Co to za panstwo demokratyczne w ktorym jedna sitwa przejela

Data: 2011-06-27 16:46:15
Autor: u2
Co to za panstwo demokratyczne w ktorym jedna sitwa przejela
W dniu 2011-06-27 16:35,  obserwator pisze:
Co to za wolny rynek w ktorym *kulczyki* zostaja obdarowani milionami i
miliardami, a ludzie typu Kluski zostaj zniszczeni, poniewaz nie sa w ukladzie?

A co masz przeciwko Kulczykowi ? Znasz jakis wyrok skazujacy p. Kulczyka ?

Data: 2011-06-27 16:06:27
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
e?

A co masz przeciwko Kulczykowi ? Znasz jakis wyrok skazujacy p. Kulczyka ?
facet lecz się na nogi, bo na głowę za późno, pozdrowienia od byłych pracowników oraz korzystających z tepsy.
obrońca się znalazł, siedzisz w układzie ?

Data: 2011-06-27 17:40:25
Autor: apr...
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > W dniu 2011-06-27 16:35,  obserwator pisze:
> e?
facet lecz się na nogi, bo na głowę za późno, pozdrowienia od byłych pracowników oraz korzystających z tepsy.
obrońca się znalazł, siedzisz w układzie ?

zapomniałem o najważniejszych beneficjentach "prywatyzacji" państwowej tepsy państwowemu francuskiemu telecomowi, a mianowicie o francuskich emerytach.

Data: 2011-06-27 16:50:38
Autor: u2
W dniu 2011-06-27 16:46, u2 pisze:
[...]

Gdyby bylby cien podejrzenia, oprocz jego zazylosci z politykami LSD to
z pewnoscia dawno by sie procesowal jak Kluska.

Co to za panstwo demokratyczne w ktorym jedna sitwa przejela