Co to za panstwo demokratyczne w ktorym jedna sitwa przejela

Data: 2011-06-27 14:35:15
Autor: obserwator
Co to za panstwo demokratyczne w ktorym jedna sitwa przejela

...masmedia i prztlacza swoja potega wolnoe slowo?

Co to za wolny rynek w ktorym *kulczyki* zostaja obdarowani milionami i
miliardami, a ludzie typu Kluski zostaj zniszczeni, poniewaz nie sa w ukladzie?

Migawki z cyklu wykladow pod Namiotem Solidarni 2010, ktory bardzo przeszkadza Hannie Gronkiewicz-Waltz - prezydentowi Warszawy z polecenia PO:

http://www.youtube.com/watch?v=0IBvuNWi-tY&feature=player_embedded#at=177

Data: 2011-06-27 16:46:15
Autor: u2
W dniu 2011-06-27 16:35,  obserwator pisze:
Co to za wolny rynek w ktorym *kulczyki* zostaja obdarowani milionami i
miliardami, a ludzie typu Kluski zostaj zniszczeni, poniewaz nie sa w ukladzie?

A co masz przeciwko Kulczykowi ? Znasz jakis wyrok skazujacy p. Kulczyka ?

Data: 2011-06-27 16:06:27
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
e?

A co masz przeciwko Kulczykowi ? Znasz jakis wyrok skazujacy p. Kulczyka ?
facet lecz się na nogi, bo na głowę za późno, pozdrowienia od byłych pracowników oraz korzystających z tepsy.
obrońca się znalazł, siedzisz w układzie ?

Data: 2011-06-27 17:40:25
Autor: apr...
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > W dniu 2011-06-27 16:35,  obserwator pisze:
> e?
facet lecz się na nogi, bo na głowę za późno, pozdrowienia od byłych pracowników oraz korzystających z tepsy.
obrońca się znalazł, siedzisz w układzie ?

zapomniałem o najważniejszych beneficjentach "prywatyzacji" państwowej tepsy państwowemu francuskiemu telecomowi, a mianowicie o francuskich emerytach.

Data: 2011-06-27 16:50:38
Autor: u2
W dniu 2011-06-27 16:46, u2 pisze:
[...]

Gdyby bylby cien podejrzenia, oprocz jego zazylosci z politykami LSD to
z pewnoscia dawno by sie procesowal jak Kluska.

Data: 2011-06-27 18:05:20
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iua4f3$mu2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wynurzenia nawiedzonych frustratów.

--
stevep

Data: 2011-06-27 17:58:32
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> Migawki z cyklu wykladow pod Namiotem Solidarni 2010, ktory bardzo
> przeszkadza  Hannie Gronkiewicz-Waltz - prezydentowi Warszawy z

ty sie musisz nauczy przede wszytkim znaczenia slowa demokracja, ale w stylu
zachodnich cywilizacji. Pomieszkaj troche np. w jakims normalnym
demokratycznym kraju, to moze zmadrzejesz.

Zamieszczajac tego typu komentarz pod tekstem przedstawiajacym krytyczne
wypowiedzi osob przeciwnych obecnemu systemowi, zamiast go skomentowac
merytorycznie, poslugujesz sie inwektywami. W ten sposob pokazujesz swoja
totalitarna mentalnosc.

Gdyby te osoby ci ublizaly, to taka reakcja bylaby zrozumiala - bo masz prawo
do osobistej obrony. Ale co ty robisz?

Ty jak mentalny totalalitarysta, bluzgasz na tych ktorzy ci nie ublizaja
personalnie, ale wypowiadaja sie krytycznie i w sposob niebezpodstawny o
systemie politycznym, ktory zainstalowano w Polsce w wyniku porozumien
wybranych przez Jaruzelskiego i Kiszczaka komunistow z pewnymi
wyselekcjonowanymi opozycjonistami.

Krytykuja oni skutki wprowadzenia systemu ktory oparto na klamstwie i oszustywie

Budujac ten sytem posluzono sie metodami nie cywilizowanej demokraci, ale
metodami podobnymi do tych, ktore stosowano za PRL-u.

I skutki tego oszukanczego porozumienia sa teraz coraz dokladniej widoczne.

Data: 2011-06-29 13:31:11
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iua9o5$f3p$1news.vectranet.pl...
[...]

No ale gdzie ? Nic nie napisales, Stefek ;p

R.

Data: 2011-06-29 14:00:08
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iuf2e3$3p7$1news.onet.pl...
[...]

Nie rozmiesz tego co napisałeś?

--
stevep

Data: 2011-06-29 14:08:10
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iuf44e$4e7$1news.vectranet.pl...
[...]

Jakbym mial na imie Stefan, to tez bylbym sfrustrowany.

R.

Data: 2011-06-29 15:51:32
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iuf4je$emu$1news.onet.pl...
[...]

Ty jesteś wyłącznie frustracją.

--
stevep

Data: 2011-06-29 19:36:32
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iufal4$pdj$1news.vectranet.pl...
[...]

Citrus, pampers ci sie przesunal. Cos ci sie wylalo.

R.

Data: 2011-06-29 21:17:32
Autor: u2
W dniu 2011-06-29 19:36, raff pisze:
Nie rozmiesz tego co napisałeś?

Citrus, pampers ci sie przesunal. Cos ci sie wylalo.

Wlasnie cyrkus leje na psp :)

Data: 2011-06-30 09:49:12
Autor:
On Wed, 29 Jun 2011 21:17:32 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> Wlasnie cyrkus leje na psp :)

 te, posraniec. masz jakies imie i naywisko_

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-30 03:14:07
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iufnr5$7nu$1news.onet.pl...
[...]

Nic dziwnego,że rzygi jak pampers ci się z pyska zsunął.

--
stevep

Co to za panstwo demokratyczne w ktorym jedna sitwa przejela