną pulę numerów?

M.

Data: 2009-08-06 12:40:11
Autor: Ircys
Co to za numer?
On 6 Sie, 15:47, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote:
Zenon wrote:
> [...]
> strefę numeracyjną, np:http://numer.taryfy.eu/numer/224136996

A dlaczego tylko tylko SN, a nie np. operatora, któremu przydzielono

no i jeszcze szkoda, że nie łączy do Boruczy lub Siemianowic Śląskich
(CBD) :)

Ircys

Data: 2009-08-09 16:56:17
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Co to za numer?
Ircys wrote:

no i jeszcze szkoda, że nie łączy do Boruczy lub Siemianowic Śląskich
(CBD) :)

A to już żyje? Przyznam się szczerze, że jakoś ostatnio nie śledziłem problemu.
M.

Data: 2009-08-11 02:32:35
Autor: Ircys
Co to za numer?
On 9 Sie, 16:56, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_...@tpsa.waw.pl> pisze...
> no i jeszcze szkoda, że nie łączy do Boruczy lub Siemianowic Śląskich
> (CBD) :)

A to już żyje? Przyznam się szczerze, że jakoś ostatnio nie śledziłem
problemu.

Dopiero było zapłodnienie, ciąża trochę trwa :)

Ircys

Data: 2009-08-05 20:04:24
Autor: Piotr M
Co to za numer?

ale ten programik wymaga systemu windows, kosztującego wiecej niż
przeciętny telefon z allegro.
ToMasz

No tak, wersja java byłaby o wiele użyteczniejsza, bo co ma komputer z Windowsem do dzwonienie gsm.. a tak to sprawdzasz sobie w fonie i masz.

Oczywiście jak ktoś w ogóle bawi się w takie sprawdzanie, bo nie wyobrażam sobie osoby co przed każdym wykonanym połączeniem sprawdza numer z jakiej to jest sieci :) :)

Data: 2009-08-05 19:57:23
Autor: ekrzysiek
Co to za numer?

Użytkownik "Zenon" <zenon@example.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5c56h$cjg$1@news.task.gda.pl...
[...]

Może by tak dopasować to do rozdzielczości 320x240

pozdrawiam
krzysiek

Co to za numer?