Co to za numer ?? 4872500 (sms)

Data: 2009-09-01 08:37:19
Autor: Voltt
Co to za numer ?? 4872500 (sms)
Witam
Otóż miałem u siebie na wakacjach sporą grupkę rodzinnych podlotków które mogły mieć dostęp do mojego telefonu, i raczej miały bo na bilingu znalazłem numer
4872500 (sms) i nie za bardzo wiem gdzie i po co to poszło. Kojarzy ktoś co to może być ?

Telefon jest w orange w abonamencie.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-01 09:17:23
Autor: XYZ
Co to za numer ?? 4872500 (sms)
Witam
Jakiś konkurs TVP (http://www.google.com/#q=SMS+72500+site%3Apl).

Data: 2009-09-01 09:41:34
Autor: J.Kolina
Co to za numer ?? 4872500 (sms)

4872500 (sms) i nie za bardzo wiem gdzie i po co to poszło. Kojarzy ktoś co

i chyba ogólnie numer premium Orangutana

jk

Data: 2009-09-01 09:41:13
Autor: Zmiana Nicka
[ot] Re: Co to za numer ?? 4872500 (sms)
Voltt wrote:
[...]

To nie numer, to kwota do zaplaty.

www.zagiel.com.pl - powinni ci udzielic kredytu na splate zadluzenia... choc czesci zadluzenia... choc odsetek od zadluzenia...

PB,NMSP :)

Data: 2009-09-01 17:40:33
Autor: Krzysiek
Co to za numer ?? 4872500 (sms)

Użytkownik "Voltt" <speed@dial.pl> napisał w wiadomości news:h7ig2k$d1d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Googlownica pokazała takie coś
http://staging.centertel.pl/binaries/PL/Binary/293/300538.pdf
Dzieciarnia pozamawiała jakies pierdoły
Koszt wysłania jednego SMSa pod numer (+48) 72500 wynosi 2 zł / 2,44 zł z VAT.

Data: 2009-09-04 10:15:38
Autor: Voltt
Co to za numer ?? 4872500 (sms)

[...]

Miodzio wysłałem komuś pocztówkę dzwiękową :) ciekaw jestem komu i co dostanę w rewanżu :)
Dzięki wszystkim za odpowiedzi
Pozdrawiam

Co to za numer ?? 4872500 (sms)